Mikkelsen/Östberg/Tidemand on aikalailla nähtyjä kortteja jo omasta mielestä. Jos tästä kolmikosta pitää joku sanoa todennäköisimmäksi kuskinpaikan saajaksi, niin Mikkelsen.
Paddonin uraa ei pelastaisi kuin sähköautoihin siirtyminen, ainakin kovasti kehitystyötä hänen suunnalla on ollut tähän liittyen.
Samaa mieltä, vaikea uskoa että nämä enää WRC:llä ajaisivat, ellei sitten joku palkkaisi vaikka kehittämään 2022 sääntöjä varten autoa.
WRC2:ssa ehkä parhaimmat saumat Gryazinilla, WRC3:n puolella kovin vääntö on ehkä akselilla Huttunen vs Solberg vs. Bulacia.
Huttunen todnäk näistä se nopein, mutta kahden ensinmainitun etuna on se et budjetti todnäk vähän paremmalla tolalla.
Gryazinilla? Vuoden kovin pettymys. Tai oikeastaan WRC2-tasolla niitä kovia tuloksia ei kyllä ollut ennen tätäkään kautta, ehkä odotin suotta samaa tasoa kuin SM- ja EM-sarjoissa.
Huttunen ja Solberg on selvästi ne kovimmat talentit WRC2/3-sarjassa tällä kaudella. Bulacia on vähän villi kortti, on päässyt välillä voittamaan sarjaansa turhan helposti, vähän sama kuin Tidemandilla WRC2:n puolella.
Ensi kaudeksihan myös huhuttiin Kajetanowiczin ja Kubican yhteistä yksityis-WRC-tiimiä puolalaisrahoituksella. Lisäksi twitterissä on veikkailtu Fourmaux'n siirtyvän M-Sportin WRC:n rattiin, FFSA:n rahaa kun on takana.