www.eroakirkosta.fi

oldez

Well-known member
Mä en ole ikinä ymmärtänyt, miten uskominen Jeesukseen veikkoineen eroaa juuri vaikka alieneihin, Väinämöiseen tai Kyösti Pöystiin uskomisesta mutta mä olenkin vähän tyhmä.
Joo ollaan samaa mieltä... ainakin tosta viimeisestä osasta.

markoj

Custom User
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mirk...eikun markojn kommentti oli parhaiten artikuloitu kannanotto tässä keskustelussa pitkään aikaan. Ehkä koskaan.

Muuten olen samaa mieltä Albert Oilin kanssa: mitä luultavimmin olet.

Gobletille olen kateellinen, vain todellinen polyglotti osaa noin sujuvasti olla ymmärtämättä useammalla kuin yhdellä kielellä.

Archie

Well-known member
Ei kirkkoon kuuluminen avaa taivaspaikkaa.
Sekin vielä. Tosin vähän on hämärän peittoon jäänyt, että miten ne taivaspaikat jaetaan loppupeleissä.. ja kenen tulkinta se oli oikea.

Osaan kyllä aavistella, että sille joka jää ensimmäiselle varasijalle taivaspaikkoja jaettaessa, harmittaa vietävästi. Ensimmäiset päivät helvetissä menee miettiessä, että mitä olisin voinut tehdä toisin - olisiko pitänyt jättää kirjoittamatta foorumille tai lausua ruokarukous edes kerran?