Bemarin lisäksi toinen mahdollinen yllättäjä voisi ehkä olla Red Bull? Sielläkin on paljon rahaa käytössä ja Ferrari toimittanee heille samat moottorit kuin itsekin käyttävät. Lisäksi Adrian Newey on suuri vahvuus heille.
Red Bull tulee olemaan varmasti vahva Coulthardin käsittelyssä, odotettavisti vahvempi kuin monet tehdas tiimit... Odotellaankin vain milloin, David ilmoittautuu v.2006 mestaruus jahtiin :wink: :wink: :wink:Jacques sanoi:Bemarin lisäksi toinen mahdollinen yllättäjä voisi ehkä olla Red Bull? Sielläkin on paljon rahaa käytössä ja Ferrari toimittanee heille samat moottorit kuin itsekin käyttävät. Lisäksi Adrian Newey on suuri vahvuus heille.
Eli veikkaisin alkaijaisiksi pikemminkin hullunmyllyä, kuin yllättämistä. Eivät suotta panttaa nimen vaihtamista.BMW expanding Sauber facilities
BMW is in the process of adding 100 new staff members to the team at Sauber headquarters in Hinwil, Switzerland. These will be mainly engeering staff. In order to house the new staff the team is renting office space in the town but work will soon begin on a new building which will house the expanded team by 2007.
BMW F1 chief Mario Theissen says that the team has a perfect windtunnel but that it needs to expand its laboratories, testing rigs and assembly areas as the factory, once one of the best in F1, is now small compared to many of the others.
The new building is being built alongside the existing factory and has been designed to integrate with the current facilities.
ei kait se, että laajentavat tehdasta, poissulje yllätysmahdollisuutta? BMW:llähän on varmasti tavoitteena nousta tulevaisuudessa MM-taisteluun ja siihen ei nykyresursseilla ole mahdollisuutta, joten laajennusten toteuttaminen onkin aloitettava niin pian kuin mahdollista. Kuten jo todettua, se yllätys tulevalla kaudella olisi jo sijoittuminen ~5 parhaan porukkaan. Mestaruuteen ei nykyresursseilla siis ole mahdollisuutta edes yllättäen vaan se vaatii ensiksi näiden resurssien laajennusta.J.Heldenview sanoi:Tällainen uutinen löytyi:
Eli veikkaisin alkaijaisiksi pikemminkin hullunmyllyä, kuin yllättämistä. Eivät suotta panttaa nimen vaihtamista.
:dunno:
Niin, musta tuntuu siltä että nyt on resurssit tulevaisuuden rakentamisessa, ja se yllättäjäauto rakennetaan myöhemmin. 100 uutta insinööriä? Mielestäni sillä on pikemminkin hajoittava kuin rakentava vaikutus ensi kauden autoon. Täytyy työväkeä ajaa sisään, ja saada kokonaisuus toimivaksi. Tästä poppoosta ei varmaankaan tämän kauden autoon panoksia saada. Viidessija olisi jo yläkanttiin, 4s tai 3s jo kunnon yllätys, mutta odotusarvot taitaa olla sijassa 7. Ehkä Williamsin tai Red Bullin takana. Tai molempien.Jacques sanoi:ei kait se, että laajentavat tehdasta, poissulje yllätysmahdollisuutta?
Veikkaanpa, että minimitavoite on 6. sija. Edelle jäisi vain tehdastalleja (ja McLaren). Toinen minimitavoite, joka saavutettanee tuolla 6. sijalla on Williamsin lyöminen. Totta kai BMW haluaa näyttää, että lähtö Williamsilta omille teille oli järkevä siirto.J.Heldenview sanoi:Viidessija olisi jo yläkanttiin, 4s tai 3s jo kunnon yllätys, mutta odotusarvot taitaa olla sijassa 7. Ehkä Williamsin tai Red Bullin takana. Tai molempien.
...joka ainoana ajaa V10:llä. Enpä usko, että FIA mahdollistaa V10:llä pärjäämisen.Racer21_90 sanoi:omasta puolestani veikkaan suurimmaksi yllättäjäksi Toro Rossoa
Pöh. Dennis puhui ensimmäisestä kisasta. Muusta kaudesta viis. Pomolla on oikeus edellyttää kunnon panosta työntekijöiltään, joille maksetaan älyttömän isoa palkkaa. Jos hyvät sijoitukset menevät töppäilyyn, ei pään silittämiselle ole aihettakaan.Vähän ottaa aivoon nuo Ronnin :doubtful: viimeiset kommentit .. että kehtaskin syyttää kuskejaan varsinkin kun katsoo minkälaisen kauden Kimi esimerkiksi teki..
En usko Toro Rossolla pystyttävän kummoiseenkaan yllätykseen. Rookie-Speedin lyömisestä ei vielä kovin suurta kunniaa saa. Massa tulee suoriutumaan hyvin, jos auto antaa siihen mahdollisuuden.Jos katsotaan posotiivisia yllättäjiä kuskien parissa niin veikkaan Massaa ja Liuzzia ... jos siis vertaamme odotuksiin.
Joo, tuskin noin yleisesti ottaen, mutta tossa on kyllä tietynlainen yllätysmahdollisuus radoilla, jotka vaatii moottorilta hyvää ajettavuutta, Monaco nyt erityisesti. Alavääntö pitäisi kuitenkin olla joka tapauksessa parempi, vaikka kierrosraja alhainen olisikin.WebSlave sanoi:...joka ainoana ajaa V10:llä. Enpä usko, että FIA mahdollistaa V10:llä pärjäämisen.
WebSlave Pöh. Dennis puhui ensimmäisestä kisasta. Muusta kaudesta viis. Pomolla on oikeus edellyttää kunnon panosta työntekijöiltään sanoi:Dennis puolustelee McLaren "tappiota" kuskien töppäilyllä mikä on minun mielestäni aika kumma analyysi jos katsoo rehellisesti Kimin kautta.
Ja yleensäkin on mäkki ollut vähän kumman hatara jos ei ole takasiipa irronnut on jäänyt ratti käteen tai joku ruuvi ollut löysällä on vain moottori levinnyt...
Om selvää että jokainen voi tehdä erehdyksiä mutta vähän liian monta munausta on McLarenin porukka tehnyt ja on selvää että olisivat tehneet vain puolet niistä niin olisi mestaruus tullut. Enkä minä noista Dennisin puheista niin paljon välittänyt olis jos kerran sanois mielipiteensä tai haukkuis tallin sisällä vaikka kuinka paljon, mutta valitella useaan otteeseen lehdistössä - ä äh ..
:nope:
Mitä tulee Toro Rossiin niin on tietty muistettava kuinka esimerkiksi Minardi pärjäsi - en mä mitään suuria odotakaanmutta veikkaan vain että talli tulee kehittymään kauden aikana niin paljon että siitä puhutaan jo loppukaudella..
:ahem:
Edelleen: Ron puhuu ensimmäisestä kisasta, ei koko kaudesta. Ei hän ole laittanut koko kauden lopputulosta (joka sitä paitsi oli varsin hyvä) kuskien piikkiin.Racer21_90 sanoi:Dennis puolustelee McLaren "tappiota" kuskien töppäilyllä mikä on minun mielestäni aika kumma analyysi jos katsoo rehellisesti Kimin kautta.
Ai, onkos Dennis nyt moneen otteeseen morkannut kuljettajiaan? Virkistäisitkö muistiani ja kertoisit niistä aikaisemmista kerroista menneellä kaudella?Enkä minä noista Dennisin puheista niin paljon välittänyt olis jos kerran sanois mielipiteensä tai haukkuis tallin sisällä vaikka kuinka paljon, mutta valitella useaan otteeseen lehdistössä - ä äh ..
Toivottavasti. Ainakin Toro Rossolla pitäisi olla Minardia paremmat resurssit. Ongelma onkin siinä (kuten viittasin), että FIA on kertonut muuttavansa sääntöjä siten, ettei V10:llä voi pärjätä V8-moottorisille.Mitä tulee Toro Rossiin niin on tietty muistettava kuinka esimerkiksi Minardi pärjäsi - en mä mitään suuria odotakaanmutta veikkaan vain että talli tulee kehittymään kauden aikana niin paljon että siitä puhutaan jo loppukaudella..
kyllä se ilmottautuu..näin unta tässä viimeyönä että Avauskilpailussa David oli paalulla. Kimi 2....ja Nico oli 4Mossi Superstar sanoi:Red Bull tulee olemaan varmasti vahva Coulthardin käsittelyssä, odotettavisti vahvempi kuin monet tehdas tiimit... Odotellaankin vain milloin, David ilmoittautuu v.2006 mestaruus jahtiin :wink: :wink: :wink:
Itsehän odotan että Klien lyö skotin. Jo viime kaudella klien oli skotin vauhdissa, ja joskus nopeampikin. Eikä tee virheitä. Bye bye skotti.Mossi Superstar sanoi:Red Bull tulee olemaan varmasti vahva Coulthardin käsittelyssä, odotettavisti vahvempi kuin monet tehdas tiimit... Odotellaankin vain milloin, David ilmoittautuu v.2006 mestaruus jahtiin :wink: :wink: :wink:
Jep. Sija 6. ja 7. on sellaiset mikä on odotettu..J.Heldenview sanoi:Niin, musta tuntuu siltä että nyt on resurssit tulevaisuuden rakentamisessa, ja se yllättäjäauto rakennetaan myöhemmin. 100 uutta insinööriä? Mielestäni sillä on pikemminkin hajoittava kuin rakentava vaikutus ensi kauden autoon. Täytyy työväkeä ajaa sisään, ja saada kokonaisuus toimivaksi. Tästä poppoosta ei varmaankaan tämän kauden autoon panoksia saada. Viidessija olisi jo yläkanttiin, 4s tai 3s jo kunnon yllätys, mutta odotusarvot taitaa olla sijassa 7. Ehkä Williamsin tai Red Bullin takana. Tai molempien.
??? 'WebSlave sanoi:Edelleen: Ron puhuu ensimmäisestä kisasta, ei koko kaudesta. Ei hän ole laittanut koko kauden lopputulosta (joka sitä paitsi oli varsin hyvä) kuskien piikkiin.
Ai, onkos Dennis nyt moneen otteeseen morkannut kuljettajiaan? Virkistäisitkö muistiani ja kertoisit niistä aikaisemmista kerroista menneellä kaudella?
Toivottavasti. Ainakin Toro Rossolla pitäisi olla Minardia paremmat resurssit. Ongelma onkin siinä (kuten viittasin), että FIA on kertonut muuttavansa sääntöjä siten, ettei V10:llä voi pärjätä V8-moottorisille.
Noissa lyhyissä ingresseissä saattaa asiayhteys karata, mutta jos samaa sanotaan koko jutussa, niin aika merkillistä..Racer21_90 sanoi:??? '
Ai ei - No siitähän kirjoittelee koko F1 maailma - lue esimerkiksi Latest News Planet F-1 planeetalta ..
Dennis blames his drivers
Thursday December 29 2005
McLaren boss Ron Dennis has justified his decision to sign Fernando Alonso by blaming his current drivers, Kimi Raikkonen and Juan Montoya, for the team's failure to win either World Championship in 2005 .
------------
Minä pidin aikaisemmin Dennisiä vähän järkevämpänä kaverina. Ensin pyytelee kauden aikana esimerkiksi Kimiltä anteeksi kaikenkaisia McLarenin munauksia ja sitten kauden jälkeen valittelee että "olis voitettu mutta kun noi kuskit".. :nope:
Planet F1:n juttu viittaa siihen samaan Ronin kommentiin, johon minäkin viittaan. Otsikointi ja ingressi ovat Planet F1:n omaa tarkoituksenhakuisen raflaavaa linjausta. Dennisin kommentti (ainut suora sitaatti jutussa) edelleen viittaa vain ensimmäiseen kisaan:Racer21_90 sanoi:??? '
Ai ei - No siitähän kirjoittelee koko F1 maailma - lue esimerkiksi Latest News Planet F-1 planeetalta ..
(Lihavointi minun)Ron Dennis sanoi:Fernando and the Renault team did a great job in 2005. They brought a good package which was reliable for the first race and did the job while our drivers psychologically overreacted to problems at the first round of the world championships and definitely didn't respond to the pressure.
Näin on - ja eihän tuossa Alonson palkkaamisessa mitään vikaa ole - muuta kuin se tyyli millä se tehtiin - sitä on myös arvosteltu monelta taholta aika kovin sanoin .... kun muistaa kuinka Jenson Buttonia kritisoitiin niiden sinne tänne hyppyjensä takia niin olis luulut että sellainen mies kuin Dennis ajattelee vähän enemmän - mut luulo ei tiedon väärtti . Nyt sen sitten tietää mikä mies se Dennis on...Jacques sanoi:Noissa lyhyissä ingresseissä saattaa asiayhteys karata, mutta jos samaa sanotaan koko jutussa, niin aika merkillistä..