Niin munkin!Mutku sanoi:Mutku on mun nikki.
Niin munkin!Mutku sanoi:Mutku on mun nikki.
Ai sä olit Jakopäänhihna :nope: :thumbdownMutku sanoi:Mutku se on mun nikki.
Ei vaan Epeli. Mä oon vaan Epelin kakkosnikki.J.Heldenview sanoi:Ai sä olit Jakopäänhihna :nope: :thumbdown
Niinpä, mutta ketkäs sitä JPH:n bannia "eniten" halusivatkaan ?Nopeahuoli sanoi:Nyt kun tassa on oltu pitkan aikaa poissa Forumilta ja tassa lahiaikoinakin todella rajoitetusti mukana parissa toikissa, niin tata lukiessa tekee mieli tokaista seuraavaa:
Oiskohan taa Forum joillekin vahan turhan tarkea paikka elamassa???
Itse en ole huomannut Jakopaanhihnan (se kai se JPH on?) toiminnassa mitaan erikoista verrattuna noin 10 muun tyypin toimintaan taalla, mutta toisaalta... mitapa siita. Lisaa vaan vetta myllyyn! Sitahan naa tekee, jotka toisia bannattavaksi haluaa. Ja tan voin sanoa kokemuksella
"En mina, mutta noi muut"
1) Ei mitaan hajua.Formulanomi sanoi:1) Niinpä, mutta ketkäs sitä JPH:n bannia "eniten" halusivatkaan ?
2) Mulla on sellainen tunne, että sulla on pari toikkia jäänyt lukematta.
Tää kakkonen liittyi ykköseen....Nopeahuoli sanoi:1) Ei mitaan hajua.
2) Juuri tata tarkoitin tuolla Oiskohan taa Forum joillekin vahan turhan tarkea paikka elamassa??? -kysymyksellani? Meinaan kun tata ei lue kun elaman tarkeinta juttua joka paiva, niin JPH ei vaikuttanut yhtaan sen "paskemmalta" tyypilta kun monet muutkaan taalla.
--> Ja kysehän ei ollut Patriotista vaan JPH:sta....Old 11-09-2005, 03:58 #29
Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Nopeahuoli's Avatar
Thumbs down
Quote:
Originally Posted by Olga
*smack*
Ai tanko takia Olga ei enaa kirjota tanne?????
Voi vitun patriot! Veda ittes munasta jojoon ja hyppaa mereen. Ja pysy siella.
Oli muuten Hokkanen ja Patriotkin osallisia.Formulanomi sanoi:--> Ja kysehän ei ollut Patriotista vaan JPH:sta....
Reissussa kun on vaan toi hidas kännykkäyhteys niin tulee seurattua pelkästään Wiinibaaria :thumbup:Nopeahuoli sanoi:Nyt kun tassa on oltu pitkan aikaa poissa Forumilta ja tassa lahiaikoinakin todella rajoitetusti mukana parissa toikissa, niin tata lukiessa tekee mieli tokaista seuraavaa:
Tamakaan ei yllata.Moe Szyslak sanoi:Oli muuten Hokkanen ja Patriotkin osallisia.
Allekirjoitan tonkin, joskin uskon että Patriotin osalta useampi kuin yksi päästää tämän kommentit toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Joiltakin muilta voisi olla hankalampi sulattaa vastaava. Kyl sää tiedät, Jones...Moe Szyslak sanoi:Oli muuten Hokkanen ja Patriotkin osallisia.
En ole jattamassa Olga-teemaa hevilla.Olga sanoi:Hospoti pomiloi... jospa jätettäisiin jo tämä teema ainakin minun osaltani!
Huva, huva :ahem: :thumbup:patriot sanoi:Ainakin Olga on edelleen aktiivinen!
Siitä tuskin on sinua kiittäminen.patriot sanoi:Ainakin Olga on edelleen aktiivinen!
Positiivisia puolia: pyytää kuitenkin anteeksi :ahem:Moe Szyslak sanoi:Siitä tuskin on sinua kiittäminen.
Säkin haukut ihmiset aina, tuntematta taustat, ja sitten pyytelet anteeksi. :nope: