OoPee
Nuori ikäisekseen
Siis kyllä mä pidän jopa varmana sitä, että jph:n takana on jo useampaan kertaan aikaisemminkin bannattu henkilö, mutta toisaalta kyllä mä uskon, että ip-osoitteen avulla tuota ei ole pystytty todistamaan ja sitä juuri tuolla vastauksella tarkoitinkin.Wilpuri sanoi:Hassua olisi. Pidätkö tuota asiaa miten todennäköisenä? Miten paljon luotat moderaattoreiden rehellisyyteen tämän tapaisissa tilanteissa? Saako täällä alkaa syyttelemään JPH:ksi ketä tahansa huoletta, kun kerran ei voida todistaa etteikö mahdollisesti voisi olla väärässä syytöksissään.
Mitä syytöksiin tulee, niin minähän en ole väittänyt Hokkasen (jos siis viittasit siihen ko. polliin) olevan jph:n nimimerkin takana vaan olen päinvastoin väittänyt, että sen takana on mun mielestä nimenomaan joku muu kuin Hokkanen.
Kyllä mä jossain yhtedessä sanoin ihan suoraankin, että on mullekkin kieltämättä tullut se kaveriteoria mieleen. Syy siihen mielentuloon on se sama minkä tuolla aiemmin mainitsin. Kun ei asiaan ei reagoida mitenkään (ei edes kieltävästi) vaan päinvastoin vaietaan se kuoliaaksi, niin väistämättäkin alkaa pohtia, miksi näin on. Simppeliä.Itse asiassa en muista Oopeen vihjanneen Moderaattoreiden mahdolliseen mätäisyyteen (lisäys: eiku olihan niitä kaveria ei jätetä -juttuja sultakin tullut ),
Kiitos, mutta en ole käytettävissä ja syytkin ovat ihan samat kuin aikaisemminkin: mä en ryhdy hommaan, jota en katso kykeneväni hoitamaan sen vaatimalla tavalla. Toki mä en olen täällä usein, mutta toisaalta perheellisenä miehenä en halua sitoa itsenä tämmöiseen mestaan, koska mun mielestä moderaattorina olo kuitenkin vaatisi suhtkoht säännöllistä (siis ei jatkuvaa vaan säännöllistä) oleskelua täällä. Toinen syy on simppelisti se, että mä en myöskään katso olevani henkilö, joka nauttisi niin rajatonta luottamusta, että olisin kelvollinen hoitamaan tuota duunia. Mä olen ulkomaanpelle, jolla on tietty tiivis kaveripiiri, jonka kanssa on muutaman kerran tullut ryvettyä forum-tappelutkin lävitse, joten ihan rehellisesti Wilpuri: olisinko mä sun mielestä pätevä toimimaan moderaattorina? :doubtful:Harvassa taitaa potentiaaliset moderaattorivahvistukset olla? Ainakin sellaiset, jotka eivät jo aiemmin ole kieltäytyneet. Eikös Oopeekin jo aiemmin kieltäytynyt moderaattorin tehtävän kunniasta, mutta ehdotanpa uudelleen: ryhdy ehdolle moderaattoriksi f1-forumilla.
Oli epäluottamusta tai ei, niin ei varmaan olis yhtään pahaksi, jos moderaattorilinjama olis hieman laajempi eikä koostuisi yhdestä kaveripiiristä. Siis mä EN väitä, että tilanen tällähetkellä näin olisi, koska enhän mä edes tiedä kuka on mode ja kuka ei, mutta siis noinniinkuin yleisellä tasolla. Antin kelvollisuudesta valitsemaan ketään en mene sanomaan juuta enkä jaata, koska mulla on semmonen käsitys, että Antti ei juurikaan forumia lue, joten olisko hänellä sitten edes käsiytstä siitä kuka olisi kykenevä modeksi ja kuka taas ei.Kun ääneen on moderaattoreita kohtaan epäluottamusta aika pahastikin heitelty, niin olisiko sitten Antin syytä valita niitä mahdollisia lisämoderaattoreita. Ei ainakaan sitten ehkä olisi niitä rasittavia "munattomat modet taas valitsi lisää kavereitaan tiimiinsä" -juttuja luettavana niin paljon.
Öö... siis oletsä mode vai?Verotoimisto-vertaus tosin ainakin omalta kohdaltani ontuu, mutta tajusin kyllä vertauskuvan idean.