Ei ole tainnut pyörittää tallia ikinä.Onhan siinä mukana Alex Wurz, jolla on kokemusta vaikka mistä luokista.
Ei ole tainnut pyörittää tallia ikinä.Onhan siinä mukana Alex Wurz, jolla on kokemusta vaikka mistä luokista.
Olivatko Jackie Stewart, Alain Prost tai Eddie Jordan aikaisemmin pyörittäneet tallia, ennen kuin tulivat ykkösiin? Tässä nyt vaan pari ensimmäistä nimeä, mitä mieleen tuli, lisääkin varmaan löytyy.Ei ole tainnut pyörittää tallia ikinä.
Stewart ja Jordan olivat, Prostista en osaa sanoa.Olivatko Jackie Stewart, Alain Prost tai Eddie Jordan aikaisemmin pyörittäneet tallia, ennen kuin tulivat ykkösiin?
Ei ollut mun mielestä tuo Prost pyörittänyt.Hyvä esimerkki sinänsä,että Stewart ja Jordan voittivat kisoja,mutta Prost oli ihan paska talli lukuunottamatta V.1997Stewart ja Jordan olivat, Prostista en osaa sanoa.
Olihan Panis vuonna 1997 suhteellisen hyvässä vauhdissa ennen loukkaantumistaan Kanadassa. En nyt jaksa tarkistaa tuloksia, mutta kakkossijalle pääsi ainakin ja pisteitä tuli ihan kivasti alkukaudesta.Hyvä esimerkki sinänsä,että Stewart ja Jordan voittivat kisoja,mutta Prost oli ihan paska talli lukuunottamatta V.1999
97 vuotta juuri tarkoitin Sekoitin Jordanin ja Prostin.Olihan Panis vuonna 1997 suhteellisen hyvässä vauhdissa ennen loukkaantumistaan Kanadassa. En nyt jaksa tarkistaa tuloksia, mutta kakkossijalle pääsi ainakin ja pisteitä tuli ihan kivasti alkukaudesta.
Oli toki, muttei kerro mitään Prostin onnistumisesta. Prost otti ohjat lennosta vasta helmikuussa 1997, joten menestys oli vanhan omistuksen aikana tehdyn työn ansiota.Olihan Panis vuonna 1997 suhteellisen hyvässä vauhdissa ennen loukkaantumistaan Kanadassa. En nyt jaksa tarkistaa tuloksia, mutta kakkossijalle pääsi ainakin ja pisteitä tuli ihan kivasti alkukaudesta.
Millä perusteella tulee kolme uutta tallia? 5(/4?) uutta tallia on jättänyt hakemuksen.Ei tule kuin kolme uutta tallia.
Koska talleja ei FIA:n mukaan olla ottamassa kolmeatoista enempää.Millä perusteella tulee kolme uutta tallia? 5(/4?) uutta tallia on jättänyt hakemuksen.
Juujuu, mutta onko FIA siis hyväksynyt FOTA:n ehdot ja ottaa kaikki vanhat tallit mukaan?Koska talleja ei FIA:n mukaan olla ottamassa kolmeatoista enempää.
No joko ne tulevat kaikki, tai sitten pelkästään Williams. Eli vaihtoehdot ovat kyllä tai ihan sama.Juujuu, mutta onko FIA siis hyväksynyt FOTA:n ehdot ja ottaa kaikki vanhat tallit mukaan?
Kyllä! Minullekin se on ihan sama minkä nimisiä talleja siellä ajelee jos vain kilpailukyky on edes siedettävää. Vauhtia jos riittää niin se on yks ja sama vaikka Ladakin ilmoittautuisi sarjaanSinne vaan superfyndecspliconmarchflaviatoret varikolle, rokki soimaan ja makarooni lentämään! Toivoisin myös näkeväni lievästi nukkavierun oloisia levottomat äänihuulet omaavia rämäpäisiä kuljettajia, niin ja miksei myös hieman homssuisemman ja silikoonittoman näköisiä naikkosiakin. Ei F-ykkösistä mitään jokkisluokkaa saa tekemälläkään, joten ei huolta.
Vaikkei kyseisellä puljulla tallia olekaan ollut, niin taustaa moottoriurheilussa kyllä. Nimen ei pitäisi olla formulafaneille tuntematon. Kyseinen firma on mm. ollut World Series by Nissanin pääsponsori Kovalaisen ajaessa sarjassa ("Superfund World Series" 2003) ja seuraavana vuonna F3000 Eurosarjan pääsponsori ("Superfund Euro 3000"). Sillä oli jopa tarkoitus muuttaa tuo sarja nimikkosarjakseen (tai aloittaa kokonaan uusi) Formula Superfundiksi 2005 ja siihen ehdittiin jo esitellä uusi autokin, mutta homma kaatui ennen kuin ehti alkaakaan. Ykkösissä Superfund on sponsoroinut Minardia ja Spykeriä ja muistini mukaan on ollut jossain vaiheessa mukana Alonso-spekuloinneissa.Tallit joilla on kokemusta muista luokista on ihan OK,mutta Superfund? GTFO:frank:
Tästä saadaan vielä iso sota käyntiin FOTAn, FIAn ja uusien tiimien kanssa, sillä tämän hetken 9 FOTA tiimiä ilmoittautuivat mukaan ehdoilla ja uudet tiimit sekä williams ehdoitta. Eli kuinka valideja FOTA tiimien ilmoittautumiset oikeasti ovat? Ja miten tätä tilannetta pitää lukea, kun (jos) uudet tiimit hyväksytään sarjaan?Juujuu, mutta onko FIA siis hyväksynyt FOTA:n ehdot ja ottaa kaikki vanhat tallit mukaan?
Eli tiimit ovat allekirjoittaessaan entry formin, hyväksyneet kahdet "eri" säännöt.We hereby apply to enter the 2010 FIA Formula One World Championship under the standard regulations/under the cost cap regulations (delete as appropriate) and we undertake to participate in each and every Event
Linkki viimisimpään 2010 sporting regulations-säännöstöön, jonka perustella timit ovat oletettavasti allekirjoittaneet ensi kauden osallistumisesta(sivut 31-32)We confirm that we have read and understand the provisions of the International Sporting Code, the 2010 Formula One Technical Regulations and the 2010 Formula One Sporting Regulations. We agree to be bound by them (as supplemented or amended) and further we agree on our own behalf and on behalf of everyone associated with our participation in the 2010 FIA Formula One World Championship to observe them.
Prost ei tosiaan ole omaa tallia pyörittänyt F1-tallia ennen. Alain Prosthan toimi ainakin vuonna 1996 McLarenilla neuvonantajana. Ollut melko samanlainen pesti kuin Schumilla nykyisin Ferrarilla?Ei ollut mun mielestä tuo Prost pyörittänyt.Hyvä esimerkki sinänsä,että Stewart ja Jordan voittivat kisoja,mutta Prost oli ihan paska talli lukuunottamatta V.1997
Olen aika vakuuttunut, ettei "voita". Kulukatto tulee, muttei välttämättä ehdotetussa suuruudessa ensi kaudeksi. Seuraavaksi kyllä. Tällä kalpojen kalistelulla ostettiin vain lisäaikaa. Se ei uusille talleille merkitse kummoistakaan katastrofia, sillä ensimmäinen kausi menee joka tapauksessa harjoitellessa ja jos ja kun informaation jakaminen toteutuu, niin niiden tie kilpailukykyisyyteen helpottuu ilman tiukkaa kulukattoakin.Entäs jos FOTA nyt "voittaakin" tän nokkapokan ja kulurajat sekä kahdet eri säännöt eivät tulekkaan voimaan, niin uudet tiimit saattavat nostaa aikamoisen metelin FIAn toimista.
Varsin hyvä vertailukohta tuo Schumin tehtävä. Alain myös testasi McLarenia, mikä sai Häkkisen mielen aluksi varsin matalaksi. Myöhemmin Mika tosin kertoi Prostin olleen suureksi avuksi, ja että alun vastustus oli varsin katteetonta.Prost ei tosiaan ole omaa tallia pyörittänyt F1-tallia ennen. Alain Prosthan toimi ainakin vuonna 1996 McLarenilla neuvonantajana. Ollut melko samanlainen pesti kuin Schumilla nykyisin Ferrarilla?