Uudet tiimit 2010

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Täytyy myöntää että Formuloilla on käynyt mäihä, että ovat saaneet sekä Sir Richardin että Dietrich Mateschitzin. Näiltä herroilta ei ihan heti innostus ja viimeiseksi rahoitus loppua. Ja tämähän on mitä parhainta mainosta heille...

(69. viesti hihihiii)
 
Viimeksi muokattu:

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Virgin Wirth tomerana! Toisaalta ihan mukavaa kun joku vähän röyhistelee, vaikkei ole mitään erityistä näyttöä. Minua henkilökohtaisesti, jos ei suoranaisesti juili, niin ainakin haukotuttaa aina samat vanhat jorinat "kuinka eka vuonna sitä, toka vuonna tätä ja kolmantena venyy sekä paukkuu". Niinhän nuilla järjestään on ollut tapana tulevaisuuttansa uunoilla. Ja jos niin olisi käynyt, aivan kärjessä olisi ties kuinka monta tallia. Sama kait tuo vaikka lähtisikin takki auki maailmalle. Tuskin se menestys moisesta kukkopoikailusta kärsii? Sirkushuveja kansalle!:thumbup:
Juuri näin. Paitsi, että suomalaisiltahan tämä on tietysti kiellettyä. :rolleyes:
 

Latyrx

Vaihtopenkin Eberi
Liittynyt
25.5.2008
Viestit
691
Sijainti
Mika Salon taikalasit
Voisi olettaa että Sennan mukana tulee ainakin Embratel kuten muissakin luokissa aiemmin, ja onhan tuo sellainen nimi että ihme on jos ei Brasseista paria sponssia löydy...
Pedron mukana sitten tietty muitakin, Telefonica lienee kovakin veikkaus.
Eikös Brunon joukoissa ole mukana myös Petrobras? Ainakin oli silloin huhua kun piti siirtyä Hondalle.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
15049
Stefan GP olisi kieltämättä ihan varteenotettava tiimi ostamaan USF1:n mutta saa nähdä tuleeko ajamaan mutta todennäköiseltä se näyttää ,mutta kuten tuossa vähän aikaa sitten todettiin niin vaikuttaa tilanne olevan samankaltainen kuin Brawnilla viime kaudella tähän aikaan oli eli ei tiedetty juuri mitään ja viime hetkellä tuli pelastus ja sitten loppu onkin jo tunnettua historiaa.
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
Heikki Kullan kirjoittamassa kolumnissa oli tänään, että USF1 on palkannut 30 uutta työntekijää, että eiköhän sieltäkin kuulla pian uutisia :thumbup: siis jos Kultaan on luottamista
 

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Heikki Kullan kirjoittamassa kolumnissa oli tänään, että USF1 on palkannut 30 uutta työntekijää, että eiköhän sieltäkin kuulla pian uutisia
Nuo 30 henkilöä on mitä luultavimmin palkattu niiden kuuluisien leivänpaahtimien myyjiksi. :rolleyes:
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Eri asia sitten on, kuinka paljon myöhässä palkka kyseisten henkilöiden tileille tulee tai tippuuko sitä liksaa ylipäätään. ;)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Eikös Brunon joukoissa ole mukana myös Petrobras? Ainakin oli silloin huhua kun piti siirtyä Hondalle.
Jeps, totta. Mutta Petrobrasin on viimeksi huhuttu siirtyvän McLarenin taakse, tiedä sitten mihin suuntaan aikovat...
Mutta olettaisin kyllä että Bruno onnistuu keräämään parikin sponssia mukaansa :)
 

Kakenstain

Wololo
Liittynyt
1.4.2009
Viestit
649
RT @ralphsheheen: Peter Windsor said USF1 is right on schedule and the chassis should be ready anyday. Needed the fuel regs to finish design

Tälläinen tuli vastaan kun etsin Googlesta USF1 uutisia. Kopioitu USF1:n twitterprofiilista, päivätty 14.12.2009
 
Viimeksi muokattu:

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Kovalais-ketjusta:
Onko se nyt jotenkin olevinaan itsestäänselvyys, että Lotus rämpii häntäpäässä muiden tulokastallien kanssa? Eiköhän tässä ole ajat vähän muuttuneet niistä ajoista kun pystyi jo ennen kautta sanomaan, että Minardi on paskin auto. Toki Lotukselta ei voi odottaa oikein mitään, mutta en minä ainakaan ole pistämässä päätäni pantiksi etteikö se voisi olla vaikkapa siellä keskikastissa ja säännöllisesti pisteillä.
Säännöllinen pisteille pääsy tarkoittaisi sitä, että tallin pitäisi olla vähintään 5-6 paras talli sarjassa. Eli tulokastallin pitäisi olla säännöllisesti parempi kuin ainakin 3-4 tallia seuraavista vanhoista talleista: Ferrari, McLaren, Mercedes, Red Bull, Williams, Sauber, Renault, Force India, Toro Rosso.

Oikeastaan ainoastaan yhdellä uudella tallilla voi nykytietojen valossa perustellusti odottaa olevan jonkin asteisia yllätykseen ja suhteellisen säännölliseen pisteille pääsyyn, nimittäin Virginillä. Sillä jos (ja hyvin iso JOS) Wirthin puhdas tietokonesuunnittelu osoittautuu hyväksi vedoksi ja talli saa aerodynamiikalta kovan pelin kasaan, voi potentiaalia jonkinlaiseen yllätykseen olla olemassa.

Lotus pääsi liikkeelle uusista talleista viimeisenä ja myös työntekijäpuolella jengiä saapuu vielä pikkuhiljaa taloon. Keskipitkällä aikavälillä Lotus on kuitenkin aika potentiaalinen. USF1:ssä on liikaa kysymysmerkkejä joka suuntaan ja heidän kohdallaan on aika kova suoritus jo pelkästään se, että mahdollisesti pääsevät lähtöruutuun saakka. Campos puolestaan saa perusvarman paketin Dallaralta, mutta yhdessä kokemattomien kuskien kanssa siltä pohjalta ei voi mitään suurempaa yllätystä oikein odottaa.

Virgin:
+ Wirthin radikaali suunnittelutapa voi olla jackpot
- Kuskien vajavainen kokemus formula ykkösistä
- Tallin muun avainhenkilöstön kokemattomuus formula ykkösistä
- Sarjan pienin budjetti

Lotus:
+ Kuskien kokemus formula ykkösistä
+ Tallin muun avainhenkilöstön kokemus formula ykkösistä
+ Budjetti ja turvallinen rahoitus
- Pääsi uusista talleista viimeisenä liikkeelle
- Henkilöstöä vapautuu käyttöön vasta ensi vuoden puolella

USF1:
+ Bernien erityissuojeluksessa?
- Tallin avainhenkilöstön kokemattomuus formula ykkösistä
- Toiminta jenkeistä käsin
- Puuttuvat kuskit
- Puuttuva uskottavuus ja sen vaikutus rahoituskuvioihin
- Puuttuva auto?

Campos:
+ Dallaran "perusvarma" suunnittelukokemus
- Sennan kokemattomuus formula ykkösistä (myös toinen paikka uhkaa mennä kokemattomalle maksukuskille)
- Tallin muun avainhenkilöstön kokemattomuus formula ykkösistä
 

vilzu88

Well-known member
Liittynyt
15.12.2009
Viestit
51
Kyllä vaikka kuinka yrittää kattoa ilman suomalaisia laseja, niin kyllä toi lotus on silti paras uusista talleista näin paperilla.

Kyllähän mun mielestä hienoa, että nämä uudet tallit tulee. Mielestäni jo hienoja vetoja siitä että kumpi uusista talleista tulee oleen nopeampi virgin vai lotus. Tuo nämä kaksi uutta tallipäällikköä jotakin muuta kuin niitä oikeus juttuja ja kulissien takaista säheltämistä. Ainakin toivottavasti tämä ratkaistaan radalla eikä sielä fian edessä kuuntelemassa tuomiota.:thumbup:
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2695
Formula1.com on julkaissut Lotuksen teknisen tallipäällikön Mike Gascoynen haastattelun. Haastattelussa Gascoyne arvioi, että Lotuksen kehittyminen kilpailukykyiseksi F1-talliksi kestää kolmesta viiteen vuotta.
 

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
Formula1.com on julkaissut Lotuksen teknisen tallipäällikön Mike Gascoynen haastattelun. Haastattelussa Gascoyne arvioi, että Lotuksen kehittyminen kilpailukykyiseksi F1-talliksi kestää kolmesta viiteen vuotta.

Kuka uskoo että homma jatkuu noin pitkään.
 
Ylös