Kausi, jossa on 25 erityylistä rataa:
Näytä liitetiedosto 11514
Aivan loistava oivallus JPP! :thumbup:
Tätä minäkin olen tuolla suunnittelupuolella yrittänyt kertoa, Tilke tekee kaikille kaikkea tyyppisiä ratoja painottuen
vain rakennusten arkkitehtuuriin.
Ainostaan vanhat kuskien rakastamat klassikot(Silvestone, Spa, Monza) poikkeavat tästä Tilke mössöstä.
Mitä Bahrainiin tulee niin uusi lisätty osa ei edes teoriassa pysty tarjoamaan yhtään ainutta ohituspaikkaa F1-autoille. Incar kuvasta kun katsoo uuden osan rytmitystä niin eihän tuo ole kuin odottamista milloin seuraava mutka tulee ja se vähäinen nopeuden kasvu suoralla tapetaan aina hitaalla mutkalla, rytmi ja nopeus katoaa ja täten vaikka edellä ajava kuski tekisi major virheen mutkan sisään- tai ulostulossa niin ohi et pääse sitten millään.
Itse jonkin verran rata- ja karting taustaisena rattimiehenä tykkään nimenomaan radoista(taas ne klassikot, Spa, Silvestone, Monza..) joissa nopeutta nostetaan seuraavaan jarrupisteeseen saakka, kova jarrutus ja homma alkaa alusta. Täten jos teen virheen jarrutuksessa, mutkaan sisäänmentäessä ja sieltä ulostullessa takana olevalle tarjoutuu aina mahollisuus oikealla ajolla seuraavaan jarrupisteeseen mentäessä yrittää ohitusta minun virheen takia.