kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
- Liittynyt
- 6.10.2009
- Viestit
- 18494
Viimeks kesällä oli huhuissa mutta Boullier alta aikayksikön sanoi että ei Villeä.Onhan siellä Villeneuvekin ollut etsimässä tallipaikkaa, ihan mestarismiehiä..
Viimeks kesällä oli huhuissa mutta Boullier alta aikayksikön sanoi että ei Villeä.Onhan siellä Villeneuvekin ollut etsimässä tallipaikkaa, ihan mestarismiehiä..
et ollut etNauroin ääneen Enkä varmaan ollut ainoa...
Saatais toinen Luca Badoer :thumbup:Mites Ralf Schumacher, eikös jossain lööpissä aikasemmin ollu, että ois saattanu palata tälle kaudelle ajamaan jos paikka ois löytyny? :doubtful:
Kuka tahansa paikan sitten periikin, pääsee ajamaan kohtuullisen kilpailukykyisellä autolla....Varamiehelle isot saappaat
Renaultille Kubican loukkaantuminen on paha takaisku. Varmaa on, ettei hän aja pitkään aikaan.
Renault esitteli Valencian testeissä liudan varakuskeja, mutta silti loogisin varamies olisi Nick Heidfeld, joka viime kaudella ajoi Pirellin rengastestejä ja viisi viimeistä GP:tä Sauberilla.
Testikuskeista vain Bruno Sennalla ja Romain Grosjeanilla on aiempaa F1-kokemusta. Valencian esittelyssä tallipäällikkö Eric Boullier katsoi Sennan olevan paalupaikalla, jos lomittajaa tarvittaisiin.
Ainakaan sunnuntai-iltaan mennessä Boullier ei ollut ottanut yhteyttä Kimi Räikkösen managereihin ja niin tuskin tapahtuu jatkossakaan. Suomalaiskuski keskittyy torstaina alkavaan MM-rallikauteen.
Uusi auto
heti nopea
Kuka tahansa paikan sitten periikin, pääsee ajamaan kohtuullisen kilpailukykyisellä autolla. Kubica oli nopein Valencian testijaksolla ja pääsi jo aloittamaan säätötyöt Renaultin uudella R31-autolla.
Renaultin tekninen johtaja James Allison iloitsi, kun kilpailijoihin verrattuna kaikkein erilaisella konseptilla syntynyt uusi auto osoittautui heti niin nopeaksi ja eteenpäin pakokaasut ohjaava pakoputkisto keräsi kannattajia.
Turun Sanomat 6.2 2011 21:19:11
Niin, jos Renault on nopein auto, voinee Kimikin kiinnostua, mutta en usko sen yltävän RedBullin vauhtiin missään nimessä, suhteessa Ferrariin ja McLareniin ja Mersuun taas ihan täysi ?-merkki...Heikki.
Jos pitkä pesti niin varmasti kiinostaisi. Lyhyt pesti riski, koska Lotuksen miesten luottamus olisi vaikea saada takaisin sivuraiteen jälkeen. TOisaalta Fernandes voi käyttää molempia kuljettajiaan Heikkiä ja Jarnoa pelinappuloina nimiriidassa. Molemmat olisivat hyviä Renaultin puikkoihin.
Kimi.
Kimiä voisi kiinnostaa juuri lyhyt pesti eli parin kisan tuuraus. Koko kautta Kimi tuskin haluaa ajaa korkeintaan neljänneksi nopeimmalla autolla.
Nojoo, en itsekään vakavasti meinannut, että kukaan tuota huolis takasinNauroin ääneen Enkä varmaan ollut ainoa...
Minusta Heidfeld on nimenomaan hoitanut ne näytönpaikat ihan hyvin.Itse en halua ns. hasbeen kuskien tulevan takaisin, Heidyllä on ollut jo useampia saumoja, samoin Ralffilla näyttää osaamisensa.
Itse en halua ns. hasbeen kuskien tulevan takaisin, Heidyllä on ollut jo useampia saumoja, samoin Ralffilla näyttää osaamisensa. Samaan kategoriaan kaatuu myös de la Rosa.
Uusille kuskeille näytönpaikka kiitos.
Kimihän on vielä enemmän 'hasbeen' kuin Heidfeld, jolla on vielä aika tuoretta kokemusta F1-autosta.Niin, jos Renault on nopein auto, voinee Kimikin kiinnostua, mutta en usko sen yltävän RedBullin vauhtiin missään nimessä, suhteessa Ferrariin ja McLareniin ja Mersuun taas ihan täysi ?-merkki...
Kai tuonne pitäisi saada sellainen "potentiaalinen mestari" jos auto osoittautuu erinomaiseksi (nähtävästi mahdollista, tosin ei todennäköistä). Eli sellainen "ihan hyvä" Pa-Nick ei taida riittää, vaikka olen samaa mieltä että Heidi on hoitanut hommansa aina mallikkaasti. Mutta jotain puuttuu.Minusta Heidfeld on nimenomaan hoitanut ne näytönpaikat ihan hyvin.
Eiköhän sillä janoa riittäisi sen ensimmäisen voiton saalistamiseen. Ja Renault olisi oiva auto, jolla sen voisi mahdollisesti saada ellei sitten jäisi saamatta iäksi. Että motivaatio-ongelmaan en usko.Heidfeldillä on taitoa ja kyvyt ajaa top 6:n sakissa, ainut mikä epäilyttää minusta on miehen asenne ja motivaatio. Kysymys kuuluukin kiiltääkö miehen mielessä vielä shampanja ja pokaalit tarpeeksi kirkkaasti...
Mutta fakta on, että tiimi on nyt kyllä suht liemessä :|
Jos auto on mestaruusainesta (mihin en usko), Heidfeld on ihan riittävän hyvä ajamaan mestariksi. Ei räiskyvän hyvä, mutta tasaisen hyvä. Karismaa mieheltä ehkä puuttuu, kun on enempi sellainen syrjäänvetäytyvä tyyppi (mutta niin oli yksi suomalainenkin. )Kai tuonne pitäisi saada sellainen "potentiaalinen mestari" jos auto osoittautuu erinomaiseksi (nähtävästi mahdollista, tosin ei todennäköistä). Eli sellainen "ihan hyvä" Pa-Nick ei taida riittää, vaikka olen samaa mieltä että Heidi on hoitanut hommansa aina mallikkaasti. Mutta jotain puuttuu.
Jaah, jännä juttu sitten että aina on ollut joku joka on hänet ohittanut sopparineuvotteluissa, Kimi, Massa, Kubica nyt näin vaikka alkuun mainitakseni.Minusta Heidfeld on nimenomaan hoitanut ne näytönpaikat ihan hyvin.
"hasbeen":llä tarkoitin kuskia jolla on ollut useampi mahdollisuus näyttää osaamistaan mutta tuloksia ei ole saanut aikaan.Kimihän on vielä enemmän 'hasbeen' kuin Heidfeld, jolla on vielä aika tuoretta kokemusta F1-autosta.
Jep, samaa mieltä.Kai tuonne pitäisi saada sellainen "potentiaalinen mestari" jos auto osoittautuu erinomaiseksi (nähtävästi mahdollista, tosin ei todennäköistä). Eli sellainen "ihan hyvä" Pa-Nick ei taida riittää, vaikka olen samaa mieltä että Heidi on hoitanut hommansa aina mallikkaasti. Mutta jotain puuttuu.
Vaikka kuski olisi aikaisemmin F1-sarjassa ollut kuinka hyvä, ei se sitä sano onko hän enää niin hyvä, toki toivon että Kimi tulisi Rellulle mutta se ei ole mahdollista enää kun ajaa rallissa ICE1:llä ja hyvä niin. Ei entiset meriitit ja vauhti ole mikään merkki pylväs.(Kimi sen sijaan kyllä on osoittanut vauhtinsa useaan otteeseen, toisin kuin Nick)
Mites, olikos se Stirling Moss vielä hengissä, sehän kuulemma oli ihan rattimiehiä. Nyt olisi sen saavuttamatta jääneen mestaruuden vuoro!Tässä voisi olla se Leksa Kinnusen kauan odotettu comeback :ahem: