Joni
Well-known member
- Liittynyt
- 19.1.2004
- Viestit
- 16942
Toisin kuin Toyotalla.. Mitä rahapanostukseen tuli.Mersua ei ainakaan voi syyttää panostuksen puutteesta, toivottavasti tulostakin vielä joskus syntyy.
Toisin kuin Toyotalla.. Mitä rahapanostukseen tuli.Mersua ei ainakaan voi syyttää panostuksen puutteesta, toivottavasti tulostakin vielä joskus syntyy.
Kyllä, ja itse kuskitkin alkaa tuntuvan olemaan vireessä. Tai no Nicohan nyt on ollut kokoajan. Tuskin tuolla kalustolla juuri paljon parempia tuloksia kuin Schumi & Nico tekisi kukaan.Nyt alkaa ryhmä vahvistua siinä määrin, että Mercedekseltä voidaan odottaa oikeasti kovia tuloksia.
"Nico let Michael pass for the championship"Schumi, Brawn ja kumppanit dreamteam v 3.0 ?
Alkaa ainankin henkilökunta oleen kunnossa, toivottavasti saadaan auto lentoon, että saataisiin Michael ja Nico voittojen makuun.
Eikös Willis toiminu kanssa HRT:llä teknisenä johtajana? Kolleksen pestihän on on ihan vaan tallipäälikkö. Saatan puhua ihan höpöjä, mutta näin väittäsin.Mersulla on nyt viisi F1-tallissa teknisenä johtajana toiminutta: Costa (Minardi & Ferrari), Brawn (Benetton, Ferrari, Honda), Bob Bell (Renault), Willis (Williams & B.A.R) ja Loic Bigois (Prost).
Vapise Red Bull! Adrian Newey on vaan kova luu. Rory Byrne olis kova sana.Eikös Willis toiminu kanssa HRT:llä teknisenä johtajana? Kolleksen pestihän on on ihan vaan tallipäälikkö. Saatan puhua ihan höpöjä, mutta näin väittäsin.
Mutta ihme on jossei tollasella arsenaalilla ala pian voittoja tulemaan!
Eikös tämä kaveri ole ollut Williamsilla ja BAR:lla aikaisemmin? Vai muistanko ihan väärin? Tavallaan siis palaamassa vanhaan talliinsa?Mercedes on palkannut myös Geoff Willisin.
Kyllä, Willis oli Williamsilla vuodet 1991-2001 ja BAR:lla 2002-2006.Eikös tämä kaveri ole ollut Williamsilla ja BAR:lla aikaisemmin? Vai muistanko ihan väärin? Tavallaan siis palaamassa vanhaan talliinsa?
Hehe, tässähän tämä jo tulikin. Vaikea sanoa tekevätkö nämä miehet niin suurta eroa tallissa että hypätään voittotaistoon, mutta yritystä ja panostusta näyttäisi ainakin olevan.Mersulla on nyt viisi F1-tallissa teknisenä johtajana toiminutta: Costa (Minardi & Ferrari), Brawn (Benetton, Ferrari, Honda), Bob Bell (Renault), Willis (Williams & B.A.R) ja Loic Bigois (Prost).
Jees, tänx.Kyllä, Willis oli Williamsilla vuodet 1991-2001 ja BAR:lla 2002-2006.
Lihavoin itseäni silmään osuneet kohdat. Sanoiko Ferrari oikeasti, että auto on nopeampi koska Costa ei ole enää siellä? Oksettavaa käytöstä.Interview to Costa by italian journo Turrini
When are you going to start?
‘From dec 1st by contract. I'll be the engineering director’.
Nice challenge and revenge.
‘I wouldn't accept any other offers. Mercedes aims to the top, the title, we won't be there right now but we'll get there.’.
Did Schumi call you?
‘No, it was Ross Brawn, we used to work together at Ferrari and we won 5 consecutive titles from 2000 to 2004’.
What did Brawn tell you?
‘That Schumi is as good as before and Mercedes has resources and patience’.
Meaning?
‘We won't fight for the championship in 2012 but later we will’.
Is Schumi the same you knew?
‘Yes. He struggled at the beginning because a 3 years stop is a big thing. But now he's back to his levels. And Rosberg is very competitive as well’.
You, Michael, Ross... You're building up again the old Ferrari under the Mercedes banner.
‘Yes, we know each other well and we're really hungry for success’.
Are you going to bring other people with you?
‘Not at the moment. But I have great esteem for many collegues I left in Maranello, where I've been working since 1996’.
Any regret?
‘I look forward not behind’.
They fired you in may, but now in october Ferrari is not doing very well anyway.
‘Let's draw a veil over that episode’.
Come on.
‘Well, they fired me and they immediately said that the car in summer was faster because I was not there anymore. But those changes were mine, I developed them. Now they got new things from other people and you can see they're still not going anywere’.
It was Alonso who wanted you to leave?
‘No comment, I'm working for Schumi now’.
Niin Alonsomaista. Kertoo paljon Ferrarin hengestä, kilpailukyvyn ja vauhdin etsimiseen sijaan keskitytään etsitään syntipukkeja, eikä tähän tule muutosta ennenkuin makaroonin vetelä johto ja Alonso on tallissa vaihdettu.Lihavoin itseäni silmään osuneet kohdat. Sanoiko Ferrari oikeasti, että auto on nopeampi koska Costa ei ole enää siellä? Oksettavaa käytöstä.
Mies on ainakin haastattelun perusteella motivoitunut. Halua näyttää Ferrarille on varmasti kova.Niin Alonsomaista. Kertoo paljon Ferrarin hengestä, kilpailukyvyn ja vauhdin etsimiseen sijaan keskitytään etsitään syntipukkeja, eikä tähän tule muutosta ennenkuin makaroonin vetelä johto ja Alonso on tallissa vaihdettu.
Toivotaan että Costa pääsee keskittymään Mersulla auton suunnitteluun, enkä sitä yhtään epäile ottaen miehen taustan ja menestyksen Brawnin alaisuudessa...
On huomattu että haluat olla sitä mieltäOlen muuten sitä mieltä, ettei Ferrarin ongelma ole tekninen tällä hetkellä. Auto on parempi kuin yleisesti annetaan ymmärtää.
Niin olet. Mersu-ketjussa, Ferrari-ketjussa, Hamilton-ketjussa, Red Bull-ketjussa ja Italian GP:n live-ketjussa. Pelkästään syyskuussa.Olen muuten sitä mieltä, ettei Ferrarin ongelma ole tekninen tällä hetkellä. Auto on parempi kuin yleisesti annetaan ymmärtää. Ongelma on pikemminkin ihmiset.
Vakoiluskandaalikin johtui katkeruudesta.Onpahan varikolla muuten paljon katkeria Ferrarilta erikoisesti ulosheitettyjä kavereita Domenicallin johtoon tulon jälkeen