Timo Pohjola toivoo lukemia 358 km/h, on esittänyt toiveen tuosta Ducatin suuntaan.Onko hajua niistä paljon puhutuista huipuista?
Timo Pohjola toivoo lukemia 358 km/h, on esittänyt toiveen tuosta Ducatin suuntaan.Onko hajua niistä paljon puhutuista huipuista?
Tuo Pohjolan toivomus on täysin utopistinen. Asiaa kyllä auttaisi, jos suora olisi mainostetut 1,2 km. Mutta kun se nyt on "vain" 1,1 km, niin ei täällä Mugellon enkkoja rikota. 340 km/h varmaan menee rikki kisatilateessa melko helposti.Timo Pohjola toivoo lukemia 358 km/h, on esittänyt toiveen tuosta Ducatin suuntaan.
Hienon näköistä menoa mitä tuosta videosta näki.:thumbup:Yle lähettää suoraa lähetystä Kymiringiltä klo 14-18.
https://yle.fi/urheilu/3-10929893
Alkuperäinen englanninkielinen artikkeli haastatteluista:https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-kallio-loysi-kymiringista-korjattavaa-ei-ihanteellista-motogp-pyoralle/7518214
Kallion mielestä pitäisi saada lisää suoraa mutkien väliin.
Tämä korjaantuu, kun oikastaan mutka 12 pois
Itsekin tuota katsoin jo aiemmin, että mutka 12 voisi olla nopeampikin, jopa kaasu pohjassa ajettava. Se olisi varmaan helpoimmin tehtävä muutos.https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-kallio-loysi-kymiringista-korjattavaa-ei-ihanteellista-motogp-pyoralle/7518214
Kallion mielestä pitäisi saada lisää suoraa mutkien väliin.
Tämä korjaantuu, kun oikastaan mutka 12 pois
mutka 12 tilalle suzukan 130r tai istanbul parkin mutka11 tyyppinen viritelmä ja mutka15 Silverstonen copsen kaltaiseksi.Itsekin tuota katsoin jo aiemmin, että mutka 12 voisi olla nopeampikin, jopa kaasu pohjassa ajettava. Se olisi varmaan helpoimmin tehtävä muutos.
Harmi vaan, että kyseinen mutka ei itsessään ole se varsinainen ongelma, vaan oikeastaan sitä seuraava osuus, jossa kolme tiukkaa n. 180 asteista mutkaa.
Kumpikos on nopeampi, Botniaring vai Motopark? Virtasalmella on ajettu Superbikellä aika-ajoissa yli 150km/h kierros: http://www.srra.fi/files/pdf/2005/\aa_nsb.pdf (nopeampiakin kierroksia voi olla, mutta tämä löytyi nopealla etsinnällä).Taitaa Botniaring olla nykymuodossaan keskinopeudeltaan hiukan nopeampi.
Jos T12 lähtee paljon oikomaan niin siinä loppuu T13 turva-alue kesken. T15 nopeutuksella viimeisen mutkan turva-alue vaatii muutoksia. Siellä tosin on tilaa.mutka 12 tilalle suzukan 130r tai istanbul parkin mutka11 tyyppinen viritelmä ja mutka15 Silverstonen copsen kaltaiseksi.
joku photoshop taitoinen voisi tehdä hahmotelman
Olen ihan pihalla. Mistä löytyy kuva mistä käy ilmi eri mutkat? Löysin pari kuvaa, mutta niiden t1 T2 jne ei kyllä ole mitään tolkkua näihin ehdotuksiin.Jos T12 lähtee paljon oikom
Katso tämä.Olen ihan pihalla. Mistä löytyy kuva mistä käy ilmi eri mutkat? Löysin pari kuvaa, mutta niiden t1 T2 jne ei kyllä ole mitään tolkkua näihin ehdotuksiin.
Motoparkin takasuora voisi olla nopeampi jos siellä kykenisi vetämään ns u a. Nykyisellään se on niin röykkyinen että tekarit irtoaa suusta. Aika moni kuski on sanonut jatkossa boikotoivansa Motoparkin rataa kun siellä auto hajoaa. Nykyisen ympäristöluvan puitteissa vaan ei kannata juuri rataan investoida.Kumpikos on nopeampi, Botniaring vai Motopark? Virtasalmella on ajettu Superbikellä aika-ajoissa yli 150km/h kierros: http://www.srra.fi/files/pdf/2005/\aa_nsb.pdf (nopeampiakin kierroksia voi olla, mutta tämä löytyi nopealla etsinnällä).