http://www.youtube.com/watch?v=aBB70TxH9Nw
Tässä on hyvä video nykyajan ralliautojen puutteista verrattuna kultaisiin B-ryhmäläisiin... Kuten huomaatte ei voima riitä edes märällä assulla lyömään tyhjää lähtöviivalla ja kun ei ole käytettävissä sellaista downforcea kun B-ryhmäläisissä oli, kaarrenopeudet ovat selkeästi heikommat kun F1:llä. Ja samasta syystä on havaittavissa selkeää yliohjaamista aktiivisesta voimansiirrosta huolimatta. Ja tuossa videossa huomaa myös nelivetoisuuden ylivoimaisuuden koska F1 auto sutii varsin herkästi lähdössä... Onkohan kukaan kertonut noille F1 suunnittelijoille että ratkaisu on ollut näkyvissä jo 80luvulla??? Ne ei varmaan ole ehtineet käydä lukemassa tätä ketjua... Voisko joku vinkata???
Tässä on hyvä video nykyajan ralliautojen puutteista verrattuna kultaisiin B-ryhmäläisiin... Kuten huomaatte ei voima riitä edes märällä assulla lyömään tyhjää lähtöviivalla ja kun ei ole käytettävissä sellaista downforcea kun B-ryhmäläisissä oli, kaarrenopeudet ovat selkeästi heikommat kun F1:llä. Ja samasta syystä on havaittavissa selkeää yliohjaamista aktiivisesta voimansiirrosta huolimatta. Ja tuossa videossa huomaa myös nelivetoisuuden ylivoimaisuuden koska F1 auto sutii varsin herkästi lähdössä... Onkohan kukaan kertonut noille F1 suunnittelijoille että ratkaisu on ollut näkyvissä jo 80luvulla??? Ne ei varmaan ole ehtineet käydä lukemassa tätä ketjua... Voisko joku vinkata???