CCMK
Well-known member
- Liittynyt
- 9.11.2009
- Viestit
- 15012
Kauden 1995 Aidan radan osakilpailussa rengastaktiikka ei näytellyt enää niin suurta osaa kuin vuotta aikaisemmin. Ylimääräisen rengaskulumisen välttämiseksi Goodyear oli tehnyt Aidan osakilpailua varten myös erikoiskestäviä C-seoksia rajoitetun määrän eri tallien käyttöön.
Rengsakulumisen välttämiseksi aika-ajon aikana säästely tarkoitti sitä, että Michael Schumacherilla oli jopa kolme settiä käyttämättömiä renkaita kun taas Williamsin miehillä Damon Hillillä ja David Coulthardilla oli vain kaksi settiä käyttämättömiä renkaita kisaan ja Ferrarin Jean Alesila yksi setti käyttämättömiä renkaita kilpailuun. Schumacher hyödynsi kolme stopiaan hyvin kun David Coulthardin taktiikka muutettiin ja siten munattiin skotin mahdollinen toinen peräjälkeen tuleva voittokin.
Seuraavaksi laitan rengastietoja kilpailusta:
Williams: Molemmat kuljettajat ottivat C-seokset mukaan kilpailuun.
Benetton: Molemmat kuljettajat ottivat D-seokset mukaan kilpailuun.
Tyrrell: Molemmat kuljettajat ottivat C-seokset mukaan kilpailuun.
McLaren: Molemmat kuljettajat ottivat D-seokset mukaan kilpailuun.
Footwork: Molemmat kuljettajat ottivat D-seokset mukaan kilpailuun.
Pacific: Kuljettajista Bertrand Gachot otti A-seokset käyttöönsä kilpailuun ja Andrea Montermini otti B-seokset käyttöön kilpailuun.
Jordan: Molemmat kuljettajat ottivat alustavasti tavalliset C-seokset kilpailuun, mutta Rubens Barrichello siirtyi käyttämään erityisvalmisteisia C-seoksia toiselle stintille kilpailussa.
Forti: Molemmat kuljettajat ottivat erityisvalmisteiset C-seokset kisaan.
Minardi: Molemmat kuljettajat ottivat erityisvalmisteiset C-seokset kisaan.
Ligier: Kuljettajista Aguri Suzuki otti B-seokset kisaan ja Olivier Panis otti D-seokset mukaan kilpailuun.
Ferrari: Molemmat kuljettajat ottivat D-seokset mukaan kilpailuun.
Sauber: Kuljettajista Jean-Christophe Boullion otti A-seokset mukaan kilpailuun ja Heinz-Harald Frentzen otti C-seokset mukaan kilpailuun.
Rengsakulumisen välttämiseksi aika-ajon aikana säästely tarkoitti sitä, että Michael Schumacherilla oli jopa kolme settiä käyttämättömiä renkaita kun taas Williamsin miehillä Damon Hillillä ja David Coulthardilla oli vain kaksi settiä käyttämättömiä renkaita kisaan ja Ferrarin Jean Alesila yksi setti käyttämättömiä renkaita kilpailuun. Schumacher hyödynsi kolme stopiaan hyvin kun David Coulthardin taktiikka muutettiin ja siten munattiin skotin mahdollinen toinen peräjälkeen tuleva voittokin.
Seuraavaksi laitan rengastietoja kilpailusta:
Williams: Molemmat kuljettajat ottivat C-seokset mukaan kilpailuun.
Benetton: Molemmat kuljettajat ottivat D-seokset mukaan kilpailuun.
Tyrrell: Molemmat kuljettajat ottivat C-seokset mukaan kilpailuun.
McLaren: Molemmat kuljettajat ottivat D-seokset mukaan kilpailuun.
Footwork: Molemmat kuljettajat ottivat D-seokset mukaan kilpailuun.
Pacific: Kuljettajista Bertrand Gachot otti A-seokset käyttöönsä kilpailuun ja Andrea Montermini otti B-seokset käyttöön kilpailuun.
Jordan: Molemmat kuljettajat ottivat alustavasti tavalliset C-seokset kilpailuun, mutta Rubens Barrichello siirtyi käyttämään erityisvalmisteisia C-seoksia toiselle stintille kilpailussa.
Forti: Molemmat kuljettajat ottivat erityisvalmisteiset C-seokset kisaan.
Minardi: Molemmat kuljettajat ottivat erityisvalmisteiset C-seokset kisaan.
Ligier: Kuljettajista Aguri Suzuki otti B-seokset kisaan ja Olivier Panis otti D-seokset mukaan kilpailuun.
Ferrari: Molemmat kuljettajat ottivat D-seokset mukaan kilpailuun.
Sauber: Kuljettajista Jean-Christophe Boullion otti A-seokset mukaan kilpailuun ja Heinz-Harald Frentzen otti C-seokset mukaan kilpailuun.