Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2012, 8. kisa, Hanko

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tapaus Cmoney:
-Karkea arviointivirhe yleensä suhteellisen siististi ajavalta C:ltä. PeePee ajaa normaalia ajolinjaa ja tuossa paikassa ei kyllä ilman rinnallaoloa ohiteta ilman että kaveri ajaa kunnolla leveäksi. PeePee jäi suuresti kärsijän rooliin tässä. Ohitukset on tässä lajissa kuitenkin ohittajan vastuulla. "Pitolinjalla" ei selvästikään pito riittänyt, kun kaverin kylkeen ajaudutaan. Haittanäkökulmaltansa mun mielestä ihan rangaistuksen arvoinen virhe, mutta tämän arvioinnin jätän hallituksen puntariin. (Heh, Sue! :idea:)
Pitää kyllä nyt laittaa koppi tiimikaverin lausuntoon. Jos nyt otetaan vertailutapaukseksi ihan vakavasti otettava moottoriurheilu, niin ykkösissä rangaistus tuossa tilanteessa annettaisi ohitusta yrittäneelle. Siellä säännöt ovat tiukentuneet ko. tilanteissa Amerikan-tyyliseksi, että noista etupyörällä takapyörään -tönimiset ovat kiellettyjä riippumatta siitä onko ne tahallisia tai ei. Karting-autossa kun ei ole peilejä, niin ohitettavan on vielä vaikeampi huomata ohitusta yrittävää, joten kyllä tuossa jos täytyy virheen tekijä välttis hakea, niin se on CM.

Toisaalta taas, minä olen näihin kalabaliikkitilanteisiin nähden ollut ihan liian herrasmies radalla, ja sitten on lapannut oikealta ja vasemmalta hahmoja kuin kinkereille ikään, ja vastaavasti olen arponut liian pitkään että olen löytänyt herrasmiesmäisen ohituspaikan. Se on loppu ny, sano mummo lumessa. Alan ajamaan röyhkeämmin minäkin.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Totkelta vielä odotan tekstiä, mitä tarkoittaa. PeePee ajaa juu normilinjaa (niin että sisäpuolella paljon tilaa) ja jarruttaa edellä olevan auton takia itsekin hyvissä ajoin siten ettei mitään peräänajoriskiä. Olen itsekin juuri kääntämässä sisäkurvin apexiin tuossa.
Haittaahan siitä on lopputulokseen kun ei huomaa normaalisti näkökenttään yltävää autoa. Mä ajoin juuri siten että mut on mahdollista nähdä.
Iso härdelli, ja osallisina PeePeen kanssa ei kumminkaan vaadita toistemme päitä vadille tuosta.
Olit myöhässä etkä kyennyt välttämään osumaa. Osumakin sattui auton takarenkaan tuntumaan, joten ei voida puhua rinnallaolosta. On sitä vähemmästäkin puhuttu sukeltamisista.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Kisarapo.

Treenit olivat ihan ok. Menin kokeilemaan #18:lla, jonka Jacques oli raakannut itseltään pois kun penkki on liian leveä ja polkimet kaukana. Minä laitoin siihen lisäpenkin, ja sen kanssa tuntui joka mutkassa, että penkistä valuu pois. Varsinaisen penkin laidat eivät riittäneet niin pitkälle, että olisivat pitäneet sekä lisäpenkin että kuskin paikoillaan. Auto oli sinänsä ihan hyvä. Nopea aika jäi ajamatta kun radalla oli ruuhkaa. Hahmokkeet Nasty ja DW (!) tulivat perä edellä vastaan, ja aikakierros jäi sitten tekemättä.

Aika-ajoihin tuli sitten #39, joka DW:n ajamana näytti ihan kamalan hitaalta. DW sanoi, ettei mahtunut kääntämään rattia kunnolla. Minä mahduin siihen autoon hyvin, mutta koneessa ei ollut minkäänlaista vetoa. Olin jo treenien jälkeen käynyt tälle eräälle lahopää-järkkärille sanomassa, että #39 ei näytä vetävän. Tämä hörähti siihen, että: "Joo, niin on. Se on mun vanha auto ja siinä on joku hazardi-moottori, höhöhöhööö". No en halunnut olla neiti ja mennä valittamaan autosta etukäteen, vaan yritin sitten aika-ajoissa sillä. Eihän se mihinkään mennyt. Yritin ajaa ihan hulluna reikäpäänä sillä paskalla, mutta silti kaikki menivät suorilla ohi. Lavinnon Kari sanoi vielä setin jälkeen, että toinen etupyörä viipotti ihmeellisesti shikaanissa. Ehkä joo, mutta se ei ollut auton pahin vika lain.

Menin sanomaan sitten lahopää-järkkärille setin jälkeen, että #39:n voisi ottaa kisalähdöistä pois, mutta tämäpäs siihen nokkelana supliikkimiehenä tokaisi, että: "Taisi vika olla kuskissa, höhöhöhöööööö". Minä olen tunnetusti äärimmäisen pitkäpinnainen kaveri, mutta nyt sitten sanoin että haistakoon pitkän vitun!

B-finaaliin minulle määrättiin #6, ei siis #18, kuten tuloksissa lukee. #18 oli jo B-finaalissa pajalla. Ei ollut pidolta ihmeellinen tuo kutonenkaan, mutta veto oli ihan hyvä. Tavoite oli yrittää veljesten tuntumaan, mutta ei siihen ollut mahiksia vaikka kuinka yritin tsempata itseäni. Pyörähdin kerran kun yritin tsemata. Ei silti, vaikka sekin olisi jäänyt tekemättä, niin ei olisi ollut mitään mahiksia A-finaaliin sillä autolla ja vikasta rivistä. Paska reissu oli kyllä, vaikkei oikeastaan edes harmittanut niin paljon kuin Forssassa. Nyt tiesi että omassa suorituksessa ei nyt ollut vikaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Tää sit vaan jäi tähän, että joku näkee mun olleen jossain takarenkaan kohdalla.
Osumakin sattui auton takarenkaan tuntumaan, joten ei voida puhua rinnallaolosta.
Eiköhän tuo sivuponttooniin osunut...
Spinnaukset uskoakseni tapahtuivat, että PP teki tiukimman käännöksen tuossa vaiheessa, kun itse olin vasta kääntämässä (sisemmän linjan takia ja olin valmiiksi enempi oikealla) loivemmin kohti kanttariapexia jossa oma tiukin käännökseni odotti. Näkökentässä olin useamman kymmenyksen, ja ilman ylikovaa vauhtia. Nämä 2 asiaa oli se mihin pyrinkin.
Mukavaa että sentään muutama muu on kumminkin sanonut kilpatilannevahingoksi tuota.
-Toisen osapuolen kanssa jutellut, ja tiedetään ja ymmärretään asiat toistemme vinkkelistä. VM:ssä kisat jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Mun mielestä tuo oli racing incident ja Cmoneyllä oli riittävät perusteet uskoa, että hänet on nähty. Valitettavaa vain, että näin ei ollut. PeePeen vitutuksen ymmärrän kyllä, mutta joskus homma menee perseelleen ilman syyllisiäkin.

Vastasin, vaikkei kysytty. Olenko nyt oldez?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tapaus Cmoney:
-Karkea arviointivirhe yleensä suhteellisen siististi ajavalta C:ltä. PeePee ajaa normaalia ajolinjaa ja tuossa paikassa ei kyllä ilman rinnallaoloa ohiteta ilman että kaveri ajaa kunnolla leveäksi. PeePee jäi suuresti kärsijän rooliin tässä. Ohitukset on tässä lajissa kuitenkin ohittajan vastuulla. "Pitolinjalla" ei selvästikään pito riittänyt, kun kaverin kylkeen ajaudutaan. Haittanäkökulmaltansa mun mielestä ihan rangaistuksen arvoinen virhe, mutta tämän arvioinnin jätän hallituksen puntariin. (Heh, Sue! :idea:)
Kantani löytyy aiemmista postauksista: Tästä, tästä ja tästä

No further action required. Mutta radan varresta kuvattu video olisi silti kiva nähdä muistin virkistämiseksi ja varmistamiseksi..
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Toisaalta taas, minä olen näihin kalabaliikkitilanteisiin nähden ollut ihan liian herrasmies radalla, ja sitten on lapannut oikealta ja vasemmalta hahmoja kuin kinkereille ikään, ja vastaavasti olen arponut liian pitkään että olen löytänyt herrasmiesmäisen ohituspaikan. Se on loppu ny, sano mummo lumessa. Alan ajamaan röyhkeämmin minäkin.
Jahas, kunnon sisäratamayhemiä tiedossa loppukaudeksi... :rolleyes:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Eikä se oikein vaadikaan takanatulevien miettimistä, kun näkökentän reunaan tulee liikettä, reaktio on yleensä melko automaattinen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Pre race:
Oli keskiviikkoisista salitreeneistä edelleen lihakset jumissa, joten teippasin itseni perjantaina "pakettiin". Niskat ja hauikset teippiin ja sain sillä kivun pois. Tässä lähtökohdat..

Harjoitukset #10
Auto oli varmaan ihan hyvä, mutta mies oli ihan hukassa. Oli tosi paljon hakemista ja suurta rohkeuden puutetta kovalla vauhdilla ajettavissa mutkissa.

Aika-Ajo #2
Rata oli parantunut sen verran, että uskalsin ajaa nopeat mutkatkin kunnolla. Loppuvaiheessa päästin PeePeen edelleni ja tallikaveriani peesatessa aikani varmasti parani ehkä puolella sekunnilla.
Tuloksena hyvä aika ja seitsemäs lähtöruutu. Olin tyytyväinen.
Auto tuntui myös hyvältä. Yksinkertaisesti se vaan istui lapaseen täydellisesti. Se oli ihan kuin mulle tehty.

Ennen ajoja kateltiin Andyn kanssa a-a autojamme ja todettiin Andyn kanssa lähes yhteen ääneen, että Andyn auto näyttää tosi hyvältä. Kuin juuri pakasta otettu.. Sitten kuulin jälkilauseen "yleensä se on kyllä sen merkki, että auto on hidas".. Niinpä se taisi olla. :D

A-Finaali #3
B-finaalin katseltuani lähdin kisaan luottavaisena, koska DW oli ajanut tällä autolla hyvin. Kuitenkin alkanut sade harmitti ja olin tosi epäileväinen sen suhteen miten lujaa radalla pystyisin ajamaan.

Auto starttasikin viivalta kuin tykin suusta ja sain aivan mahtavan startin nousten viidenneksi. Rata tuntui kuitenkin heti paljon liukkaammalta ja otin tosi varovaisesti alussa, toisin kuin joku toinen. :D

Pari ekaa kierrosta meni aivan unessa ja kärkiryhmä pääsi karkaamaan. Kun sitten vihdoin pääsin rytmiin oli porukka liian kaukana eikä auttanut, vaikka mielestäni hieman heitä saavutinkin. Ryhmä hajosi Cmoneyn ja PeePeen äksidentissä, jolloin pääsin heistä hetkeksi ohi. Samoin WoPen olin saavuttanut hänen spinnattuaan. Cmoney meni aika nopeasti taas ohi eikä siinä jäänyt oikein mitään sanottavaa. WoPen perässä ajaessani myös Nasty pääsi kuittaamaan ja Nastyn ohittaessa WoPen pääsin itsekin rattijumalasta ohi. Taisi olla jo rengashuolia siinä vaiheessa?

Näin samalla taustapeilistä tallikaverin. En päästänyt heti ohi vaan odotin jarrupaikkaan ja varmistin vielä, että se oli varmasti PeePee eikä Nipsu, jolla oli myös keltainen kypärä. Radiokorvanapista kuului kuitenkin selkeä "PeePee is faster than you", joten laskin ohitse.. Loppukisa meni Nipsun kanssa väännellessä. Parhaimmillaan hän pääsi rinnalle tokan mutkan jälkeen. Viime vuoden kisaa muistellessani olin nyt kuitenkin päättänyt, etten luovuta. Jätin kolmosmutkassa kyllä tilaa vasemmalle, mutta koska olin paremmalla ajolinjalla, sain pidettyä sijoitukseni.

Haikki keskeytti lopussa ja jätti autonsa radalle. Sen ansiosta keltaiset liput ja viimeisellä kierroksella otin ehkä turhankin rauhallisesti, jolloin Nipsu pääsi ohi. Onneksi hän kuitenkin ajoi reilusti ja päästi takaisin ohi heti mutkan jälkeen.

Kaikenkaikkiaan pitää olla tyytyväinen suoritukseen. Autotuuri osui kohdalleen kerrankin sekä aika-ajoon että kisaan. Kisassa olisin voinut olla rohkeampi, mutta toisaalta alussa oli kostea rata ja oli parempi pysyä radalla kuin ajaa ulos. Sijoitus oli myös ihan hyvä ja kauden paras. Ei valittamista.

Lihasten kanssa ei myöskään ollut mitään ongelmia. Teipit pitivät miehen kasassa tällä kertaa, eikä ollut tarvetta omalle konsertille, kuten Kaanaassa tapahtui. ;)
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Harjoitukset # 313

Rata vielä kostea melkein joka mutkasta ja kiihdytän varikolta radalle ja kohti nopeaa vasuria.
Otan jarrutuksen tosi varovasti mutta heti kun jalka koskee poljinta löydänkin itseni nurmelta;
nyt ei taida autossa olla kaikki muumit laaksossa… Matka jatkuu ja seuraavalla kierroksella sama tapahtuu shikaanin jälkeen.
Muutaman kierroksen jälkeen autolla pystyi jotenkuten ajamaan mutta vaikea sillä ehjää kierrosta oli saada aikaan. Wope oli omalla sekunttiluvullaan tässä vaiheessa ja mulla ryhmän toiseksi nopein aika, ei tää nyt huonoltakaan näyttänyt.

Aika-ajot #1

Tiesin että nyt oli parempi auto sillä Peepeen meno oli näyttänyt hyvältä harkoissa #1:llä.
Rata oli vielä paikoin kostea mutta kuivumaan päin. Auto tuntui tasapainoiselta ja hyvältä ja ajettavuuskin sopi mainiosti hanskaan. Kaiken pistin peliin ja pieni kosteus toi mukavaa haastetta ajamiseen. Nopea vasuri oli varsin muikea ajaa: meni juuri ja juuri nostamatta vaikkakin pari kolme kertaa käväisi takarengas nurtsilla mutta hauskaa oli. Viimeinen kierros painui alle kolmeysin ja kauden ensimmäinen paalupaikka tuli sillä. Tiimikaveri vielä kolmanteen ruutuun, hyvä hyvä.

A-finaali #6

Jännittävä tilanne pistetilanteen kannalta kun Nasty starttaa myös eturivistä ja voitolla pysyisi mukana kamppailussa jos sijoittuisin toiseksi, toisin päin niin varmistaisin mestaruuden, ihan hyvät asetelmat siinä kisaan :) . Tiimikaveri sai paaluauton kisaan joten ihan rennoin mielin kisaan, paitsi että alkoi tietysti satamaan vettä. Yrkele!

Vähän vielä sataa kun kisa alkaa ja startissa huomaan että Nasty tippuu monta sijaa ja kisan tavoite muuttuu mulla saman tien: kolmaskin sija riittäisi varmistamaan mestaruuden. Alussa ajan aivan sukkasillaan radan pitoa tunnustellen. Wopella kova pyrkimys kärkeen ja parin kierroksen päästä lähtee vikaan neulansilmään ohittamaan ja menee kärkeen.
Mitään kiirettä ei ole lähteä Wopea haastamaan mutta autossani tuntuu kuitenkin vauhtia riittävän ja viidennellä kierroksella saan Wopen kiinni. Tokaan mutkaan surullisen kuuluisalla #313:lla Wope vetäiseekin yllärispinnit ja yritän väistää mutta vähän tulee osumaa ja joudun vielä kiertämään nurmikon kautta Wopen ja tipun monta sijaa.

Vielä samalla kierroksella nousen kuitenkin kolmanneksi kun Cmoney ja PP kolaroivat ja kokonaan en kerkeä väistämään vaan Cmoneyn keula osuu kylkeen. Noh, matka jatkuu kuitenkin ja ihmettelen notta onpahan erikoinen kisa kun ukkoja lentelee ympäriltä. kolarin jälkeen on Bemari aivan kontissa kii ja muutaman kierroksen puristan kovempaa ja saan tehtyä eroa, nyt vaan pidän riittävää vauhtia yllä virheitä välttäen. Pari kierrosta matkaa ja ennen ylämäkioikeaa autosta vain katoaa veto, yrkkeleen yrkele! Ei paljoa naurattanut se.

Siinä vielä istuessani tragikoominen tilanne kun Wope ajaa viereen kesken kisan, avaa visiirinsä ja toteaa autostansa että eihän tällä tee yhtään mitään. Pettyneenä lähden sitten tallustamaan kohti varikkoa enkä kuuppa sumeana älynnyt siirtää autoa. Tästä vielä kerran pahoittelut kun se häiritsi upean nousun tehneen DW:n kamppailua voitosta. Nyt en yhtään muista onnittelinko paikan päällä joten vielä tästä onnittelut kärkikolmikolle! Eipä ollut lopulta Nastylläkään tuuria matkassa joten pistetilanne ei oikein muuttunut suuntaan tai toiseen joten mestaruuskamppailu jatkuu VMCenterissä. Siellä onkin pakko onnistua, jyväskylän varaan ei voi laskea pisteen pistettä.

Kiitokset kaikille jotka olivat kisaamassa ja järjestäjille. Hangossa on aina hauska ajaa!
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Eikä se oikein vaadikaan takanatulevien miettimistä, kun näkökentän reunaan tulee liikettä, reaktio on yleensä melko automaattinen.
Sanon nyt kysymättä omankin mielipiteen tapahtuneesta.
Ketään en syyttäisi vaan mielestäni tilanne on racing incident. Mitä Cmoney tuossa toteaa niin ainakin omat kokemukset on opettanut että kun olen tehnyt vastavan liikkeen niin ohitettava näkee minut sivusilmällä ja mutkasta selvitään. Viime vuonna Cmoney ohitti minut kapeassa paikassa turussa jossa oli vielä lyhyempi jarrutuspaikka ja oli ennen jarrutusta kokonaan takana. Väistöliikkeen jouduin tekemään viime hetkellä ennen apexia, mutta oikeastaan kuulin Cmoneyn renkaiden äänistä tekevän ohitusliikkeensä ennen kuin vielä näin häntä sivusilmällä.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Suljenpa tapauksen täällä omaltakin osalta. Kolaroi ne F1-kuljettajatkin, kun ei ole silmiä selässä.

Tuolla kierroksellahan ohi ei mennyt kuin DW, josta yritin hakea ohitusta sitten shikaanin jälkeisissä hitaissa. Unohdin ajatella, että on siellä takana muitakin halukkaita. Otin shikaanin jälkeiseen oikeaan ajolinjan ulkoa tiukasti sisään, ja C:n kanssa molemmat tajuttiin liian myöhään että nyt menee täysin ristiin ajolinjat. Tapauksessa oli nyt kaksi kuljettajaa, jotka toisenlaisella ajatuksella olisivat voineet osuman välttää. Siksi on näin hieman asiaa pureskelleena sanottava, ettei vika ole siis kummankaan.

Jossittelu on turhaa, mutta jos olisin ottanut normaalin ajolinjan, olisin C:n nähnyt ja pystynyt ajamaan vähän leveämmälllä linjalla ja jos C olisi arvannut linjani, olisi voinut vetää puol metriä sisemmältä. Näin ei käynyt, ja molemmat pyöri. Jossittelun seurauksena väitän, että molemmilta meni siinä mahdollisuus podiumiin, joten onko ihme jos molempia harmittaa? Ei varmasti.

Tilanne olisi ollut vältettävissä, mutta kuten Lavinnon Karillekin sanoin, jos ei aja täysillä, niin miksi ajaa ollenkaan?

Minulla ei ole mitään vaatimuksia tilanteesta, ja ollaan tämä osapuolten välillä jo eilen käytykin läpi. Harvoin me ollaan C:n kanssa tällaisissa tilanteissa oltu kuitenkaan, joten mistään riskiohituksista on turha puhua.

Ilmeisesti minä, Hanko ja MATTI SEKÄ TEPPO ei vaan olla hyvä yhdistelmä. :D
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Paljastetaanko täällä nimiä vallan? :doubtful:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Ilmeisesti minä, Hanko ja MATTI SEKÄ TEPPO ei vaan olla hyvä yhdistelmä. :D
Viime vuonna DW auttoi Cm:n sun ohi, tänä vuonna Cm DW:n sulta karkuun.
Selvä salaliitto!!! Eiku...
 

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
592
Harjoitukset #7

Ei pitoa eikä vauhtia, en saa autoa toimimaan ollenkaan. Ei näytä nyt yhtään hyvältä. Auto puskee pahasti ja sitten nappaa sladiin pidon löytyessä.

Aika-ajot #8

Rata alkaa olla jo aika kuiva ja autokin on noin 4,7 kertaa parempi kuin #7. Nopea vasen menee lähes kaasu pohjassa ja shikaanissakin pystyy jo vähän hyökkäämään. Auto on todella vakaa ja menee minne käsketään, kyllä tykkäsin tällä ajaa. Ainoa huono seikka oli se, että autossa ei ollut jarruja. Tai siis oli, mutta niitä ei saanut lukkoon ja jarruttaminen oli pakko aloittaa aikaisemmin mitä olisi halunnut. Aika riitti kolmanteen sijaan kun 2. ryhmästä kerkesi vielä Haikki edelle ja paalupaikalle.

A-finaali #1

Huikea Finaali tiedossa kun katsoo lähtöruudukkoa. Ja tottakai alkaa satamaan vettä mikä tekeen ensimmäisistä kierroksista varsin mielenkiintoiset!
Lähdössä Nastyn auto ei suostu kulkemaan ja nousen heti toiseksi Haikin perään. Joudun miettimään mahdollista ohitusta todella tarkkaan, koska tiimikaveri ajaa mestaruudesta, enkä halua vahingossakaan kilkata häntä ulos.
Tarkkana pitää siis olla. Wopehan käyttää tilaisuuden heti ja kuitta musta ohi shikaanin jälkeisessä oikeassa ja menee pian Haikin ohi kärkeen. Pepee käy kurkkimassa toisessa mutkassa, mutta saan pidettyä paikkani. Nyt piti alkaa lisätä vauhtia... Huomaan että Haikilla on varmistelu päällä koska, pystyisin jarruttamaan mutkiin 2-3 metriä aikaisemmin. Kohta on pakko mennä ohi jos mielin vielä tavoittaa Wopen. Ongelma ratkeaa sitten itsestään kun Wopen auto tekee yllärit ja spinnaa jolloin pääsen kummastakin ohitse ja kärkeen.
Auto oli sen verran hyvä, että nyt ei pitänyt olla mitään hätää ja pyrin kontrolloimaan vauhtia ottamatta liikoja riskejä koska rata yhä märkä.
Kaksi kierrosta ennen maalia huomaan shikaanin jälkeen heilutettavan keltaisia ja hidastan vauhtia seuraavissa mutkissa. Harmillisesti joutui kyllä Haikki keskeyttämään... No viimeinen kierros alkaa ja DW yllättää ohittamalla viimeisessä vasurissa, keltaiset liput olivat kyllä vähän hidastaneet mua ja DW tiputetaan toiseksi. Harmi DW:n kannalta että liput oli siellä.. mutta näillä mennään. Hieno nousu DW:ltä kuitenkin!

Hieno rata ja hienot autot, (tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta) ajaminen oli hauskaa niin kuivalla kuin märälläkin :alppu:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös