WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Eivät liity. Joskus on ollut toisenlaisia moottoriääniä, so what? Tässä ketjussa keskustellaan nykyisistä moottoreista, ei joidenkin muiden moottorien äänistä.Kyllä ne vaan liittyy.
Eivät liity. Joskus on ollut toisenlaisia moottoriääniä, so what? Tässä ketjussa keskustellaan nykyisistä moottoreista, ei joidenkin muiden moottorien äänistä.Kyllä ne vaan liittyy.
Kyllä ne liittyy, se on vaan sun mielipiteesi, mikä liittyy ja mikä ei.Eivät liity. Joskus on ollut toisenlaisia moottoriääniä, so what? Tässä ketjussa keskustellaan nykyisistä moottoreista, ei joidenkin muiden moottorien äänistä.
Ei ole. Kyseessä on ylläpidon linjaus, ei yksittäisen moderaattorin näkemys.Kyllä ne liittyy, se on vaan sun mielipiteesi, mikä liittyy ja mikä ei.
Jos puhutaan moottoreista, niin on aivan normaalia, että puhutaan myös niitten äänistä ja verrataan sen ääntä aikaisempien moottoreiden ääniin.Ei ole. Kyseessä on ylläpidon linjaus, ei yksittäisen moderaattorin näkemys.
Jos puhuttaisiin moottoreista yleisesti tai niiden äänistä yleisesti, niin kyllä, mutta tässä ketjussa puhutaan tämän kauden moottoreista. Ja täksi kaudeksi tulleesta moottoriuudistuksesta. V10-moottorit eivät liity mitenkään tähän sääntömuutokseen, saati ihmisäänellä ja limsatölkillä tehtävät moottoriäänet. Tämä ei ole yleinen moottori- tai moottoriäänikeskustelu.Jos puhutaan moottoreista, niin on aivan normaalia, että puhutaan myös niitten äänistä ja verrataan sen ääntä aikaisempien moottoreiden ääniin.
:thumbup:Onhan tuota vaparin vinkunaa jo vuosikymmenet kuunneltukin :thumbup:
![]()
Tämä ketju on uudelleen nimetty.Moottoriäänistä ja niiden paremmuudesta saa toki keskustella, ja Mosse sitä varten loi ketjunkin F1-vapaalle. Ei siitä tarvitse tai pidä keskustella tässä varsin täsmällisesti nimetyssä ketjussa.
Uusien moottorien keskustelussa on luonnollista verrata niitä vanhoihin. Vähän niinkuin uusien autojen julkaisuissa on luonnollista hakea samankaltaisuuksia ja eroavaisuuksia vanhoihin.Eivät liity. Joskus on ollut toisenlaisia moottoriääniä, so what? Tässä ketjussa keskustellaan nykyisistä moottoreista, ei joidenkin muiden moottorien äänistä.
Miksi siis linkität johonkin lambon moottorin ääniin, ku aiheena on iha eri moottorit? Täällä on ollut vain muutava hyvä ja asiallinen viesti, jossa on vertailtu moottorien ääniä edellisvuosien moottoreihin. mm. nuo pari videota testeistä, jossa oli samoista paikoista klippejä ennen ja nyt. Mut, jos aletaa vaa linkkaan jotai helekutin katuautojen videoita youtubesta sen kummemmin käyttämättä edes minkäänsortin aasinsiltaa, nii ei se nyt vaa yksinkertaisesti kuulu tähän ketjuun.. mitenkään. IMOTämä ketju on uudelleen nimetty.
Alunperin se kuului näin: Formula 1 V6 Turbo-moottorit - tältä se nyt sitten kuulostaa!
WebSlave ?
Ihan oikeasti. Sulla ei ole täällä mitään virkaa. Pädet vain ja nussit pilkkua. Mitä varten sä kuvittelet, että foorumit on olemassa, jos asioista ei saa keskustella?Jos puhuttaisiin moottoreista yleisesti tai niiden äänistä yleisesti, niin kyllä, mutta tässä ketjussa puhutaan tämän kauden moottoreista. Ja täksi kaudeksi tulleesta moottoriuudistuksesta. V10-moottorit eivät liity mitenkään tähän sääntömuutokseen, saati ihmisäänellä ja limsatölkillä tehtävät moottoriäänet. Tämä ei ole yleinen moottori- tai moottoriäänikeskustelu.
Moottoriäänistä ja niiden paremmuudesta saa toki keskustella, ja Mosse sitä varten loi ketjunkin F1-vapaalle. Ei siitä tarvitse tai pidä keskustella tässä varsin täsmällisesti nimetyssä ketjussa.
No olisiko parempi että foorumi tunnustaa vain yhden mielipiteen oikeaksi? Tällöin voitaisiinkin muuttaa otsikko muotoon 'eläköön uudet moottorit - uusien moottorien ylistystä'Itseäni lähinnä **tuttaa tuo ainainen vanhojen muistelu ja aiheeseen suoraan liittymättömät linkkispämmäykset tässä toikissa. Sitä varten voisi käyttää palstatilaa vapaalla, ei täällä. Ei kaikkia kiinnosta lukea kuinka jonkun mielestä DX korollassa on paremmat äänet kuin munamallin kadetissa.
Itse en diggaillut vanhoja ääniä niin paljoa, että ranteita tarvitsisi vetää auki. Ja sama mieltä on moni muukin.
Antaa ton nyt olla täällä jonkun aikaa niin porukat näkee mikä sun mielestäsi on ns. normaalia keskustelua (?). Ei nyt ainakaan uusiin F1-moottoreihin kai liity sinunkaan mielestäsi?Ihan oikeasti. Sulla ei ole täällä mitään virkaa. Pädet vain ja nussit pilkkua. Mitä varten sä kuvittelet, että foorumit on olemassa, jos asioista ei saa keskustella?
Just sun kaltaset itseensä ja omaa arvoaan buustaavat kusipäät on työelämässäkin niitä, jotka on tän maan syöpä. Vituttaa lukea tätä foorumia, kun sun kaltainen kusipää pätee saatana joka välissä ja runkkailee pilkkua että mikä juttu kuuluu minkäkin aihealueen alle millintarkasti.
Anna nyt herranjumala ihmisten keskustella normaalisti...
Entä jos kyseessä ei olekaan random auto?Ja edelleen. Päätös siitä, että jonkun random auton moottoriäänivideon linkittäminen ei kuulu "Uudet F1-moottorit" -ketjuun on modetiimin yhteinen.
Entä kaikkien aikojen korkeimmalta kiertävä F1-moottori? Kai sitä voi makustella verrattune uusiin sähiseviin ja koliseviin vekottimiin? Tai jos jonkun mielestä hondamanki kuulostaa samalta niin mikä ettei sitäkin?Antaa ton nyt olla täällä jonkun aikaa niin porukat näkee mikä sun mielestäsi on ns. normaalia keskustelua (?). Ei nyt ainakaan uusiin F1-moottoreihin kai liity sinunkaan mielestäsi?
Eli muiden foorumistien (ja kuljettajien) haukkumiset jätetään vallan väliin täällä moottoriurheilupuolella. Ei se niin hirmu vaikeaa pitäisi olla.
Ja edelleen. Päätös siitä, että jonkun random auton moottoriäänivideon linkittäminen ei kuulu "Uudet F1-moottorit" -ketjuun on modetiimin yhteinen.
Voitko laittaa laskelman esille?http://www.suomif1.com/2014/02/useimmat-kisat-tulevat-olemaan-polttoainemaaran-rajoittamia/
Red bullin rutinoita nyt ei pitäisi ottaa vakavasti. Mutta kyseisen kaltaista meininkiä en missään nimessä haluaisi nähdä. Omien laskelmien mukaan mitä hyvin suuntaa antavasti tein, niin realstisella hyötysuhteen nostolla jos tehot olisivat kutakuinkn samat kuin viime kaudella, olisi kulutus noin 110kg kisa. 10% on aika iso määrä säästettäväksi kisan aikana.