Eipä tuota Buttoniakaan oikein huippukuskina ennen mestaruuttansa pidetty (eikä kyllä oikein sen jälkeenkään). Oikeastaan miehen arvo kuskimarkkinoilla taisi olla aika samaa luokkaa kuin noihin aikoihin Toyotalla pörränneiden Trullien, Ralfien ja Glockien. Valtaosa gridin kuskeista pystyisi varmasti ajamaan täysverisesti mestaruudesta, jos siihen auto antaisi eväät. Toyotalla semmoista autoa ei koskaan isoista rahoista huolimatta saatu kasaan.
Tiedä sitten mikä tuossa Toyotan touhussa oikein mätti, johtaminen, organisointi, insinööritaito, vai mikä. Jotenkin kuitenkin aina oli semmoinen tunne tiimistä, ettei sitä koskaan osannut mieltää oikeaksi huipputalliksi, tai edes mahdolliseksi tulevaisuuden sellaiseksi. Aikansa siinä pyristelivät, ja sitten vetivät hanat kiinni.
Ollaanpa syvällä offtopicissa.