Varsin mallikkaasti on ajanut Torilla, ei ole henkisesti inisemässä niinkuin Red Billin aikaan.Pikkasen olj sellainen tutina, että Gasly lähtee kuin paidannappi. No toisaalta ei ole oikein ketään tilallekaan.
Ok, mutta linkkiä?Liberty Media lupaa F1-kisojen olevan hiilineutraalit vuonna 2025. Ja koko sarjan (kuljetukset ja tehtaat) vuonna 2030.
https://www.instagram.com/p/B4wnLx9jXrj/?utm_source=ig_web_copy_linkOk, mutta linkkiä?
Minulle on jäänyt jopa sellainen olo, että hän kyykyttää Kvyatia aika rankasti. Kun Gaslya oltiin korvaamassa, niin monet puhuivat, että sen pitäisi olla juuri Kvyat, joka Gaslyn tilalle pitäisi istuttaa.Varsin mallikkaasti on ajanut Torilla, ei ole henkisesti inisemässä niinkuin Red Billin aikaan.
On saanut, ja ehti vissiin tehdä sopimuksen Formula E sarjaan?Onks Albon saanu myös potkut?
Eikös se ollu ylennys?
Vai junioriluokissako näin käynyt?
https://www.iltalehti.fi/formulat/a/07610615-859a-4505-aa97-7742e5d6b6d4Albonin ura on yksi hämmentävimmistä F1-tuhkimotarinoista vuosiin. Vielä viime syksynä Albon tuskin uskalsi kuvitellakaan ajavansa F1-autoa jossain vaiheessa elämäänsä – saati sitten kisaavansa yhdessä lajin supertalleista.
Albonin ongelmana oli se, että hän oli saanut potkut Red Bullin junioriohjelmasta jo kuusi vuotta aiemmin, eikä hänellä ollut muitakaan sidoksia F1-talleihin. Kaikesta huolimatta hän oli pystynyt luomaan uskottavan junioriratauran, vaikka sponsoriraha oli tiukassa.
Joten kun Nissan syyskuussa 2018 halusi palkata nuoren thaikuskin sveitsiläisen Sebastien Buemin pariksi japanilaismerkin sähköformulatalliin, otti Albon haasteen innostuneesti vastaan.
– Tässä sarjassa on äärimmäisen kova taso, ja odotan innolla, että pääsen testaamaan itseäni maailman parhaita kuskeja vastaan, Albon kommentoi silloin.
Vaikea alku
Sähkösarjan avauskilpailu ajettiin Saudi-Arabiassa joulukuussa 2018. Siinä vaiheessa Albon ei kuitenkaan enää ollut mukana.
Nuorukainen oli draftattu vain muutama viikko aiemmin takaisin Red Bull -imperiumiin, koska akatemiarehtori Helmut Markolta uhkasivat uskottavat vaihtoehdot loppua.
Marko itse oli todennut Albonin liian köykäiseksi Red Bull -ohjelmaan, ja antanut tällä potkut. Nyt itävaltalainen oli hattu kourassa pyytämässä kuskia takaisin.
Albon ajoi ensimmäisen kerran F1-autoa vasta tämän vuoden puolella. Debyytti Toro Rosson testiratissa päättyi auton sammumiseen ensimmäisellä kierroksella.
Ei, ei ei ei ei ei.Liberty Media lupaa F1-kisojen olevan hiilineutraalit vuonna 2025. Ja koko sarjan (kuljetukset ja tehtaat) vuonna 2030.
En lukenut juttua, mut aika mahdottomuus moinen. Radoille pitäis päästä vain ja ainoastaan junilla tms. tulee ekaksi mieleen. Yleisön tekemä hiilijalanjälki on isoin asia. Ts. radan varteen mahd. vähän yleisöäEi, ei ei ei ei ei.
Kahden vuoden päästä kukaan ei muista koko asiaa ja aika hautaa tämän circlejerkingin tuottaman lapsuuden.
Lähetetty minun SM-N960F laitteesta Tapatalkilla
It was an exciting and fascinating restart, which will be analysed very carefully, as the closeness of the pack in the seconds leading up the green flags resulted in a thrilling spectacle as drivers jockeyed for position and where the slightest advantage proved decisive.
Tämähän tarkoittaa vain sitä, että muilla radoilla siitä saa entistä suuremman "viihdehyödyn", kun pitää pakan kasassa maaliviivalle asti. Toisaalta siinä voi sitten käydä helposti niinkin, että kisan johtaja on joillain radoilla häviävässä asemassa uusintalähdössä, koska on ainoa auto, joka ei saa imuapua muilta. Tässä juuri se, että Verstappen sai määrätä nopeuden, oli avainasemassa paikan puolustamisessa. Jos sääntömuutoksin pakotettaisiin 1) pakka läjään 2) nopeus maaliviivalla korkeammaksi, niin takana tulevat saisivat hyvin merkittävän imun ja pidemmillä suorilla kärkiauto lieneisi aivan toivottomassa tilanteessa.Interlagos on kuitenkin sellainen rata, missä normiolosuhteissa maalilinjalle on varsin pitkä kiihdytys, ja Verstappen selvästi haki sitä että nopeudet siinä vaiheessa olisivat uusintalähdössä mahdollisimman pienet.