AnttiL
Reittinörtti
Koppi toisesta ketjusta:
Vuonna 1988 mestari Kankkunen lähti Toyotalle kehittämään uutta autoa, ja Alen ajoi vajaan ohjelman, kuusi rallia, kun kahdeksan parasta sai laskea mukaan - tosin voittaen näistä vielä kolme, muttei koskaan Biasionia vastaan. Biasion oli ainoa edes seitsemän rallia ajanut kuljettaja. Monten keskeytyksen jälkeen tuli viisi voittoa ja yksi kakkossija.
http://juwra.com/season_1989_points.html
Kaudella 1989 Biasionille riitti kuusi kisaa, joista viisi voittoa ja Jyskälän kutossija (joka olisi ilman tekniikkamurheita voinut olla nelossija). Kankkunen ja Sainz ajoivat täyden ohjelman, mutta Toyotassa oli vielä paljon kehittämistä.
http://juwra.com/season_1990_points.html
Vuonna 1990 Biasion ajoi vielä täyden kauden, mutta voitti enää Portugalin ja Argentiinan. Lisäksi kesällä tehty selkäleikkaus verotti kauden pistesaldoa. Sainz sen sijaan ajoi kaikki kisat paitsi Norsunluurannikon, joten kauden pistepotti koostuu lopulta pelkistä voitoista ja kakkosijoista. Uuden-Seelannin voittokin oli vähän lahja, kun muut tehdaskuskit eivät kisaan osallistuneet.
http://juwra.com/season_1988_points.html.
Biasionin itsensä kannalta on oikeastaan harmi, että ne mestaruudet tulivat juuri 1988 ja 1989, jolloin kilpailu oli sanalla sanoen surkeaa ja joka tekee niistä titteleistä helposti ylenkatsottavia. Taidoiltaanhan Biasion oli ehdottomasti sen ajan MM-sarjassa mestariainesta, ja olisi noina vuosina takuulla vähintään taistellut mestaruudesta, vaikka viivalla olisi ollut kuinka paljon tahansa aikalaisiaan kilpailukykyisellä kalustolla.
Vuonna 1988 mestari Kankkunen lähti Toyotalle kehittämään uutta autoa, ja Alen ajoi vajaan ohjelman, kuusi rallia, kun kahdeksan parasta sai laskea mukaan - tosin voittaen näistä vielä kolme, muttei koskaan Biasionia vastaan. Biasion oli ainoa edes seitsemän rallia ajanut kuljettaja. Monten keskeytyksen jälkeen tuli viisi voittoa ja yksi kakkossija.
http://juwra.com/season_1989_points.html
Kaudella 1989 Biasionille riitti kuusi kisaa, joista viisi voittoa ja Jyskälän kutossija (joka olisi ilman tekniikkamurheita voinut olla nelossija). Kankkunen ja Sainz ajoivat täyden ohjelman, mutta Toyotassa oli vielä paljon kehittämistä.
http://juwra.com/season_1990_points.html
Vuonna 1990 Biasion ajoi vielä täyden kauden, mutta voitti enää Portugalin ja Argentiinan. Lisäksi kesällä tehty selkäleikkaus verotti kauden pistesaldoa. Sainz sen sijaan ajoi kaikki kisat paitsi Norsunluurannikon, joten kauden pistepotti koostuu lopulta pelkistä voitoista ja kakkosijoista. Uuden-Seelannin voittokin oli vähän lahja, kun muut tehdaskuskit eivät kisaan osallistuneet.
Viimeksi muokattu: