DTM-sarja vailla polttoaineen toimittajaa.
https://www.motorsport.com/dtm/news/dtm-without-fuel-supplier-shell/6512487/
https://www.motorsport.com/dtm/news/dtm-without-fuel-supplier-shell/6512487/
Saksalaiset kun tykkäävät niin kaveerata Lilliputinin kanssa, niin eiköhän Rosneft sopis hyvin heidän polttoaineen toimittajaksi.DTM-sarja vailla polttoaineen toimittajaa.
https://www.motorsport.com/dtm/news/dtm-without-fuel-supplier-shell/6512487/
Olihan tuo artikkelin loppupuolella mainittukin, että GT3:seen päätyminen vaatisi sen, että osapuolet nielevät ylpeytensä. GTE:n ongelma on ollut pienenevä automäärä sekä autojen hintalappu, joka on sen verran iso, että se saa miettimään voisiko rahan käyttää tuottavamminkin.ACO:lla ei ole ollut erityisen lämmin suhde SRO kohtaan historiassa, siinä mielessä ACO:n puolelta vähän epäilen tuota, tuskin heidän sääntöihin GT3:set sopisivat.
Ratel loi Gt3:n ilman FIA:n apua, jotta saisi nk. herrasmieskuskit radalle. Halvemman hintalapun ansiosta autojen ja sarjojen määrä kasvoi. Ratel hallitsee kestävyyskisoja pl. Le Mans, IMSA ja DTM. Tosin DTM vaihtoi GT3:siin.Olihan tuo artikkelin loppupuolella mainittukin, että GT3:seen päätyminen vaatisi sen, että osapuolet nielevät ylpeytensä. GTE:n ongelma on ollut pienenevä automäärä sekä autojen hintalappu, joka on sen verran iso, että se saa miettimään voisiko rahan käyttää tuottavamminkin.
Onhan Ratel kyllä melkoinen visionääri. Herrasmieskuskien ansiosta lähdöissä on ollut huima määrä autoja, ja toisaalta tekniikkasäännöt (mm. ABS ja luistonesto) mahdollistavat herrasmiesten amatöörien ja pro -kuljettajien samanaikaisen kilvanajon ilman älytöntä crashfestia muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.Ratel loi Gt3:n ilman FIA:n apua, jotta saisi nk. herrasmieskuskit radalle. Halvemman hintalapun ansiosta autojen ja sarjojen määrä kasvoi. Ratel hallitsee kestävyyskisoja pl. Le Mans, IMSA ja DTM. Tosin DTM vaihtoi GT3:siin.
Itseltäni jäi myös tämä kisa katsomatta, uusinnan katson huomenna Viaplaylta.Ei mennyt Nurmelta 2's kisa putkeen. Itse asiassa hengailin jotain muuta välillä ja jäi näkemättäkin että miksi yhtäkkiä viimeisten joukossa, kolari/ajovirhe/mikä?
Paul Ricardilta alkamassa 1000km GT World Endurance kisa, suomalaista Konsta Lappalaisen autokunta ruudussa 7