Varailin VR:n uljaasta nettipalvelusta matkalippuja hesan suuntaan ja takas ensi viikolle. Palvelussa voi huisasti varata tietyn istumapaikan haluamastaan vaunusta klikkaamalla kyseisen tuolin kuvaa vaunun pohjapiirroksesta.
Ikkunapaikka numero 107 näkyi olevan vapaana. Ei kun toimeksi.
Hitto, matkalipun saa kännykkään. Huimaa, otetaan sellanen.
Muutaman vahvistuksen jälkeen tuli aika siirtyä matkan maksuosioon.
"Jatka" nappia painettuani palvelu siirtyi nettisivulle, joka oli muuten valkoinen, paitsi etä siinä oli noin 7 metriä pitkä virheilmoitus joka muistutti kyrillisiä aakkosia järjestyksessä joka voisi olla peräisin kissan suorittamasta breakdance-performassista näppäimistöllä.
Shit, ei kun uusiksi. klik klik klik - lähtöpaikka - määränpää - kellonaika - klik - klik -klik MITÄ VITTUA. Paikka 107 jota juuri yritin varata lähes tyhjästä vaunusta oli nyt varattu. No, piti tyytyä paikkaan numero 105.
Äsken kun katsoin, niin 107 olikin jälleen VAPAANA. Seison tässä ällikän tyrmiinnyttämänä nyt lain. Vr:n viha-nettikoneisto kiusaa asiakkaitaan!
Sen kerran kun käyttää kerran 10 vuodessa VR:n palveluja, vie se perkele viekkaudella, vääryydellä ja huijaamalla junan tärkeimmän paikan varausmahdollisuuden käsieni ulottumattomiin. Ja kuin kiusaksi palauttaa kyseisen mahdollisuuden heti kun olen jo varannut laimean, mitättömän ja merkityksettömän paikan 105 itselleni.
VR - Varastaa Reissusi!