Olen jo mennyt laskuissa sekaisin, monesko epätoivoinen yritys tämä on merkiltä tulla mukaan.
Eikö Marussia saa KERSiä McLarenilta? Jos ei saa niin sitten Marussian on parempi ruveta varmistelemaan sitä viimeistä sijaansa.Taitaa olla HRT Marussiaa nopeampi ens kaudella kun HRT:lle tulee KERS
http://www.forumula1.com/2011/f1/f1-news/no-kers-for-virgin-in-2012/Eikö Marussia saa KERSiä McLarenilta? Jos ei saa niin sitten Marussian on parempi ruveta varmistelemaan sitä viimeistä sijaansa.
Pitää tehdä kertomus vasta sitten kun tiimin taival sattuisi päättymään joku päivä ja näin myös jäisi yhdeksi surkuhupaiseksi tiimiksi eikä yllätäen vaikka nouse paremmaksi.Hispanialla on kyllä kova yritys tulla mainituksi tässä ketjussa.
Niinhän tuo Super Agurikin aloitti sen kolmannen kautensaMun mielestä Hispaniaa voidaan pitää ihan täysverisenä F1-tallina ilman etuliitettä surkuhupainen. Alku ei ollu kyllä mikään kovinkaan lupaava ja ennen Kanadan GP:tä piti tallin upota konkurssiin. Hassusti vaan on talli alottamassa kohtapuolin kolmannen kautensa kuninkuusluokassa. Sääli vaan, että Williamsin suunnittelema peräpää, jonka lahjottivat HRT:lle on ollu täys susi. Jos Williamsin vauhti olis lähelläkään Mersun tasoo, niin luultavamminkin HRT olis tapellu Lotusta vastaan ihan tosissaan. Mutta jospa ens kaudella sitten...:thumbup:
Super Aguri paini tosin aivan koko historiansa ajan rahavaikeuksissa ja senkin katkaisun taustalla oli lopulta vain Hondan vetäytyminen projektista. Ilman sitä talli olisi voinut selvitä näihin päiviin asti.
Ja surkuhupaisien museo-Arrowsien jälkeen talli sai sentään omat autot radalle ja yritti vain kaikkensa mitä pieneltä tiimiltä ja emotallista riippuvaisena voi tehdä.
Kun Peugeot päätti myydä oman osuutensa F1-toiminnastaan vuonna 2000, sen osti tuntematon Asia Motor Technologies -niminen mysteeriyhtiö. Pulju nimesi moottoripajan nimeksi Asiatech, joka toimitti ensiksi ilmaiseksi moottoreita Arrowsille ja sen jälkeen Minardille. Pääpomot olivat John Gano ja Enrique Scalabroni, jotka halusivat kuitenkin tehdä kokonainen auto F1-luokkaan Asiatechille ja etsivät autotehdasta partneriksi F1-hankkeelleen mutteivat onnistuneet siinä. Tammikuussa 2003 Asiatech kalusto myytiin Pariisissa, Jacques Martinin ja Gilles Chausselatin valvonnan alla.
Ja se on kerrottu tällä sivustolla aika päiviä sitten, kannattaa lukea koko toikki ennen kuin rupeaa uudestaan postaamaan vanhoja jo aiemmin kerrottuja juttuja. Täällä on paljon jo ennestään F1rejetctsin kamaa.Näin sanoo F1rejects