Miikhail
Well-known member
- Liittynyt
- 16.5.2010
- Viestit
- 3477
:wall: Päivitin kysymyksen.Erkki Mustakari meni tapansa mukaan puhumaan omiansa. Viimeisestä ruudusta starttasi nimittäin Perez.
:wall: Päivitin kysymyksen.Erkki Mustakari meni tapansa mukaan puhumaan omiansa. Viimeisestä ruudusta starttasi nimittäin Perez.
Mielestäni ne vilkkuivat aina, kun joku oli tulossa varikolta radalle.Muutaman kerran kisan aikana näkyi, kuinka lähtövalot vilkkuivat maaliviivan yläpuolella. Merkitsevätkö ne jotain viestiä vai oliko kyse viasta tai muuten vaan vilkuttelusta?
Ainakin Alonso vuonna 2003. Voitti Unkarin, jonka jälkeen Monzassa vikassa ruudussa.Selostajakaksikko päivitteli Monacon GP:ssä, kuinka edellisen kisan voittaja Maldonado starttasi lähtöruudukon viimeisestä rivistä. Koska edellisen kerran tapahtui niin, että kisan voitettuaan kuski starttaa seuraavaan kisaan lähtöruudukon viimeisestä rivistä? Voi olla, että aivan vastikään näin on tapahtunut, mutta eipä muistu mieleen...
Mustakari oli kylläkin oikeassa tällä kertaa.Erkki Mustakari meni tapansa mukaan puhumaan omiansa. Viimeisestä ruudusta starttasi nimittäin Perez.
Alonso Monzassa 2003 taitaa olla edellinen saman kauden aikana. Kahden kauden välillä Massa ja kauden avaus Australiassa 2007 on vissiin edellinen, kun voitti 2006 päätöskisan.Selostajakaksikko päivitteli Monacon GP:ssä, kuinka edellisen kisan voittaja Maldonado starttasi lähtöruudukon viimeisestä rivistä. Koska edellisen kerran tapahtui niin, että kisan voitettuaan kuski starttaa seuraavaan kisaan lähtöruudukon viimeisestä rivistä? Voi olla, että aivan vastikään näin on tapahtunut, mutta eipä muistu mieleen...
Tuskinpa. Kaikki kombinaatiot, joissa tämän päivän Schumi, menevät tässä tilastossa kovin ylös korkealle up to the top ihan.Tämänpäviäisellä palkintopallikolmikolla on plakkarissaan 10 maailmanmestaruutta, 138 voittoa ja 297 palkitosijaa.
Lieneekö näin menestynyttä palkintokolmikkoa ollut aiemmin lain?
Se kisa, jossa podiumilla on Schumacher, Fangio ja Prost menee aikas ylös.Tuskinpa. Kaikki kombinaatiot, joissa tämän päivän Schumi, menevät tässä tilastossa kovin ylös korkealle up to the top ihan.
BARin kuskit saivat 2005 San Marinon GP:n jälkeen kahden kisan bannit, tosin syynä oli auton laittomuus, ei kuskien toilailut.Maldonadon toilailuja katsellessa tuli mieleen, että onko Häkkinen viimeisin kuljettaja, joka on saanut kilpailukieltoa (1994)? Onhan sitä myöhemminkin jaettu, mutta ehdollisena.
Kai Iden voisi laskea?Maldonadon toilailuja katsellessa tuli mieleen, että onko Häkkinen viimeisin kuljettaja, joka on saanut kilpailukieltoa (1994)? Onhan sitä myöhemminkin jaettu, mutta ehdollisena.
OnneaTulipa bongattua Marussia F1 teamin kuljetusrekka eilen Vaalimaalla.
4.7.2011 Thesan Capital osti Jose Ramos Carabanten osuuden tallista. Silloin ainakin katkesi napanuora Hispania-nimeen, sillä Grupo Hispania on Carabanten firma.Onnea
Mikä tuo HRTn nimijuttu on, kun monesti puhutaan ex-Hispaniasta. Missä vaiheessa alkoi olla "väärin" käyttää Hispania-nimeä? Kaudeksi 2012?
Ilmeisesti saa, koska niillä se niskalippa on.Saako kuskin kypärään laittaa jonkilaisia ilmanohjaimia/härpäkkeitä?
Joo sitä meinasinkin. Saa nähä alkaako jossain vaiheessa kypäriin tulemaan jotain sarviaIlmeisesti saa, koska niillä se niskalippa on.
Tämä on kiinnostanut itseänikin. Melko varma olen, ettei F1-tallit välillä kamojaan siirrä. Muiden luokkien kisoissa olen F1-radoilla ollut ja systeemi niissäkin oli, että pääluokalla/-luokilla oli omat pilttuut koko ajan käytössään ja sitten oli muutamia pilttuita, joihin tallit tulivat vain oman luokkansa lähdön ajaksi. F1-talleilla taitaa olla yksi kahden auton pilttuu per kuljettaja. Joillain radoilla olen laskenut, että noita pilttuita olisi 40-50 eli F1-tallien lisäksi muitakin mahtuu. Oliskohan Span radalla kaikkein eniten pilttuita, kun siellä on kaksi eri pilttuurakennusta?Monesti on askarruttanut miten varikkoalueelle mahtuu sekä F1-tiimien tavarat että kaikkien oheisluokkien tiimien kolskeet? Käyttääkö esim. GP2-tallit samoja pit boxeja kuin F1-tallit? Siirretäänkö kamoja talleista monta kertaa viikonlopun aikana pois oheisluokkien tieltä ja takaisin?
Moderneilla radoilla pilttuut on tosiaan rakennettu niin, että niitä voi yhdistellä ja joillain radoilla F1:llä on käytössään kolmekin pilttuuta per talli.Tämä on kiinnostanut itseänikin. Melko varma olen, ettei F1-tallit välillä kamojaan siirrä. Muiden luokkien kisoissa olen F1-radoilla ollut ja systeemi niissäkin oli, että pääluokalla/-luokilla oli omat pilttuut koko ajan käytössään ja sitten oli muutamia pilttuita, joihin tallit tulivat vain oman luokkansa lähdön ajaksi. F1-talleilla taitaa olla yksi kahden auton pilttuu per kuljettaja. Joillain radoilla olen laskenut, että noita pilttuita olisi 40-50 eli F1-tallien lisäksi muitakin mahtuu. Oliskohan Span radalla kaikkein eniten pilttuita, kun siellä on kaksi eri pilttuurakennusta?