samoilla jäljillä, eli ymmärtäisin asian niin että tallit rajoittavat moottorin tehon maksimiksi sellaisen määrän ettei pyörä sudi. tämä teho määrä on arvaus johon vaikuttavat pito, lämpötila, käytetty rengas, auton paino, jne... tällöin kuski voi painaa kaasun pohjaan, mutta sataan kilometriin asti tehoa on käytettävissä vain x/100%. se minkä tuo kieltää on älykäs luistonesto joka haistelee koko ajan pitoa ja säätää tehoa pienemmäksi ja suuremmaksi sen mukaan kun joku pyörä alkaa sutaisemaan.
ps. tuosta tulikin mieleen että saako etupyörissä olla jonkinlaisia antureita? sillä jos vaikka mutkaan mentäessä etupyörien vähän lukkiutuessa tai puhtaasti mittaamalla kuskin käyttämä jarrutusvoima,ja vertaamalla etupyörien aavistuksen verran pienempää pyörimisnopeutta hyväksi käyttäen voisi takapään luistonesto ja moottorijarrutus ennakoida akselivälin verran ja esim näin estää perän karkaaminen sekä jo valmiiksi tietää mutkan pito ettei tarvitse haistella mutkassa. mitä mieltä olette?