Itsehän vain totesin, että jos takasiiven tehokkuus kärsii, niin myös vastus pienenee. Mikä on toivottavaa suurilla nopeuksilla.
En mä kuitenkaan usko että tää vaikuttaa noin, että käännetääns ilmat ohi takasiiven suurilla nopeuksilla. Kyllä noi ihan kaikilla nopeuksilla ilmaa kääntää. Voisi kuvitella tosta seuraavan virtauksen hidastumista näiden härpäkkeiden ja kuskin pään välissellä alueella. Virtauksen hidastuminen taas yleensä merkitsee ilmanpaineen kasvamista. Se on auton päällä toivottavaa downforcen kannalta. Tiedä sitten miten nuo käytännössä toimivat, tuskinpa niistä on vähemmän hyötyä kokonaisuudelle kuin haittaa takasiivelle. Ei nuo niin jättimäisiä kuitenkaan ole. Siinä perässä keskellä olis kuskin pää ja ilmanottotorni ehkä toi sopii yhteen niiden kanssa, jos vaikka paras virtaus kiertää noi kaikki. Emmä mitään tiedä. Ei tuollaisesta voi sanoa paljo mitään paljaalla silmällä.