Eh.. Eihän noista kenelläkään ole edes munaa! :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Jacqu, mitä nyt olen tätä pollia katsonut, niin kovilla panomiehillä näyttäisi olevan Crocsit.:ahem:
Nopiaan kauppaan ostamaan ittelles panokengät!![]()
Eh.. Eihän noista kenelläkään ole edes munaa! :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Jacqu, mitä nyt olen tätä pollia katsonut, niin kovilla panomiehillä näyttäisi olevan Crocsit.:ahem:
Nopiaan kauppaan ostamaan ittelles panokengät!![]()
Paitti Teemu Selänteellä jolla on munat taskuissa kun ei taklaa ollenkaan.:nope:Jacques sanoi:Eh.. Eihän noista kenelläkään ole edes munaa! :thumbfh:
Olet väärässä.Moe Szyslak sanoi:Jacqu, mitä nyt olen tätä pollia katsonut, niin kovilla panomiehillä näyttäisi olevan Crocsit.:ahem:
Se oli sita kaanteista hjuumoria toi Moen letkautus...Juskanen sanoi:Olet väärässä.
Mistä sä sen voit tietää?:doubtful:Juskanen sanoi:Olet väärässä.
Voipi Palkkis ja OoPee ottaa nokkiinsa, jos menet niitä nyt täällä julkisesti haukkumaan.Myllis sanoi:Se oli sita kaanteista hjuumoria toi Moen letkautus...![]()
Mita ihmetta se mies houruaa?Moe Szyslak sanoi:Voihan se vika olla sinussakin, jos teillä ei oikein 'natsannut'.![]()
Missakohan mina olen Oubea ja Palkkista haukkunut?Moe Szyslak sanoi:Voipi Palkkis ja OoPee ottaa nokkiinsa, jos menet niitä nyt täällä julkisesti haukkumaan.![]()
Et tainnut ihan tajuta tota juttua!Myllis sanoi:Missakohan mina olen Oubea ja Palkkista haukkunut?
Nyt on tainut Moelta jaada onnennapit ottamati... :nope: :nope: :nope:
Huomasin.Moe Szyslak sanoi:Et tainnut ihan tajuta tota juttua!![]()
![]()
![]()
Hyvä että jollakin polla leikkaa. Tai olet ottanut ne mun pillerit.Olga sanoi:Huomasin.
Ai sita jotta ne on votannut kyllaa? Kylla ma sen huomasin.Moe Szyslak sanoi:Et tainnut ihan tajuta tota juttua!![]()
![]()
![]()
Mutta tata en todellakaan tajunnut?Myllis sanoi:Mita ihmetta se mies houruaa?![]()
![]()
![]()
Jos haluat kovaksi panomieheksi niin osta ne crocsit :ahem:Myllis sanoi:Mutta tata en todellakaan tajunnut?![]()
![]()
![]()
Ei mulla ole enempaa tarvetta korostella mun panomieheytta, varsinkaan jos se vaatii tuollaisia uhrauksia.... :thumbfh:Moe Szyslak sanoi:Jos haluat kovaksi panomieheksi niin osta ne crocsit :ahem:
Myllis sanoi:Ei mulla ole enempaa tarvetta korostella mun panomieheytta, varsinkaan jos se vaatii tuollaisia uhrauksia.... :thumbfh:
Mutta kommenttisi tarkoitus jai yha pimentoon, enka usko etta kengat auttavat sinun ajatustenjuoksuasi ymmartamaan...
Pidätkö Op niitä crocseja jalassa kun hoidat sitä puutarhaa?OoPee sanoi:NIIN MUTTA SIITÄ HAUKKUMISESTA VIÄLÄ...!!! :mad_old:
Crocsi pitää tiukassa tilanteessa, kun taas kopiokalossit lipeävät juuri ratkaisevalla hetkellä?:doubtful:Moe Szyslak sanoi:Jos haluat kovaksi panomieheksi niin osta ne crocsit :ahem: