Mites toi ratkaisu toimii yksikätisellä ihmisellä?Juuri näin. Ostoskori pidetään kädessä siihen asti, kunnes se on tyhjä.
Huonosti.Mites toi ratkaisu toimii yksikätisellä ihmisellä?
Suunnilleen yhtä hyvin kuin sen korin täyttäminenkin.Mites toi ratkaisu toimii yksikätisellä ihmisellä?
Kyberneettisellä implantilla.Mites toi ratkaisu toimii yksikätisellä ihmisellä?
Mä arvasin!Kyberneettisellä implantilla.
Huonosti.
Eli molemmissa tapauksissa on osattava päästää irti.Suunnilleen yhtä hyvin kuin sen korin täyttäminenkin.
Enemmän mua kiinnostaa kuinka tuo metodi toimii täysin kädettömällä ihmisellä.Mites toi ratkaisu toimii yksikätisellä ihmisellä?
Mieluiten vielä kummallakin ostoskärryt ja mennään poikittain maitohyllyn eteen ja ollaan perse pitkällä, jotta varmasti mahdolilsimman suuren alan maitohyllystä estetty. Ei pälyillä ympärille, ja toivotaan että ihmiset eivät kehtaisi kysyä pääsisivätkö maitoa kurottamaan vaan odottaisivat kiltisti vuoroaan tai parhaassa tapauksessa jäisivät maidotta ja sitten kotona vetäisivät ranteet auki ja kirjoittaisivat verellä lehden yleisönosastoon estäjistä.Kaupoissa voi jäädä kavereiden kanssa keskustelemaan esimerkiksi maitopurkkien eteen. Tai sitten sillain, kun tullaan kauppaan sisään automaattiporteista niin siihen eteen tehdä sellainen ihmispallo.
Minä yleensä siirrän ne estäjän kärryt pois tieltä, ihan opetusmielessä.Mieluiten vielä kummallakin ostoskärryt ja mennään poikittain maitohyllyn eteen ja ollaan perse pitkällä, jotta varmasti mahdolilsimman suuren alan maitohyllystä estetty. Ei pälyillä ympärille, ja toivotaan että ihmiset eivät kehtaisi kysyä pääsisivätkö maitoa kurottamaan vaan odottaisivat kiltisti vuoroaan tai parhaassa tapauksessa jäisivät maidotta ja sitten kotona vetäisivät ranteet auki ja kirjoittaisivat verellä lehden yleisönosastoon estäjistä.
Lykkäät omat tilalle?Minä yleensä siirrän ne estäjän kärryt pois tieltä, ihan opetusmielessä.
Oluthyllyllä vastaavaa ei parane yrittää!Mieluiten vielä kummallakin ostoskärryt ja mennään poikittain maitohyllyn eteen ja ollaan perse pitkällä, jotta varmasti mahdolilsimman suuren alan maitohyllystä estetty. Ei pälyillä ympärille, ja toivotaan että ihmiset eivät kehtaisi kysyä pääsisivätkö maitoa kurottamaan vaan odottaisivat kiltisti vuoroaan tai parhaassa tapauksessa jäisivät maidotta ja sitten kotona vetäisivät ranteet auki ja kirjoittaisivat verellä lehden yleisönosastoon estäjistä.
Katsoitko oikein silmiin?Me ollaan estäjiä kaikki.
Kysy Jacques Villeneuvelta.Enemmän mua kiinnostaa kuinka tuo metodi toimii täysin kädettömällä ihmisellä.
Tämä.Minä laitan yleensä täyden korin koripinon päällimmäiseksi (ja alan siitä tyhjentää hihnalle) JOS edelläni ei enää ole ketään korin kanssa.
Salkkareiden aikaan on hyvä käydä. Silloin on hiljaista kaupoissa. Muut ajat on no-go.Tuo ostoskärryt poikittain -estämistaktiikka toimii muuten ihan hyvin myös kaupan tomaattipisteellä. Ajattelin nimittäin tänään kaupassa käydessäni, että otanpa tuosta nopeasti muutaman tomaatin. No. Tomaattipisteen edessä on mummeli ostoskärryt vieressään. En viitsi alkaa tunkemaan, joten kierrän toiselle puolelle. Yllätys, yllätys, siellä puolestaan on papparainen ostoskärryineen tomaatteja valikoimassa.
Kummallakaan ei tunnu mikään erityinen kiire olevan, ilmeisesti jääneet vaihtamaan elämäntarinoitaan niiden tomaattien kanssa. Tässä vaiheessa alkaa mennä hermot ja "en mä oikeesti tarvi tomaatteja...", kun toisella puolella ollut mummeli sai vihdoin ja viimein ne tomaattinsa punnittua ja lähti menemään. Muuten hyvä, mutta sen pienen hetken kun sitä myyntipistettä kiersin, niin johan siihen oli ehtinyt seuraava mummo tilalle! Kurottelin ne tomaatit sitten siitä punnitusvaa'an yli, niinkuin olisi varmaan pitänyt tehdä alunperinkin.
Ei oikeasti pitäisi koskaan mennä paikalliseen ruokakauppaan ennen puolta päivää.:nope:
Mä ollut ajatellut, että Salkkareilla olisi noin selvä vaikutus. Toisaalta miten mä olisin tuosta edes tiennyt, kun seuraan itsekin Salkkareita.Salkkareiden aikaan on hyvä käydä. Silloin on hiljaista kaupoissa. Muut ajat on no-go.
Ei. Toki iltapäivisinkin muutama päivytysvuorossa oleva estäjä on vartiopaikalla, mutta onhan se aivan eri maailma siellä kaupoissa keskellä päivää. Silloin ei kiertoreitit auta, kaikki käytävät on tukittu ja kello pysähtynyt, ajan patina suorastaan humisee korvissa.Ei oikeasti pitäisi koskaan mennä paikalliseen ruokakauppaan ennen puolta päivää.:nope: