Kauden 1981 palkkatiedot on nyt tullut sitten löydettyä kokonaan. Lähteenä on käytetty Lokakuun lopulla tulleen Saksalaisen Rallye Racingin kymppinumeroa. Tässä ne tulevat.
Nelson Piquet: Maailmanmestari tienasi 600 000 markkaa maailmanmestaruudesta ja sponsorit maksoivat 900 000 markkaa joten loppusumma oli 1,5 miljoonaa markkaa.
Carlos Reutemann: Kauden parhaiten palkattuja miehiä joka ansaitsi 3,6 miljoonaa markkaa minimipalkkiona ja 2,7 miljoonaa markkaa sponsorien kautta joten lopputulos oli 6,3 miljoonaa markkaa.
Alan Jones: 6 miljoonaa markkaa miniminä ja sponsorit maksoivat 400 000 markkaa päälle maksimina joten loppusumma oli 6,4 miljoonaa markkaa.
Jacques Laffite: 5,28 miljoonaa markkaa josta minimipalkkio oli 1,2 miljoonaa markkaa ja loppu oli sponsorien kautta tulevaa.
Alain Prost: 2,7 miljoonaa markkaa minimipalkkio ja ei muita palkkoja.
John Watson: 1,2 miljoonaa markkaa miniminä ilman muita palkkoja.
Gilles Villeneuve: Kauden parhaiten palkatuin kuljettaja 7 miljoonan markan minimipalkkiolla. Villeneuve oli myös parhaiten palkattu moottoriurheilija kyseisenä kautena ilmeisesti maailmanlaajuisesti.
Elio de Angelis: 1,2 miljoonaa markkaa kaudelta miniminä ilman mitään muuta palkkaa.
Rene Arnoux: 2,7 miljoonaa markkaa minimi ja Prostin tavoin ei muita palkkoja päälle.
Hector Rebaque: 300 000 markkaa maksimipalkka koska joutui maksamaan paikastaan.
Riccardo Patrese: 1,5 miljoonaa markkaa miniminä ja ei muita palkkoja.
Eddie Cheever: 1,38 miljoonaa markkaa miniminä ilman muita palkkoja.
Didier Pironi: 7 miljoonaa markkaa miniminä ilman muita palkkaehtoja. Tämä summa oli myös yksi katkera piirre Pironille sillä hän ei saanut henkilökohtaisia sopimusrahoja kaudella toisin kuin Villeneuve jonka maksimipalkka oli lähes kaksinkertainen verrattuna Pironin palkkaan.
Nigel Mansell: 600 000 markkaa minimipalkkiona ja 120 000 markkaa bonuksia palkinnoille pääsystä jonka maksoi itse Colin Chapman jolloin maksimipalkka oli 720 000 markkaa.
Bruno Giacomelli: 1,2 miljoonaa markkaa minimipalkkio ja muita palkkoja ei tullut.
Marc Surer: Joutui maksamaan 96 000 ajoistaan Theodorelle ja 72 000 Ensignille eli yhteensä 168 000 markkaa kahdelle eri tiimille. Toisaalta Surer sai kauden aikana minimipalkkiona 300 000 markkaa ilmeisesti sponsorien kautta.
Mario Andretti: 6 miljoonaa markkaa miniminä ja sponsorit päälle niin siinä oli kauden toiseksi rahakkain mies eli maksimipalkan määrä oli lähempänä 12 miljoonaa markkaa siinä missä Villeneuvella tulot olivat maksimissaan lähempänä 16 miljoonaa markkaa.
Andrea de Cesaris: 600 000 markkaa oli minimipalkka ilman mitään muuta palkkaa.
Patrick Tambay: Minimipalkkio oli 900 000 markkaa ja sponsorit maksoivat 300 000 markkaa lisää joten maksimipalkka oli 1,2 miljoonaa markkaa. Tambay ajoi alkukauden Theodorella joten rahaa kului 84 000 markkaa ajoihin kyseisessä tiimissä.
Slim Borgudd: Maksoi ajoistaan ATS:lle, mutta sponsorit maksoivat 300 000 markkaa kauden aikana palkkaa.
Eliseo Salazar: Maksukuski joka sai sponsorien kautta saman verran kuin Borgudd.
Jean-Pierre Jarier: 480 000 minimipalkkio ja maksimipalkka oli 1,2 miljoonaa markkaa kaudelta. Osellalla joutui maksamaan ajoistaan ja Jarier oli vain kaksi kisaa Ligierillä.
Siegfried Stohr: 300 000 markkaa sponsorien kautta... muutoin rahat menivät ajamiseen.
Derek Daly: 600 000 markkaa sponsorien kautta.
Chico Serra: Kauden maksukuskien kuningas joka toi 5 miljoonaa markkaa tiimiin ja sai itse palkkaa vain 300 000 markkaa.
Keke Rosberg: Sponsorit maksoivat avokätistä siivua jolloin summaksi tuli 1,39 miljoonaa markkaa. Keke joutui maksamaan paikastaan yhteensä kuitenkin sen hulppeat 1,2 miljoonaa markkaa joten Keke jäi voitolle vain 90 000 markkaa. Keken liiketoimet tuottivat kuitenkin tuolloin sen verran paljon että maksimissaan hänellä oli 2,5 miljoonaa markkaa rahaa kaudella.
Michele Alboreto: Joutui tuomaan sponsorirahaa Tyrelille saaden kaudelta lopulta 300 000 markkaa palkkaa.
Brian Henton: 600 000 markkaa miniminä....
Jan Lammers: Maksoi neljän kisan ajosta 300 000 markkaa.
Ricardo Zunino: Maksoi 300 000 markkaa kahden kisan ajosta.
Piercarlo Ghinzani: 300 000 markkaa kahden kisan ajosta joutui maksamaan.
Jean-Pierre Jabouille: Ansaitsi 1,2 miljoonaa markkaa kaudeltaan miniminä ilman muita palkkoja.
Beppe Gabbiani: 240 000 markkaa ansaitsi rahaa Osellalla. Hän oli tiimin ainoa kuljettaja jolle maksettiin palkkaa sillä muut kuskit maksoivat paikastaan.
Derek Warwick: 480 000 markkaa miniminä...
Miguel Angel Guerra: 300 000 markkaa viiden kilpailun ajosta joutui maksamaan.
Jacques Villeneuve: 367 000 markkaa joutui maksamaan kahdesta kilpailusta.
Kevin Cogan: 300 000 markkaa joutui maksamaan yhdestä kilpailusta.
Giorgio Francia: 300 000 markkaa maksua yhdestä kisasta.
Ricardo Londono: 300 000 markkaa maksua yhdestä kisasta.
Kaikkiaan palkat ovat nousseet huimasti noista päivistä ja on mielenkiintoista nähdä, että näinkin tarkkaan säilynyttä tietoa löytyy edelleen. Useimmiten tältä ajalta ei löydy kuin vain huippukuskien palkat.