jupla sanoi:
Päivitystä, Ranskan jälkeinen tilanne:
1. Renault 1382 kierrosta (max 1418)
2. Ferrari 1335
3. BMW-Sauber 1237
4. Toro-Rosso-Cosworth 1154
5. Honda 1135
6. Toyota 1123
7. McLaren-Mercedes 1063
8. Red-Bull-Ferrari 1058
9. Midland-Toyota 1008
10. Williams-Cosworth 905
11. Super-Aguri-Honda 870
Toro-Rosso noussut, Midland laskenut eniten. Montoyan Indyn häsäkkä tuntuu McLarenin saldossa.
Kuskit:
1. Alonso 709 (eli 100%!)
2. M. Schumacher 684
3. Fisichella 673
4. Massa 651
5. Heiffeld 621
6. Liuzzi 617
7. Villeneuve 616
8. Barrichello 594
9. Coulthard 585
10. R. Schumacher 681
11. Räikkönen 552
..16. Rosberg 502
..20. Webber 403
Barrichello rojahti aika alas. Onkohan kukaan aiemmin ajanut tässä vaiheessa kautta kierroksista 100%?
Lopullinen "luotettavuus"tilasto kaudelta 2006:
Kuskit (max ?):
1. Alonso 1108 kierrosta
2. M. Schumacher 1092
3. Massa 1066
4. Fisichella 1049
5. Heidfeld 981
6. Barrichello 972
7. Button 969
8. Speed 951
9. Liuzzi 949
10. R. Schumacher
11. Coulthard 932
12. Trulli 895
13. Räikkönen 840
14. Monteiro 818
15. Sato 802
16. Albers 765
17. Webber 669
18. Rosberg 662
Muita en viitsi naputella kun eivät ole ajaneet koko kautta.
Tallit (max ?)
1. Ferrari 2158 kierrosta
2. Renault 2157
3. Honda 1941
4. BMW-Sauber 1916
5. Toro-Rosso-Cosworth 1900
6. Toyota 1833
7. Red-Bull-Ferrari 1764
8. McLaren-Mercedes 1680
9. Spyker-MF1-Toyota 1583
10. Super-Aguri-Honda 1400
11. Williams-Cosworth 1331
Kärkitiimit olivat nopeita ja luotettavia, eikä tarvinnut väistellä keskikastissa yli-innokkaita suhareita. Toyota oli pettymys, tallihan aloitti ensimmäisenä uuden moottorin kehittelyn. McLaren ja Williamsin ajokierrokset oli katastrofi..