F1-uutisia

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

IceManFani

Tunari
Liittynyt
10.9.2006
Viestit
1547
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Kyllähän siinä hyvin äkkiä "kulmakarva" taitaa ruveta melekosen ilmasia Johny Walkereita veteleen niin, että napa sauhuaa ko joutuupi noudattelemaan Johny Walkerin entistä mainos slogania: "Keep Walking" :ahem: :ahem: Siis, mikäli McLarda onnistuu taasen tyrimään jotekin esim: Nopeutta luotettavuuden kustannuksella (2005 skenaario)...
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
LeeFIN sanoi:
Onkohan tuo kuinka ehdoton kielto? Ettei saa edes voiton kunniaksi hörpätä kuplivaa, vaan pitää kaikki suihkutella pois. Onko tuo edes enää kunnon champanjaa nykypäivänä?
Tälläinen oli Maikkarin sivuilla!

MTV3/F1:

McLaren-kuskeille täyskielto alkoholin suhteen
21.01.2007 22:55

McLarenin F1-tallin päällikkö Ron Dennis sanoo asettavansa uusille kuljettajilleen Fernando Alonsolle ja Lewis Hamiltonille täyskiellon alkoholin suhteen. Vain palkintojuhlallisuuksien kuohujuoma pysyy sallittuna.

- Emme näe syytä sille, miksi kuljettajien tarvitsisi ottaa yhtäkään drinkkiä kauden aikana, Dennis sanoi The Mirror -lehden mukaan.

McLaren-tallin väki oli äskettäin kuntoleirillä Suomessa Kuortaneen urheiluopistolla.

- Meille näytettiin jopa, kuinka keihästä heitetään. Oli mielenkiintoista oppia sen tekniikkaa, Hamilton kertoi leirin annista.

(MTV3)
 

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
Onkohan De la Rosalle luvassa GP tai kaksi aina kun jompi kumpi kuskeista rikkoo kieltoa?:ahem:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Joo on se kiva kun Ron ei näe mitään syytä, miksi kuljettajat eivät voi ottaa yhtäkään drinkkiä kauden aikana. Entäs jos kuljettaja sattuu näkemään? Sillä ei liene mitään väliä? Ja mikä ihme tuolle voi olla perusteluna? Ei ainakaan terveydelliset näkökohdat, koska useissa tutkimuksissa on todistettu, että esim. lasi punkkua päivässä edistää terveyttä.

Kyllä on noloa, kun Lonso tai Hamilton on päivällisellä vaikka Ranskassa, italiassa tai where-ever, ja siellä tarjotaan pihvin kanssa viiniä. Lonso: "Anteeksi, ei viiniä minulle, Ron kielsi." :D
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Tuo kyllä vaikuttaa taas sellaiselta jutulta, että on otettu Dennisin kommentista yksi lause ja sitten tehty siitä omat johtopäätökset. Voisi etsiä alkuperäisen käsiinsä.

Edit: Tossa niille, joita kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

Pekkeli

Well-known member
Liittynyt
9.12.2004
Viestit
330
Sijainti
Oulu
Bobakki sanoi:
Tuo kyllä vaikuttaa taas sellaiselta jutulta, että on otettu Dennisin kommentista yksi lause ja sitten tehty siitä omat johtopäätökset. Voisi etsiä alkuperäisen käsiinsä.
Niinpä.

Dennis ei halua kuljettajiensa nauttivan alkoholia 20.1.2007,17:37:12

McLaren-pomo Ron Dennis kertoo The Mirror-lehden haastattelussa kehottaneensa kuljettajiaan Fernando Alonsoa ja Lewis Hamiltonia pysymään erossa alkoholijuomista. Dennisin mukaan on toivottavaa, että Alonso ja Hamilton nauttivat ainoastaan shamppanjaa palkintoseremonioiden jälkeen. - "En näe syytä, miksi kuljettajien pitäisi nauttia edes yhtä drinkkiä kauden aikana", Dennis kertoo.

Dennis antoi kommenttinsa tiettävästi pilke silmäkulmassa, sillä hänen tallissaan vuodet 2002-06 ajanut Kimi Räikkönen tunnetaan armottomana juhlijana. Lisäksi McLaren-sponsori whiskymerkki Johnnie Walker on lanseerannut sloganin: - "Ole mestari. Juo vastuullisesti."

Sportti.com
 

DaSilva

In Memories
Liittynyt
17.1.2007
Viestit
593
Sijainti
Madonna di Campiglio
Jep, kyllä naurattaa tuo kielto. Varsinkin kun Ron juuri totesi että heitä on aikaisemmin pidetty 'viileänä ja etäisenä' tallina, ja nyt imagoa yritetään parantaa Vodafonen aloitteesta.

Toimii, nyt pidän McLarenia entistä lämpöisempänä ja suvaitsevaisempana tallina! Kiitos Ron tästä sallivasta ilmapiiristä.

"Fernando, voisit käydä parturissa ja valita mieleisesi hiustyylin MP4-22:n julkaisua varten. Tukan täytyy silti olla n. 8mm pituinen, koska haluamme että näytätte Lewisin kanssa partiopo..ei vaan siisteiltä.

Jätä myös se kavereidesi järjestämä saunailta väliin, ehdin jo kertoa lehdistölle että kielsin teiltä alkoholin juomisen kauden ajaksi. Hehän pitäisivät minua naurunalaisena jos sinusta otettaisiin illalla kuvia yökerhossa. On siis parasta että aloitamme kiellon välittömästi.

Koitahan rentoutua, mutta varo rasvaisia ruokia, emmehän halua saman toistuvan kuin Paksu-Pablon kohdalla. Kyllä, jouduimme unohtamaan lisäpainot kokonaan. Voisit myös miettiä tenniksen lopettamista, tiedän että se on lempilajisi, mutta meidän täytyy ajatella tallin etua. Kuulemiin"

Poika ja "isä"
 
Viimeksi muokattu:

DaSilva

In Memories
Liittynyt
17.1.2007
Viestit
593
Sijainti
Madonna di Campiglio
Pekkeli sanoi:
"En näe syytä, miksi kuljettajien pitäisi nauttia edes yhtä drinkkiä kauden aikana", Dennis kertoo.

Dennis antoi kommenttinsa tiettävästi pilke silmäkulmassa
Eipä tuossa alkuperäisessä jutussa hirveästi vitsiä heitetty. :doubtful: Sportti.comin arvailua.
 

Slimedge

Well-known member
Liittynyt
2.11.2006
Viestit
104
Sijainti
SuomiFinland
kuinkahan mahtaa Ron-setä itte noudattaa tuota 0-toleranssia kauden aikana? saattaapi muutaman kerran päätyä kisan jälkeen Norbertin kans parille kaljalle, kuskien törmäiltyä toisensa pihalle kisasta:cool:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
DaSilva sanoi:
Eipä tuossa alkuperäisessä jutussa hirveästi vitsiä heitetty. :doubtful: Sportti.comin arvailua.
Sportticomin juttujen luotettavuus on jokseenkin samalla tasolla minun kirjoitusteni kanssa, välttäkää tai älkää ainakaan uskoko. Yäk.

Silti olen sitä mieltä, että toimittaja on voinut aitoon tabloidityyliin paisutella vähän tuota yhtä Dennisin kommenttia. Siinä on kuitenkin aika suuri ero, onko tuo vain tallin kanta juomiseen vai onko se todella erikseen kielletty.

Ja kuten joku valveutunut nimimerkki jo totesi, Alonso ei juuri muutenkaan alkoholia käytä.
 

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
Miss Piggy sanoi:
Ei varmaan ketään yllätä, että yksi iso plussa Schumissa mun mielestä oli juurikin myös tuo asenne, että ei pahemmin viinaa kilpailukauden aikana. Musta se on hieno ja esimerkillinen päätös, sanokaa mitä sanotte. Kyllähän Schumikin viinaa ottaa, kun bilettää. Mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa ja musta se on hieno asia vaan, jos ottaa tiukan linjan tässä asiassa.

Että mä en pelle-Eddietä kaipaa takas sinänsä, vaikka ihan hauska äijä se oli. Asenne oli kuitenki mun mielestä väärä. Mutta mä olenki tämmöinen tiukkapipo. :rolleyes: Mutta mä ajattelen asiaa siltäkin kantilta taas, että nää sällithän on mukeloidenkin esikuvia ja musta sellainen ihminen, joka pitää tietyt rajat on esikuvallisempi, kuin sellainen, jolta rajat hukkuu toisinaan.

Ja onhan tuo Kimi vähä niinku Eddie kakkonen, eiks vaan... :D Ei yhtä puhelias ehkä, mutta asenne on sama.
Eli tuomitset julkisen juopottelun, mutta neljän seinän sisällä ottamisessa ei ole mitään pahaa? Kuten japanista muistamme, lähtee kyllä seitsenkertailtakin lapasesta. Aikoinaan joi itse aina perjantaina kunnon kännit, mutta en nyt helvetissä ole koskaan jääkaappiani viskannut ikkunasta ulos tai muuten laittanut paikkoja paskaksi. Että sellainen esikuva.....

Minun mielestäni Kimistä ja Eddiestä ei tule puhua samassa lauseessa vai mikä heitä kahta yhdistää?

Niin kuin Jean Todt sanoi, ei kyse ole juomisesta vaan siitä missä sen tekee eli suomennettuna täytyy F1 kuskin tehdä se medialta piilossa:alppu:
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Vaikka ei olisikaan olemassa mitään hyvää syytä tälle juopottelukiellolle, niin ei kyllä ole olemassa yhtään sen parempaakaan syytä sen olemattaololle.

Ja olen kyllä itse taipuvainen uskomaan Dennisin nimenomaan vähän vitsailleen.
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Rip3 sanoi:
Eli tuomitset julkisen juopottelun, mutta neljän seinän sisällä ottamisessa ei ole mitään pahaa?
Ei minusta huippu-urheilijoilla ole mitään syytä käyttää alkoholia. Ei julkisesti tai yksityisesti.
 

Mikkonen

Well-known member
Liittynyt
29.12.2006
Viestit
658
Hurmurisija sanoi:
Ei minusta huippu-urheilijoilla ole mitään syytä käyttää alkoholia. Ei julkisesti tai yksityisesti.
Huippu-urheilijoiden lisäksi he ovat yksityishenkilöitä, joilla on vapaa-aikaa. Saa ala-asteen opettajakin (esimerkkinä ammatista, jossa ei ole "mitään syytä" käyttää alkoholia, ja jossa ollaan "esikuvana") vetää perseet, kunhan tekee sen vain oikeassa paikassa ja ajassa.

Jos Dennis on oikeasti tuollaisen totaalikiellon laittanut, niin huh-huh. :nope:
 

Rip3

Well-known member
Liittynyt
25.12.2005
Viestit
611
Sijainti
Vaasa
Hurmurisija sanoi:
Ei minusta huippu-urheilijoilla ole mitään syytä käyttää alkoholia. Ei julkisesti tai yksityisesti.
Ei kenelläkään ole syytä juoda, oli sitten huippu-urheilija tai ei. Mutta laki sallii sen yli 18-vuotialle ja täysi ikäisellä on oikeus juomiseen, paitsi Ron Peniksen tallissa. Toivottavasti McLadalla saavutetaan parempi tulos kieltolailla kuin suomessa aikoinaan. Alla pari linkkiä päihteistä. Menee kyllä OT niin, että tärinä käy:eek:

http://www.youtube.com/watch?v=aw2XjnKBKTc

http://www.youtube.com/watch?v=SQO4A48eKE4

http://www.youtube.com/watch?v=VCgbFR3wCz4
 

Reef

Den Här satserna
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
845
Sijainti
Turku
Hurmurisija sanoi:
Ei minusta huippu-urheilijoilla ole mitään syytä käyttää alkoholia. Ei julkisesti tai yksityisesti.
Oletkos ihan tosissasi??? Miksei oo mitaan syyta kayttaa?
Kai ne nyt ihan normaaleja ihmisia on kaikkine tarpeineen, jos jollakin tarve on nostaa silloin talloin kuppia,esmes kaveriporukalla, nii mikas siina :thumbup:

Ja sit toi julkisesti ja yksityisesti BS, ok, ymmarran ettei oo kivaa jos kaveri vetaa kunnon kaadot, tyyliin "normipaiva", mut se et ei missaan tilanteessa voi kavereiden kanssa kayda terassilla Helsingissa, Hangossa tai Dubaissa, niin...
Eika mun mielesta se nyt ainakaan oo parempi, painvastoin lahella alkoholismia, jos vetaa kunnon kaadot (toisin sanoen kalsarikannit) neljan seinan sisalla yssisseen:thumbfh:
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Mikkonen sanoi:
Huippu-urheilijoiden lisäksi he ovat yksityishenkilöitä, joilla on vapaa-aikaa. Saa ala-asteen opettajakin (esimerkkinä ammatista, jossa ei ole "mitään syytä" käyttää alkoholia
En minä esimerkillisyyden vuoksi ole sitä mieltä, vaan asenteen, antautumisen, ravinto-opin ja fyysisen suorituskyvyn vuoksi.

Huippu-urheilussa otetaan huomioon todella pienetkin asiat. Miksi ei autourheilun kuninkuusluokassa otettaisi?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös