MaranelloRed
'Buongiorno a tutti'
No raakile mikä raakile. Tarkoitin lähinnä sitä että autoa tullaan kehittämään huimia määriä siitä mitä se nyt on.
Uudessa radassa on varmaan paljon kumia jäljellä ? Yleensä on nimenomaan niin, että uusi rata on nimenomaan hitaampi kuin vanha.AMS82:
Voi hyvä tavaton sentään. Olisitte Ferrarifanit kaivaneen jotain muuta kuin, musta tuntuu tietoa tästä uudesta radasta. Sen verran olen minä näitä radanpäällystyskeskusteluja seurannut, että tiedään uuden radanpäällysteen olevan monissa tapauksissa nopeampi kuin vanha ja kulunut. Koska Fioranoa edes ollaan viimeksi päivitetty päällystämällä? Veikkaisin, että nyt oli jo korkea aika ja radan ominaisuudet paranivat tätä kautta. Tietysti tavoitteena on käytää vähän hitaampaa asvalttia, ettei rata käy hengenvaaralliseksi. Se onko asvaltti hitaampaa selviää kuitenkin vasta kun auto pistetään kiertämään rataa. Tässä tapauksessa laskelmat menivät sen asvaltin hitauden kanssa pahasti metsään, tai sitten puhuttiin sadasosasekunneista.
Uudessa Ferrarissahan on uusi moottori. Käsittääkseni vanha viime vuoden kone ei tuohon uutuuteen edes käy.Jiri Marušak:
Tässä on viime vuosien ensimmäiset testit aina uusilla epeleillä. F2003 AG vaikuttaa näiden lukujen valossa ihan kohtuulliselta kapistukselta. Vielä kun siihen laitettaan uusi mylly niin voi ajat parantua.
F2000: 1:00.3
F2001: 59.5
F2002: 58.6
F2003: 57.0
Juu, mutta jos Ferraria kehitetään huimasti kauden aikana niin kerropas miksi ennätykset aina tehdään hienoisti heti uudela autolla doubtfulMaranelloRed:
No raakile mikä raakile. Tarkoitin lähinnä sitä että autoa tullaan kehittämään huimia määriä siitä mitä se nyt on.
Observer:
Uudessa Ferrarissahan on uusi moottori. Käsittääkseni vanha viime vuoden kone ei tuohon uutuuteen edes tehty edestä vinoksi siten että kuskinpenkkiä on saatu siirrettyä taaemmaksi.Originally posted by Jiri Marušak:
[qb]
Tässä on viime vuosien ensimmäiset testit aina uusilla epeleillä. F2003 AG vaikuttaa näiden lukujen valossa ihan kohtuulliselta kapistukselta. Vielä kun siihen laitettaan uusi mylly niin voi ajat parantua.
F2000: 1:00.3
F2001: 59.5
F2002: 58.6
F2003: 57.0
En mene vannomaan, mutta muistelisin että spaassa mclaren viime kisaviikonlopun aiakana kärsi juuri "kylmästä" säästä.Observer:
Todennäköisesti Ferrari päihittäisi jopa F2001:llä Fioranossa nämä muiden tallien uusimmat luomukset ilman suurta testausmäärää kilpailijoille juuri radasta omaavansa valtavan tiedon kautta. Jos uutta ennätystä uudella autolla ja uusimmilla rengasviritelmillä ei olisi syntynyt olisin ollut enemmän kuin yllättynyt. Ja viileä ilmahan tunnetusti auttaa moottoria hengittämään tehokkaammin. Sen takiahan kilpailuissakin lauantaiaamun harjoituksissa ajetaan useasti jopa kovempaa kuin aika-ajoissa iltapäivällä kun keli on kuuma.
yhdyn edellä esitettyihin mielipiteisiin.Misa1:
Ferrari -faneille/fanaatikoille tiedoksi: Tämähän ei ole Ferrarin vika, joten ei tarvitse yrittää väkisin tunkea sitä hernettä nenään! Ferrari on tehnyt loistavan auton sekä hyvää työtä, onnittelut heille siitä ja tulevasta myös!
Se mitä pitäis muuttaa, niin valta pois Bernieltä & Mosleyltä! Niillä kun ei tunnu olevan mitään hajua siitä mitä he tekevät! Ei auto urheilu sillä säilytä kiinnostusta kovin pitkään jos sääntöjä vaan muokkaillaan mutta mitään muuta ei tapahdu! Ennen oli sentään aika-ajoissa jotain katsottavaa, nykyään sitte nähdään kun yksi auto käy kerrallaan pyörähtämässä, se siitä sitten!? Ei mitään "kilpailua" siellä, sitten jatketaan seuraavana päivänä jonossa ajelua!
Mikä tässä enää kiinnostaa koko ykkösissä?
wink
Ferrarin johtajaa Luca di Montezemoloa Mosley arvostaa.Misa1:
Seuraus 1: Bernie ja Mosley keksivät taas jotain todella hyviä muutoksia! Seuraus 2: Ferrari säilyttää etumatkansa, koska muiden "uudet saavutukset" hylätään jälleen kerran ja Ferrari voi keskittyä vain muuttamaan jo valmiiksi loistavan auton uusien sääntöjen mukaiseksi! Sama paska jatkuu siis vielä pari kautta!
Ferrari -faneille/fanaatikoille tiedoksi: Tämähän ei ole Ferrarin vika, joten ei tarvitse yrittää väkisin tunkea sitä hernettä nenään! Ferrari on tehnyt loistavan auton sekä hyvää työtä, onnittelut heille siitä ja tulevasta myös!
Eipä ole Kullan horinoita kun sama juttu löytyy englanniksikin, samoin kun tuo aika-ajo juttu. Taitaa Turunsanomat uutisoida ensimmäisenä kaiken ja sitten sitä ei uskotaHuba:
Nää on taas näitä Kullin Hessun jorinoita, mutta Schumi oli laittanu kuulemma rataennätykset uuden asvaltin piikkiin.. doubtful
Ja kaiken lisäksi F2003GA on osoittautunut epäluotettavaksiObserver:
Imola 18.2:
Michael Schumacher F2003GA
1.21.980
Michael Schumacher F2002
1.21.795
Uskonpa, että huomenna alkaa totuus näkymään. Olis muuten aika ***** iso merkitys tuolla Fioranon uudella asvaltilla. Sitä paitsi ei menty vielä edes lähelle viime vuoden paaluaikaa (1'21.091).Observer:
Imola 18.2:
Michael Schumacher F2003GA
1.21.980
Michael Schumacher F2002
1.21.795