F2003

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
Maranello, 19th febbraio - In the third day of testing for the F2003-GA at Imola, Michael Schumacher set another record with the new Ferrari single-seater.

At the wheel of the F2003-GA, the german driver covered 4.933 km of the 'Enzo e Dino Ferrari' circuit in 1'20''441, six tenths less than last year pole position of the San Marino Grand Prix, took by Schumacher himself.

Observerin rukoukset vissiin sitten kuultiin. :D :D :D

<small>[ 19-02-2003, 23:01: Message edited by: MaranelloRed ]</small>
 

PKurki

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
211
Kaikki radat on uudelleen asfaltoitu Ferrarin pyynnöstä, jotta uusi auto ei näyttäisi niin huonolta kuin se on. Itse asiassa F2003 GA:lla ajettiin eri asfaltilla kuin F2002:lla... doubtful
 

Hënkka

Guest
Yksittäisiä nopeita kierroksia voidaan järjestää tosta noin vaan.
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
Tuo auto tekee sen nopean 30 kertaa peräkkäin aivan kuten teki F2002. Siinä Ronylle ja Frankille ihmettelemistä vielä useiksi vuosiksi. Ferrarilla ei ole tarvetta paukutella henkseleitä tyhjän päiten kuten eräällä britti tallilla on ollut jo usean vuoden ajan. Tarvitseeko tarkentaa mikä talli on kyseessä Henkka ?
 

Ville85

Well-known member
Liittynyt
19.2.2003
Viestit
346
Sijainti
Raahe
MaranelloRed:
Tuo auto tekee sen nopean 30 kertaa peräkkäin aivan kuten teki F2002. Siinä Ronylle ja Frankille ihmettelemistä vielä useiksi vuosiksi. Ferrarilla ei ole tarvetta paukutella henkseleitä tyhjän päiten kuten eräällä britti tallilla on ollut jo usean vuoden ajan. Tarvitseeko tarkentaa mikä talli on kyseessä Henkka ?
Mullakin on jotenkin jäänyt tuommoinen kuva. Ferrarit vetää 40 kierrosta putkeen ja ajat pysyy tasaisina, mutta kovina. Kun taas McLaren ajaa testeissä kovimmat ajat lähes aina tyhjillä tankeilla. Ainakin viime vuodesta jäi sellainen maku.

No joka tapauksessa vaikuttaa että ferrarin ylivoima jatkuu edellistä vuotta murskaavampana. Voi olla mahdollista, jopa että ferrarit ottaa joka kisassa kaksoisvoiton, jos auto on luotettava ja Barrichello pysyy radalla.

<small>[ 20-02-2003, 20:24: Message edited by: Ville85 ]</small>
 

holvius

Well-known member
Liittynyt
14.3.2001
Viestit
2338
Sijainti
Tampere
Henkka:
Yksittäisiä nopeita kierroksia voidaan järjestää tosta noin vaan.
Nimenomaan. Viime vuodet tukee tätä väitettä Ferrarin osalta selkeästi. Muistan lukuisia kertoja jossa ennen kisaa on ajettu harjoituksissa aivan usva aikoja, mutta kisassa on jääty aina jalkoihin.
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
MaranelloRed:
Tuo auto tekee sen nopean 30 kertaa peräkkäin aivan kuten teki F2002.
Mistäpäs sinä tuollaista spesiaalitietoa saat kun netissä näkemissäni uutisissa kerrotaan aina vain nopein kierros ja ajettu kierrosmäärä. Yksittäisten kierrosten listaa en ole missään nähnyt.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Observer:
MaranelloRed:
Tuo auto tekee sen nopean 30 kertaa peräkkäin aivan kuten teki F2002.
Mistäpäs sinä tuollaista spesiaalitietoa saat kun netissä näkemissäni uutisissa kerrotaan aina vain nopein kierros ja ajettu kierrosmäärä. Yksittäisten kierrosten listaa en ole missään nähnyt.
Itsekin ihmettelin samaa. No MaranelloRed varmaan kertoo tarkemmin?
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
Ville85:
MaranelloRed:
Tuo auto tekee sen nopean 30 kertaa peräkkäin aivan kuten teki F2002. Siinä Ronylle ja Frankille ihmettelemistä vielä useiksi vuosiksi. Ferrarilla ei ole tarvetta paukutella henkseleitä tyhjän päiten kuten eräällä britti tallilla on ollut jo usean vuoden ajan. Tarvitseeko tarkentaa mikä talli on kyseessä Henkka ?
No joka tapauksessa vaikuttaa että ferrarin ylivoima jatkuu edellistä vuotta murskaavampana. Voi olla mahdollista, jopa että ferrarit ottaa joka kisassa kaksoisvoiton, jos auto on luotettava ja Barrichello pysyy radalla.
Ja nyt vain innolla odottamaan uutta kautta :( :mad: :rolleyes: wink
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
- Olen tyytyväinen Michael Schumacherin saavuttamiin testiaikoihin uudella autolla, mutta koskahan pääsen itse sitä kokeilemaan, Barrichello huolehti Imolan testeistä poistuessaan.
 

RK-62

Porno-Erkki-wannabe
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
14922
Sijainti
Kni
J.Heldenview:
- Olen tyytyväinen Michael Schumacherin saavuttamiin testiaikoihin uudella autolla, mutta koskahan pääsen itse sitä kokeilemaan, Barrichello huolehti Imolan testeistä poistuessaan.
Äh. Niin turhaa valitusta. Onko joku muka mennyt lupaamaan Ruuppenille tasapuolista kohtelua. :confused: Kannattaisi tyytyä vain osaansa ja niihin murusiin mitä mestarilta jää. :D
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Hitto kun ärsyttää! ******:n Mosley ja *****:n Bernie. Mitä tekopyhää paskaa tehdä hulluna muutoksia, joilla ESTETÄÄN Mclarenia ja Williamsia ottamasta Ferraria kiinni. Tiedossa varmasti Mosleylläkin oli että Mclaren on kehittämässä huippumodernia autoa elektroniikan suhteen. Niin mitä tapahtuu? KIELLETÄÄN SELLAINEN PELI yuck

Siis enhän ole ainut joka näkee tämän SELVÄN MÄDÄNNÄISYYDEN, joka jatkuu niin pirun pitkään kun Mosley ja Bernie kynäilee ykkösiä :mad:
 

E. Tuhero

Well-known member
Liittynyt
30.10.2000
Viestit
1911
Sijainti
Tampere
formulastara:
Mclaren on kehittämässä huippumodernia autoa elektroniikan suhteen. Niin mitä tapahtuu? KIELLETÄÄN SELLAINEN PELI yuck
Tuo mainitsemasi Mclaren on varmaan kaikkien aikojen parhaiten menestynyt auto jota ei ikinä edes ole rakennettu. Täälläkin foorumilla huudetaan lukuisissa topicessa kuinka tuleva Mäkki olisi ollut edistynein, nopein, paras. Auto jolla Ferrari olisi pistetty kyykkyyn. Tähän asti on haukuttu FIA:aa Ferrarin suosimisesta kun se kielsi kolmannen polkimen, uudenlaiset michelinin renkaan ym, mutta nyt mennään jo niin pitkälle että syytetään FIA:a semmoisten asioiden kieltämisestä joita ei ole edes olemassa. Ja tarkoitan tällä nyt "tulevaa" Mclarenin voittaja-autoa, en nykyisiä virityksiä.

Pidetään faktat faktoina.. Ferrari(ja sen elektroniikka) oli MURSKAAVAN ylivoimainen viime vuonna ja ei ole mitään näyttöjä siitä etteikö sama meininki olisi jatkunut ensi kaudellakin. En tiedä tasoittavatko muutokset peliä, mutta ei niitä ainakaan Ferraria suosimaan ole tehty. FIA ei ole kiinnostunut Todtin palkkapussista, vaan katsojaluvuista.. aikanaan Ferrarin suosiminen oli perustelua lajin näkyvyyden kannalta, mutta viime kausien jälkeen on varma että FIA tekee voitavansa kilpailujen tasoittamiseksi ....vaikka FIA:n MM-suosikki olisikin Ferrari.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Asko S.:
Observer:
MaranelloRed:
Tuo auto tekee sen nopean 30 kertaa peräkkäin aivan kuten teki F2002.
Mistäpäs sinä tuollaista spesiaalitietoa saat kun netissä näkemissäni uutisissa kerrotaan aina vain nopein kierros ja ajettu kierrosmäärä. Yksittäisten kierrosten listaa en ole missään nähnyt.
Itsekin ihmettelin samaa. No MaranelloRed varmaan kertoo tarkemmin?
Kertoo varmaan, että "käymättä välillä varikon" kautta :rolleyes:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
E. Tuhero; "En tiedä tasoittavatko muutokset peliä, mutta ei niitä ainakaan Ferraria suosimaan ole tehty. FIA ei ole kiinnostunut Todtin palkkapussista, vaan katsojaluvuista.. aikanaan Ferrarin suosiminen oli perustelua lajin näkyvyyden kannalta, mutta viime kausien jälkeen on varma että FIA tekee voitavansa kilpailujen tasoittamiseksi."

En ole väittänyt Mclarenin tulevaa autoa "voittajaksi" enkä "Ferrarin lyöjäksi". Lähelle totuutta osunee se seikka että Mclaren on kuitenkin käyttänyt mielettömät määrät varojaan elektronisesti ottaen edistyksellisen auton kehittelyyn, ja on KENTIES syytä uskoa että tästä panostuksesta olisi ollut hyötyä myös auton nopeuden suhteen. Nyt se eförtti on mennyt hukkaan.

On kuule huvittavaa lukea että "tekee kaiken voitavansa kilpailujen tasoittamiseksi". :D
Asia taitaa olla niin että et voi mitenkään perustella sitä, miten FIA on tehnyt kaiken voitavansa kieltäessään elektroniikkaa joka olisi nyt kuitenkin TODENNÄKÖISESTI ollut Mclarenin vahva alue. Varmojahan me emme voi olla, ja lehmätkin lentää jne. :rolleyes: Enkä tarkoita että se olisi ollut jotenkin parempi kuin vaikka Ferrarilla, mutta sitä gappiahan tässä ollaan pienentämässä vaikka ei ohi päästäisikään.

Kannatan loogisen ajattelun mukanaan tuomaa selväjärkisyyttä, E Tuhero.
 

holvius

Well-known member
Liittynyt
14.3.2001
Viestit
2338
Sijainti
Tampere
formulastara:
E. Tuhero; "En tiedä tasoittavatko muutokset peliä, mutta ei niitä ainakaan Ferraria suosimaan ole tehty. FIA ei ole kiinnostunut Todtin palkkapussista, vaan katsojaluvuista.. aikanaan Ferrarin suosiminen oli perustelua lajin näkyvyyden kannalta, mutta viime kausien jälkeen on varma että FIA tekee voitavansa kilpailujen tasoittamiseksi."

En ole väittänyt Mclarenin tulevaa autoa "voittajaksi" enkä "Ferrarin lyöjäksi". Lähelle totuutta osunee se seikka että Mclaren on kuitenkin käyttänyt mielettömät määrät varojaan elektronisesti ottaen edistyksellisen auton kehittelyyn, ja on KENTIES syytä uskoa että tästä panostuksesta olisi ollut hyötyä myös auton nopeuden suhteen. Nyt se eförtti on mennyt hukkaan.

On kuule huvittavaa lukea että "tekee kaiken voitavansa kilpailujen tasoittamiseksi". :D
Asia taitaa olla niin että et voi mitenkään perustella sitä, miten FIA on tehnyt kaiken voitavansa kieltäessään elektroniikkaa joka olisi nyt kuitenkin TODENNÄKÖISESTI ollut Mclarenin vahva alue. Varmojahan me emme voi olla, ja lehmätkin lentää jne. :rolleyes: Enkä tarkoita että se olisi ollut jotenkin parempi kuin vaikka Ferrarilla, mutta sitä gappiahan tässä ollaan pienentämässä vaikka ei ohi päästäisikään.

Kannatan loogisen ajattelun mukanaan tuomaa selväjärkisyyttä, E Tuhero.
Samaa mieltä. On selvää, että uusi McLaren on aivan omaa luokkaansa. Uusi mailman paras eloktroniikka olisi tehnyt siitä varman voittajan ja muilla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia. Tämä on helppo tietää vaikka autolla ei ole ajettu vielä metriäkään. Silti uusi uljas elektroniikka yhdistetty mailmaan parhaan suunnitelija neron Neweyn luomuksiin olisi tuonut varman voiton jokaisessa kilpailussa.

FIA suosii taas suurta saatanaa Ferraria kieltäessään eloktroniikaan joka viime vuosina on ollut Ferrarin ehtodon heikko lenkki. Voi voi mihin mailma on oikein menossa....
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
"Samaa mieltä. On selvää, että uusi McLaren on aivan omaa luokkaansa. Uusi mailman paras eloktroniikka olisi tehnyt siitä varman voittajan ja muilla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia. Tämä on helppo tietää vaikka autolla ei ole ajettu vielä metriäkään. Silti uusi uljas elektroniikka yhdistetty mailmaan parhaan suunnitelija neron Neweyn luomuksiin olisi tuonut varman voiton jokaisessa kilpailussa.

FIA suosii taas suurta saatanaa Ferraria kieltäessään eloktroniikaan joka viime vuosina on ollut Ferrarin ehtodon heikko lenkki. Voi voi mihin mailma on oikein menossa.... " :D

Ymmärrän ironian, toivottavasti selkeästi perusteltu pointti ei kuitenkaan unohdu. wink
 

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Liittynyt
22.2.2000
Viestit
3059
Sijainti
Maranello
Askolle ja Observerille sen verran että muistelkaa viimekauden kisoja ja uskokaa huviksenne että uusi auto tekee kaiken paremmin kuin vanha.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
MaranelloRed:
Askolle ja Observerille sen verran että muistelkaa viimekauden kisoja ja uskokaa huviksenne että uusi auto tekee kaiken paremmin kuin vanha.
Askolle ja Observerille sen verran että muistelkaa viimevuoden viestejä näiltä ajoilta ja uskokaa huviksenne että MR:n nenu on (jos edes mahdollista) ruskeampi kuin silloin... (tai punaisempi... I already forgot)

....ja pakolliset hymiöt perään wink :D :cool:
 
Ylös