Millä lailla se lupaa hyvää kautta ajatellen... Jos Ferrarin uusi auto on huomattavasti entistä nopeampi ja jos muut eivät ole saaneet edes vanhaa Ferraria kiinni niin jälleen saamme seurata maailman tylsintä moottoriurheilua!!!! yuckJOC:
Mun mielestä F2003GA vaikuttaa tosipaljon nopeemmalta testiaikojen valossa kuin F2002. Lupaa hyvää kautta ajatellen...
Millä lailla se lupaa hyvää kautta ajatellen... Jos Ferrarin uusi auto on huomattavasti entistä nopeampi ja jos muut eivät ole saaneet edes vanhaa Ferraria kiinni, niin saamme jälleen seurata maailman tylsintä moottoriurheilua!!!! yuckJOC:
Mun mielestä F2003GA vaikuttaa tosipaljon nopeemmalta testiaikojen valossa kuin F2002. Lupaa hyvää kautta ajatellen...
Aina voi toivoa, mutta toiveeksi taitaa jäädä. Itse suuresti ihmettelisin, ja varmaan moni muukin jos Mäcci onnistuisi kuromaan Ferrarin sekunti per kierros eron kiinni muutamassa kuukaudessa, varsinkin kun ei Maranellossakaan ole varmaan laakereillaan levätty.patriot:
Millä lailla se lupaa hyvää kautta ajatellen... Jos Ferrarin uusi auto on huomattavasti entistä nopeampi ja jos muut eivät ole saaneet edes vanhaa Ferraria kiinni, niin saamme jälleen seurata maailman tylsintä moottoriurheilua!!!! yuckJOC:
Mutta toivottavasti näin ei ole ja saamme seurata mielenkiintoista ja suht tasaisia kilpailuja. Panen oman uskoni siihen, että uusi McLaren MP4-18 saattaisi olla jopa Ferrarin veroinen.
Kuuluuko asiaan suosikin vaihtaminen tarpeen vaatiessa?formulastara:
Yhtä outoa kuin se joku on Jokerit-fani. Eli ei se nyt outoa ole että tykkää siitä kellä on eniten rahaa. Ei tule pettymään niin usein.
Jaa en tiennyt JOC:hin olevan Ferrari fani!!!Bobakki:
Mielestäni olisi outoa jos Ferrari-fanit toivoisivat autonsa olevan huono.
'97 oli kilpailukykyisin kausi aikoihin.patriot:
Jaa en tiennyt JOC:hin olevan Ferrari fani!!!Bobakki:
Mielestäni olisi outoa jos Ferrari-fanit toivoisivat autonsa olevan huono.
Mutta tuskin sielläkään halutaan edellis vuoden kaltaista tylsyys näytelmää....
Kaiholla muistelen kausia 98-00!!!
Ei vielä syytä huolestua. Vanhemmiten ehdit kyllä järkiintyä joka suhteessa.JOC:
Kannattanut olen schumia myös läpi vaikeat kaudet 96-00 (...) kannatan Jokereita SM-liigassa, ja Kokoomuksen ehdokkaan numeron päälle tulen maalisvaaleissa punaisen viivan vetämään.
Jos järkiintymistä olisi esimerkiksi kannattaa TPS:ää, Kimi Rikköstä (hyvä kuski, ei tosin koskaan pärjää Schumacherille) ja äänestää Vasemmistoliittoa tai SKP:tä (tai vihreitä, huh huh), niin järkiintyminen taitaa ainakin multa jäädä (ikuisesti) väliin.Godspeed:
Ei vielä syytä huolestua. Vanhemmiten ehdit kyllä järkiintyä joka suhteessa.JOC:
Kannattanut olen schumia myös läpi vaikeat kaudet 96-00 (...) kannatan Jokereita SM-liigassa, ja Kokoomuksen ehdokkaan numeron päälle tulen maalisvaaleissa punaisen viivan vetämään.
eek! No nyt veljet ei tarvii enää ihmetellä, kuka töhrii vaalimainoksia.JOC:
Hassu yhteensattuma tai ei, kannatan Jokereita SM-liigassa, ja Kokoomuksen ehdokkaan numeron päälle tulen maalisvaaleissa punaisen viivan vetämään.
Luulenpa, että TPS:n kannattajakunnassa on perin vähän kommunisteja. Itse en voisi kummastakaan edellä mainitusta vähempää välittää. Mutta asiaan...Jos järkiintymistä olisi esimerkiksi kannattaa TPS:ää, (...) SKP:tä
Joo totta, yritetään pysyä asiassa. Politiikka kuuluu johonkin muuhun forumiin, ja siitä aiheesta ei varmana tulla yhtään valmiimmaksi, vaikka kuinka vatvottaisiin.Godspeed:
Luulenpa, että TPS:n kannattajakunnassa on perin vähän kommunisteja. Itse en voisi kummastakaan edellä mainitusta vähempää välittää. Mutta asiaan...Jos järkiintymistä olisi esimerkiksi kannattaa TPS:ää, (...) SKP:tä