F2003

JOC

tavallinen virtanen
Mun mielestä F2003GA vaikuttaa tosipaljon nopeemmalta testiaikojen valossa kuin F2002. Lupaa hyvää kautta ajatellen...

<small>[ 26-02-2003, 17:11: Message edited by: JOC ]</small>

patriot

Foorumin senaattori
JOC:
Mun mielestä F2003GA vaikuttaa tosipaljon nopeemmalta testiaikojen valossa kuin F2002. Lupaa hyvää kautta ajatellen...
Millä lailla se lupaa hyvää kautta ajatellen... Jos Ferrarin uusi auto on huomattavasti entistä nopeampi ja jos muut eivät ole saaneet edes vanhaa Ferraria kiinni niin jälleen saamme seurata maailman tylsintä moottoriurheilua!!!! yuck :mad:

Mutta toivottavasti näin ei ole ja saamme seurata mielenkiintoista ja suht tasaisia kilpailuja. Panen oman uskoni siihen, että uusi McLaren MP4-18 saattaisi olla jopa Ferrarin veroinen.

patriot

Foorumin senaattori
JOC:
Millä lailla se lupaa hyvää kautta ajatellen... Jos Ferrarin uusi auto on huomattavasti entistä nopeampi ja jos muut eivät ole saaneet edes vanhaa Ferraria kiinni, niin saamme jälleen seurata maailman tylsintä moottoriurheilua!!!! yuck :mad:

Mutta toivottavasti näin ei ole ja saamme seurata mielenkiintoista ja suht tasaisia kilpailuja. Panen oman uskoni siihen, että uusi McLaren MP4-18 saattaisi olla jopa Ferrarin veroinen.

JOC

tavallinen virtanen
patriot:
JOC:
Millä lailla se lupaa hyvää kautta ajatellen... Jos Ferrarin uusi auto on huomattavasti entistä nopeampi ja jos muut eivät ole saaneet edes vanhaa Ferraria kiinni, niin saamme jälleen seurata maailman tylsintä moottoriurheilua!!!! yuck :mad:

Aina voi toivoa, mutta toiveeksi taitaa jäädä. Itse suuresti ihmettelisin, ja varmaan moni muukin jos Mäcci onnistuisi kuromaan Ferrarin sekunti per kierros eron kiinni muutamassa kuukaudessa, varsinkin kun ei Maranellossakaan ole varmaan laakereillaan levätty.

Kevättä ja kisoja odotellaan, kädet ihan hikoavat.

patriot

Foorumin senaattori
Kysyinkin, että miksi se lupaa mielestäsi hyvää kautta ajatellen, että jos Ferrari on edelleen ylivoimainen???

Mielestäni Ferrarin ylivoima on huono asia katsoi sitä niin tai näin. En todellakaan aio katsoa edellisen kauden tapaista tylsyys näytelmää!!!

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Yhtä outoa kuin se joku on Jokerit-fani. Eli ei se nyt outoa ole että tykkää siitä kellä on eniten rahaa. Ei tule pettymään niin usein. :p

abc

DNF
formulastara:
Yhtä outoa kuin se joku on Jokerit-fani. Eli ei se nyt outoa ole että tykkää siitä kellä on eniten rahaa. Ei tule pettymään niin usein. :p
Kuuluuko asiaan suosikin vaihtaminen tarpeen vaatiessa?

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Kyllä. Olen usein todistanut tällaista käänteistä lojaaliutta. Lähinnä "kokoomus-tyyppistä" opportunismia yuck

patriot

Foorumin senaattori
Bobakki:
Mielestäni olisi outoa jos Ferrari-fanit toivoisivat autonsa olevan huono.
Jaa en tiennyt JOC:hin olevan Ferrari fani!!!

Mutta tuskin sielläkään halutaan edellis vuoden kaltaista tylsyys näytelmää....

Kaiholla muistelen kausia 98-00!!! frown

DFiaA

I told you so
patriot:
Bobakki:
Mielestäni olisi outoa jos Ferrari-fanit toivoisivat autonsa olevan huono.
Jaa en tiennyt JOC:hin olevan Ferrari fani!!!

Kaiholla muistelen kausia 98-00!!! :(
'97 oli kilpailukykyisin kausi aikoihin.

JOC

tavallinen virtanen
Kyllähän minä Ferrari-fani olen, oikeastaan kannatan ensikädessä Schumacheria ja talli ikäänkuin seuraa siinä vierellä...Olen kannattanut Schumia vuodesta -94, ollessani silloin 9 vai 10 vuoden vanha, heräsin jopa katsomaan aamulla viiden aikaan mestaruuden ratkaisua. Kannattanut olen schumia myös läpi vaikeat kaudet 96-00, ja nyt on taas aika nauttia menestyksestä, kun on niin hyvin vielä muistissa miltä tuntuu kun ei oma suosikki voita.

Hassu yhteensattuma tai ei, kannatan Jokereita SM-liigassa, ja Kokoomuksen ehdokkaan numeron päälle tulen maalisvaaleissa punaisen viivan vetämään.

Godspeed

Well-known member
JOC:
Kannattanut olen schumia myös läpi vaikeat kaudet 96-00 (...) kannatan Jokereita SM-liigassa, ja Kokoomuksen ehdokkaan numeron päälle tulen maalisvaaleissa punaisen viivan vetämään.
Ei vielä syytä huolestua. Vanhemmiten ehdit kyllä järkiintyä joka suhteessa.

JOC

tavallinen virtanen
Godspeed:
JOC:
Kannattanut olen schumia myös läpi vaikeat kaudet 96-00 (...) kannatan Jokereita SM-liigassa, ja Kokoomuksen ehdokkaan numeron päälle tulen maalisvaaleissa punaisen viivan vetämään.
Ei vielä syytä huolestua. Vanhemmiten ehdit kyllä järkiintyä joka suhteessa.
Jos järkiintymistä olisi esimerkiksi kannattaa TPS:ää, Kimi Rikköstä (hyvä kuski, ei tosin koskaan pärjää Schumacherille) ja äänestää Vasemmistoliittoa tai SKP:tä (tai vihreitä, huh huh), niin järkiintyminen taitaa ainakin multa jäädä (ikuisesti) väliin.

<small>[ 03-03-2003, 18:09: Message edited by: JOC ]</small>

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
JOC:

Hassu yhteensattuma tai ei, kannatan Jokereita SM-liigassa, ja Kokoomuksen ehdokkaan numeron päälle tulen maalisvaaleissa punaisen viivan vetämään.
eek! No nyt veljet ei tarvii enää ihmetellä, kuka töhrii vaalimainoksia. :D

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Patriot:
-----

Viime vuosi ei ollut tylsyyttä vaan taidetta, ainakin tästä näkökulmasta katsoen. Ja kyllä tässä hekumassa jaksaa mielihyvin vielä pari kautta elellä. Schumacherkaan ei kilpaile ikuisesti, joten pyrin ottamaan tästä nyt kaiken irti. 15 vuoden odotuksen jälkeen en tylsisty ylivoimasta ihan heti. Veikkaan, että sama pätee moniin muihin FERRARI faneihin

holvius

Well-known member
Sijainti
Tampere
Minä ainakin tunnustan, että viime kausi oli todella tylsä ja toivottavsti sellaista ei enää ole luvassa. Ferrari ja Schumi olivat liian ylivoimaisia, voittivat liian usein ja aivan liian helposti. Koko kautena ei ollut oikein mitään jännitystä vaan koko ajan tiesi kuka vie ja ketkä vikisee.

Toivottavasti nyt jännitys palaa tähän touhuun ja fiilis palaa niin tänne foorumille kuin radallekkin. Silloin kun Mika vielä pärjäsi ja Ferrari/Schumi oli takaaajana niin täällä oli hyvää taistelua aina välillä.

Godspeed

Well-known member
Jos järkiintymistä olisi esimerkiksi kannattaa TPS:ää, (...) SKP:tä
Luulenpa, että TPS:n kannattajakunnassa on perin vähän kommunisteja. :D Itse en voisi kummastakaan edellä mainitusta vähempää välittää. Mutta asiaan...

JOC

tavallinen virtanen
Godspeed:
Jos järkiintymistä olisi esimerkiksi kannattaa TPS:ää, (...) SKP:tä
Luulenpa, että TPS:n kannattajakunnassa on perin vähän kommunisteja. :D Itse en voisi kummastakaan edellä mainitusta vähempää välittää. Mutta asiaan...
Joo totta, yritetään pysyä asiassa. Politiikka kuuluu johonkin muuhun forumiin, ja siitä aiheesta ei varmana tulla yhtään valmiimmaksi, vaikka kuinka vatvottaisiin.

Pysytään formuloissa.