Rusina sanoi:
No..tämä sentään tarkoittaa sitä, että muutkin tallit saavat kehittä tuon laittoman järjestelmän
Minkähän järjestelmän??
Onko kukaan edes tietoinen tarkkaan mikä siinä ferrarin etusiivessä nyt puhuttaa??
Itse olen ymmärtänyt, että se on tuo "väljä tappiliitos" ylimääräisen profiilin ja nokkakappaleen välissä. Ja siinä minusta ei kyllä tv-kuvasta voi sanoa muuta kuin, että juu se liikkuu...vaakasuunnassa. Eli itse en noista videoista pysty sanomaan, että taipuuko se siipi auton pituussuunnassa eli siten, että siitä voitaisiin kuvitella olevan jotain hyötyä. Vai onko siitä jotain hyötyä, että suorilla siiven ja nokan välissä on sentin rako?? :doubtful:
Moottorista sen verran, että täytyy toivoa, että malesiassa asennettujen moottoreiden kanssa ei olisi enää ongelmia. Tätä (siis, että moottorit olisivat parempaa(uudempaa) versiota) tukee se, että massallekin vaihdettiin motti vielä malesiassa. Vai oliko massan motissa muka jotain vikaa malesiassa? Sehän vaihdettiin alunperin heti bahrainin jälkeen... Eli voisiko olla, että massalle ensin vaihdettu motti oli vielä mäntä vikaista tyyppiä ja sen takia hänelle vaihdettiin vielä toisen kerran mylly.... Jos vian aihettaja löytyi männän renkaasta niin lienee ihan mahdollista, että se olisi pystytty paikallistamaan ja korjaamaan viikossa....