Iacchus
Well-known member
Tuskinpa vain on, koska silloin uunin huoltaminen ja niiden vastusten vaihtaminen olisi mahdotonta.kc4197 sanoi:Meillä vastukset on kyllä ihan integroituna uunin rakenteisiin kiinteästi!
Tuskinpa vain on, koska silloin uunin huoltaminen ja niiden vastusten vaihtaminen olisi mahdotonta.kc4197 sanoi:Meillä vastukset on kyllä ihan integroituna uunin rakenteisiin kiinteästi!
Hyvä täsmennys. Jos olen ymmärtänyt oikein, Ferrarin renkaat laitetaan ensin normaalien renkaanlämmittimien sisään, minkä jälkeen koko yhdistelmä suljetaan tuollaiseen metallilaatikkoon. Tai sitten ne lämmittimet on kiinnitetty laatikkoon valmiiksi ja rengas laitetaan sisään. Kertokaa joku, jos tiedätte toimintaperiaatteen varmasti...kc4197 sanoi:Tarkoitin tietysti sitä, että uuni on rakennettu jo valmiiksi ko. käyttötarkoitukseen. Sinne ei tarvitse ruoan lisäksi heittää jatkojohdon päässä killuvia erillisiä vastuksia - vaan ne ovat siellä asennettuna uunin rakenteisiin ihan valmiiksi.
Sorry jos olin epätarkka.
soitit Ridgestonelle = soitit ko. merkin Ivalon jälleenmyyjälle joka ei ole koskaan kuullutkaan formuloista?MaranelloRed sanoi:Soitin justiin Ridgestonelle ja vakuuttivat kaiken olevan varmasti kunnossa ja asiallisella pohjalla. Lupasivat vielä siinä samassa Ranskastakin voiton ja kolmannen sijan joten mikäs tässä on kisaa ootellessa.
no ihmekös tuo jos vaan Jordanit ja Minardit kiertää Ferkun lisäks rataa ranskassaMaranelloRed sanoi:Sanoivat että vain uus jordan kiilaa väliin.
noniinno, jos säännöissä lukee selvästi "peitteet" ja tiimi käyttää umpinaisia boxeja, niin ilm. ei sais edes jutella tai spekuloida aiheella vai?Irwin sanoi:vieläkin sitä huomaa, että kun ferrari tekee jotain "uudempaa", niin siitä täällä jaksetaan mutista tuollaisella erittäin ferrari-vastaisella asenteella. topicin nimi kertoo jo paljon...
Juttelu ja spekulointi on eri asia kun perustaa topicci "ferrari rikkoo rengassääntöjä"FO110K sanoi:noniinno, jos säännöissä lukee selvästi "peitteet" ja tiimi käyttää umpinaisia boxeja, niin ilm. ei sais edes jutella tai spekuloida aiheella vai?
no rikkomiseksi varmaan voi asian laskea jos säännöissä lukee puhutaan selkeesti peitteistä, ja toiset rakentaa kiinteän boksinKenny sanoi:Juttelu ja spekulointi on eri asia kun perustaa topicci "ferrari rikkoo rengassääntöjä"
Eiköhän tähän lämmityslaitesääntöön tuu joku tarkennus kun se Michelinin kulutuspinnan leveyteen liittyvä sääntöjen "tulkintakin" aiheutti tarkennuksia..
Loppujen lopuksi, onko noilla kahdella eri tavalla loppujen lopuksi tuloksen kannalta mitään eroa? Yhdellä tavalla tehty on laiton ja toisella tavalla laillinen ja lopputulos on kuitenkin sama (koko rengas ja myös vanne lämpenee).Iacchus sanoi:Hyvä täsmennys. Jos olen ymmärtänyt oikein, Ferrarin renkaat laitetaan ensin normaalien renkaanlämmittimien sisään, minkä jälkeen koko yhdistelmä suljetaan tuollaiseen metallilaatikkoon. Tai sitten ne lämmittimet on kiinnitetty laatikkoon valmiiksi ja rengas laitetaan sisään. Kertokaa joku, jos tiedätte toimintaperiaatteen varmasti...
mikä sinäkin luulet olevas? joku mun fani vai?patriot sanoi:IRWIN!!!!!!!!!! ON PALANNUT KOLOSTAAN! :eek!:
no lämmitin lämmittää vain renkaan kosketus osaa, kun taas tuon boksin arvellaan lämmittävän myöskin vannetta ja renkaan kylkiä huomattavasti enempi... eli lyhyesti eise ihan sama lopputulos ole kuitenkaan...Vellu sanoi:Loppujen lopuksi, onko noilla kahdella eri tavalla loppujen lopuksi tuloksen kannalta mitään eroa? Yhdellä tavalla tehty on laiton ja toisella tavalla laillinen ja lopputulos on kuitenkin sama (koko rengas ja myös vanne lämpenee).
FO110K sanoi:no lämmitin lämmittää vain renkaan kosketus osaa, kun taas tuon boksin arvellaan lämmittävän myöskin vannetta ja renkaan kylkiä huomattavasti enempi... eli lyhyesti eise ihan sama lopputulos ole kuitenkaan...
jos olisi lopputulos sama, niin miksi koko boksi systeemi olis rakennettu/kehitetty?
(mainosarvo tietty, tuohonhan sais sponsösien tarroja mukavasti kiinni, mut ei sitäkään oo kukaan hyödyntäny )
kc4197 sanoi:Kuinka on - onko jollain ko. sääntökohta kaivettuna esille?
Tapelkaa.75) Control of tyres :
a) The outer sidewall of all tyres which are to be used at an Event must be marked with a unique identification.
b) Other than in cases of force majeure (accepted as such by the stewards of the meeting), all tyres intended for use at an Event must be presented to the FIA technical delegate for allocation prior to the end of initial scrutineering.
c) At any time during an Event, and at his absolute discretion, the FIA technical delegate may select alternative dry-weather tyres to be used by any team or driver from among the relevant stock of tyres which such team's designated supplier has present at the Event.
d) A competitor wishing to replace one unused tyre by another identical unused one must present both tyres to the FIA technical delegate.
e) The use of tyres without appropriate identification may result in deletion of the relevant driver’s qualifying time or exclusion from the race.
f) The only permitted type of tyre heating devices are blankets which use resistive heating elements.