Shadow-tallin automallilla DN1 ei tosiaan aikanaan hirveän montaa eri runkomallia ollut tai oikeammin oli, mutta joitakin niistä ei koskaan käytetty tai ne romutettiin jo erittäin alustavissa vaiheissa tai myöhemmin valmistuttuaan.
DN1:n nykyiset tai järkevästi F1-kisailuun käytetyt automallien runkonumerot malleineen ja kirjaimineen olivat seuraavat:
1A: Romuttui ja tuhoutui kokonaan vuoden 1973 aikana
2A: Romuttui ja tuhoutui kokonaan vuoden 1973 aikana
3A: Graham Hillin auto oli käytössä ja pohjana myös Graham Hillin omalle Hill-tallin autollekin, myöhemmin muutaman eri omistajan kuten vuodesta 1996 eteenpäin olleen David Rosen jälkeen nykyinen omistaja viimeiset 3 vuotta tälle autolle on ollut Darryl Taylor Englannista
4A: Jean-Pierre Jarierin auto oli aikanaan käytössä myös myöhemmin museoautona ranskalaisen uran jälkeenkin rahaa vastaan, myöhemmin muutaman eri omistajan jälkeen kuten vuodesta 1998 eteenpäin olleen Kelvin Lambertin jälkeen nykyinen omistaja viimeiset 3 vuotta tälle autolle on ollut Keith Frieser Yhdysvalloista
5A: Tämä oli Don Nicholsin oman kodin tiloissa hyvinkin kauan Shadow-tallin historiaa ja julkistakin näyttelyä varten kunnes viimein herra Nichols myi tämän tuntemattomalle yksityisostajalle julkisuuteen tulemattomana ja on viimeisten tietojen mukaan joko samalla tai toisella yksityisomistajalla edelleen Yhdysvalloissa kuten 3 vuotta sitten kun auto luovutettiin eteenpäin Nicholsilta ja tätä ennen pois lukien lyhyttä vuoden 1996 Juan Gonzalezin omistajuutta ja siitä sitten palautusta samana vuonna tai vuonna 1997 takaisin herra Nicholsille se oli ollut aina herra Nicholsilla
6A: Tämä oli Roger Springettin ostoauto Shellsport G8-autourheiluluokan kisoihin kunnes Springett luovutti sen muutamalle eri omistajalle ja se on nykyisin tuntemattomalla yksityisostajalla julkisuuteen tulemattomana ja on viimeisten tietojen mukaan joko samalla tai toisella yksityisomistajalla edelleen Englannissa kuten 3 vuotta sitten kun auton kerrottiin jälleen vaihtaneen omistajaa järkevästi viimeksi julkisuudessa
Muista Shadowin runkomalleista puhuttaessa ainakin 6A-automallista puhuttaessa Roger Springettin omien sanojen mukaan siitä ei ollut olemassa kun toinen malli yksinkertaisena runkokappaleena jossa oli vain ohjaamon nk. Ammeosat kohdillaan, mutta ei ohjauspyörää tankoineen tai rattia kun rahapulan takia sitä ei järkevästi koskaan viimeistelty lopulliseen muotoonsa ja herra Springett lähetti kyseisen kappaleen mallista romuttamolle jo 1980-luvulla.
Roger Springett ei myöskään koskaan omistanut runkomallia 5A vaikka sen usein sanotaan olleen hänellä.
Erääseen aikaan 5A runkomallina Shadowilla oli muka 'uusi' 2A runkomallina, mutta tämähän on ollut viimeiset 25 vuotta melko väärä tieto kun kyseessä oli tietenkin kyseinen sanontana vain historiallisia kilpailuja ja numerointeja varten tarkoitettu nimivaihdos.
Aito 2A kun tosiaan romuttui täysin korjauskelvottomaksi vuoden 1973 aikana.
Automalleista 7A itse asiassa ainakin näillä näkymin oli väärin nimetty muu Shadowin automalli joka rajaisi sen olemaan jälleen yksi 5A mallin menopeli ja 8A automallina tunnetusti pöllittiin Interlagosin 1974 kisaviikonloppuna.