Punainen
Well-known member
- Liittynyt
- 4.2.2002
- Viestit
- 713
Mäkin tunnen oloni tyhmäksi. Osaisiko joku selittää rautalangasta vääntäen kilpailuun starttaavan kuljettajan ja varikkohenkilöstön tukitoiminnan, tekniset yksityiskohdat hetkihetkeltä
a) viime kauden alkupuolella
b) viimekauden lopussa
c) alkaneen uuden kauden säännöillä
+
d) lisäpisteitä tarjolla sille, joka osaa lisäksi selittää nuo nettiin kootut Ferrarin "salaisen" starttijärjestelmän selittävät (?) dokumentit???
Itse saan ainoastaan sellaisen kuvan, että uudet säännöt kieltävät käyttämästä useampaa kuin yhtä vipua startissa, koska kahdella oikean asetuksen löytäminen oli liian helppoa, joten Ferrari on yhdistänyt mekaanisesti kaksi vipua ja niiden toiminnan, yhdeksi vivuksi jolla voi tehdä täysin saman käyttäen vain yhtä kättä?
Formuloille tyypillistä, sääntöjen harmaan alueen koestamista sanoisin, mikäli tulkintani on oikea. Jatkojalostusta voi halutessaan sitten jatkaa, sääntöjen kieltäessä tuplavivun käytön, vivut voisi vaikka korvata napeilla...
Oikeastaan alan olla jo sitä mieltä, että tämä alkaa lähestyä jo huijaamista mikäli toiminta idea on kuvaamani kaltainen toteutus...
Ps. oma ehdoton suosikkini starttiautomatiikoista oli aikoinaan varaslähtöjä tulkitsevaan järjestelmään integroitu automaattistartti, sitä saattoi jo pitää melkoisena killeri appina ;-)
a) viime kauden alkupuolella
b) viimekauden lopussa
c) alkaneen uuden kauden säännöillä
+
d) lisäpisteitä tarjolla sille, joka osaa lisäksi selittää nuo nettiin kootut Ferrarin "salaisen" starttijärjestelmän selittävät (?) dokumentit???
Itse saan ainoastaan sellaisen kuvan, että uudet säännöt kieltävät käyttämästä useampaa kuin yhtä vipua startissa, koska kahdella oikean asetuksen löytäminen oli liian helppoa, joten Ferrari on yhdistänyt mekaanisesti kaksi vipua ja niiden toiminnan, yhdeksi vivuksi jolla voi tehdä täysin saman käyttäen vain yhtä kättä?
Formuloille tyypillistä, sääntöjen harmaan alueen koestamista sanoisin, mikäli tulkintani on oikea. Jatkojalostusta voi halutessaan sitten jatkaa, sääntöjen kieltäessä tuplavivun käytön, vivut voisi vaikka korvata napeilla...
Oikeastaan alan olla jo sitä mieltä, että tämä alkaa lähestyä jo huijaamista mikäli toiminta idea on kuvaamani kaltainen toteutus...
Ps. oma ehdoton suosikkini starttiautomatiikoista oli aikoinaan varaslähtöjä tulkitsevaan järjestelmään integroitu automaattistartti, sitä saattoi jo pitää melkoisena killeri appina ;-)