Sitä spekuloivatkin tuolla striimikhätissä, että minkälaisen eron sillä kerää Le Mansin suorilla.Aivan järjetön kulku Porschen LMP1:ssä
Varsinkin kun miettii kiihtyvyyttä Mulsannen suoran shikaaneista, ja Mulsannesta Indianapolisiin. Audilla kova työ repiä eroa mutkikkaammalla osuudella Porsche-kurveista Mulsannen suoran alkuun.Sitä spekuloivatkin tuolla striimikhätissä, että minkälaisen eron sillä kerää Le Mansin suorilla.
Luin itse wecin sivuilta ettei nissanin lmp1-proton runko olisi mennyt törmäystesteistä läpi. Kuitenkin ten tenths foorumilla uumoilivat ettei vain kyyti riitä vielä haastamaan muita kolmea hybridiä. Tiedä sitten...Osallistuuko Nissan nyt sitten johonkin kisaan ennen Le Mansia, vai meinaavatko tulla kylmiltään kisaan. Ei kyllä tuolla taktiikalla
olisi mitään mahdollisuuksia.
En tiedä tarkkaa syytä, miksi Long Beachissa on mukana vain P ja GTLM. Varmaankin, kun on lyhyt katurata. Tosin kyllähän noissakin luokissa autojen määrä pienentyi Daytonasta ja Sebringistä, mm. ESM on mukana vain sarjan kestävyyskisoissa, kun kiertää myös WEC:iä.Ei kai sielläkin heti ole sarja vaikeuksissa kun oli(yhteensä siis) vain 17 autoa. Aika köyhän näköinen oli määrä.
IMSA:n sivuilta en löytänyt selitystä tälle, oma olettamukseni on varikkotilojen rajattu määrä. Kaikkia luokkia ei voi raahata kauden läpi.En tiedä tarkkaa syytä, miksi Long Beachissa on mukana vain P ja GTLM. Varmaankin, kun on lyhyt katurata. Tosin kyllähän noissakin luokissa autojen määrä pienentyi Daytonasta ja Sebringistä, mm. ESM on mukana vain sarjan kestävyyskisoissa, kun kiertää myös WEC:iä.