Mikkoz84 sanoi:
Kummalla oli muuten enemmän teknisistä syistä keskeytyksiä Kimillä vai Heidfeldillä?
Austraalia:
4 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 58 +1'11.479 10 3
6 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 58 +1'24.143 13 1
Malesia:
Ret 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 3 Spun off 11
Ret 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 0 Transmission 14
Brasilia:
3 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 70 +1 Lap 9 4
Ret 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 55 Spun off 10
San Marino:
7 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 61 +1 Lap 12
Ret 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 17 Steering 10
Espanja:
6 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 65 +1'01.893 10 1
8 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 65 +1'19.808 9
Itävälta:
9 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 69 +2 Laps 6
4 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 71 +41.593 9 3
Monaco:
Ret 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 0 Accident 16
10 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 73 +5 Laps 15
Kanada:
Ret 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 1 Collision 11
4 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 69 +1'08.116 7 3
Euroopan GP:
Ret 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 54 Driveshaft 10
10 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 66 +1 Lap 9
Ranska:
6 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 71 +1 Lap 9 1
7 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 71 +1 Lap 13
Englanti:
6 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 59 +1 Lap 9 1
5 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 59 +1 Lap 7 2
Saksa:
Ret 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 0 Collision 7
Ret 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 16 Halfshaft 8
Unkari:
6 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 76 +1 Lap 7 1
7 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 76 +1 Lap 9
Belgia:
Ret 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 0 Collision 14
Ret 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 0 Transmission 12
Italia:
11 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 52 +1 Lap 8
7 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 53 +1'23.107 9
USA:
6 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 73 +1'12.996 6 1
Ret 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 2 Driveshaft 11
Japan:
9 16 Nick Heidfeld Sauber-Petronas 52 +1 Lap 10
Ret 17 Kimi Räikkönen Sauber-Petronas 5 Collision 12 (vaikka onkin merkitty syyksi collision niin Räikkösen autosta meni takaripustus ensin.
eli 6-1 menee tekniset keskeytykset räikköselle, tuskin tätä Räikkösen keskeytystilastoa kukaan koskaan lyö