Voihan se olla, ettei Heikki ja Quick-Nick saa autosta tyhjällä tankilla irti sitä mitä tallikaveri saa. Kuten Kimi ei saanut, varsinkaan viime kauden alussa.
Siksi talli sitten laittaa sopivasti enemmän sitä bensaa. Mut mun mielestä se sopivasti enemmän, mitä Ferrarilla on käytetty, on korkeintaan kaksi kierrosta. Silloin pysyy mukana kisan aikana.
Jos laittaa selkeästi enemmän, kuten 3-5 kierroksen bensat ja taktiikka on kuitenkin se sama kaks stoppia, niin ei siinä kyllä yritetä järjestää toisellekin voitto mahdollisuutta.
Toki siinä voi olla varmistuksen makua kakkoskuskin kustannuksella, että jos käy huono tuuri turva-auton takia, niin ainakin toinen kuski saadaan riittävän korkealle.
En sitten tiedä kumpi on parempi? Ferrarin tapa antaa kuskien kisata vai tämä Bemarin ja McLarenin varmistelu?
Ilmeisesti Ferrarilla on vara antaa kuskien taistella keskenään ja Macin sekä Bemarin täytyy yrittää varmistaa ne tallipisteet toisen kuskin kustannuksella?
Tulis nyt muutos tuohon typerään SC sääntöön, että tankaamaan sais mennä kuten ennenkin. Siinä oli paljo enemmän äksöniä ku kaikki kaarto kerralla varikolle :ahem:
Sitten ehkä sais Heikkikin paremmat tai sopivammat bensamäärät kisoihin?
On tuo Ferrarin nykyinen tapa toimia kuitenkin huomattavasti parempi. Jos Kimi ei pärjää Massalle, niin antaa sitten Massan voittaa. Eikä lykätä yllättäen Massalle 5 kierroksen bensoja tankkiin ja yritetä väkisin pistää Kimiä kärkeen.