Ayrton-Ana
Well-known member
- Liittynyt
- 5.2.2005
- Viestit
- 908
Suistumiskulma vahvistettu
Taas uusi tajunnanräjäyttävä havainto. Tajusin, että auton perähän vilahtaa onnettomuusvideon kahdessa ensimmäisessä framessa puskien välistä. Kykenin jotenkin ylittämään itseni ja pystyin myös vahvistamaan auton tarkan asennon videon toisen framen kohdalla.
Tässä perän liike videon ylälaidassa, joka on juuri ja juuri havaittavissa kun tietää mitä etsiä:
Pystyin varmentamaan havainnon tämän kuvakaappauksen avulla, jossa Henkan Lancia on onnettomuuspäivän aamuna kuvattu kaukaa takaapäin puskien välistä:
Tämä havainto viimeistään myös vahvistaa, että kaikki jäljet tiessä todella kuuluvat Lancialle ja kuten jäljistäkin voi päätellä, lopullinen poistumiskulma on ollut auto täysin linkussa jyrkässä kulmassa, perä kohti rotkoa, keula kohti sisämutkan kalliota. Auton ollessa noin jyrkästi linkussa, vasemman eturenkaan on täytynyt piirtää jälkeä keskikaistan tienoilla, niin kuin jälkikin kertoo. Ja kun auto on lähtenyt kaatumaan on vasen eturengas viime hetkellä kaartanut oikealle ja sitten lopulta menettänyt otteensa tiehen.
Vasemman etukulman arvioitu liikerata jäljen päättymisen perusteella. Puu johon Lancia osui pohja edellä merkitty nuolella.
Tähän kuvaan myös hahmoteltu vasemman etukulman liikerata ja puu johon Lancia osui. Tämän kuvan alussa auto on ollut jo täysin linkussa. Vasemman eturenkaan jäljestä voi päätellä, että Henkka on ollut veto päällä ja saanutkin autoa nousemaan jonkin verran viime hetkellä, mutta valitettavasti ei tarpeeksi ja kohtalokas kaatumisliike kohti puuta on ollut lopulta vääjäämätön.
Nämä uudet havainnot myös selittävät massiivisen määrän soraa ilmassa. Kun otetaan huomioon, että auton perä on kaartanut pientareen puolelta täysin poikittain ja veto päällä...niin ei ihmekään, että tavaraa on ilmassa.
Auto on mennyt verrattain lyhyessä ajassa todella poikittain ja tämä kieltämättä vahvistaa epäilyjäni teknisestä viasta auton oikeassa takakulmassa. Mutta en nyt lähde keulimaan sillä aiheella enää tässä viestissä sen enempää. Eiköhän tässä ollut taas jo tarpeeksi uutta asiaa yhteen viestiin.
Taas uusi tajunnanräjäyttävä havainto. Tajusin, että auton perähän vilahtaa onnettomuusvideon kahdessa ensimmäisessä framessa puskien välistä. Kykenin jotenkin ylittämään itseni ja pystyin myös vahvistamaan auton tarkan asennon videon toisen framen kohdalla.
Tässä perän liike videon ylälaidassa, joka on juuri ja juuri havaittavissa kun tietää mitä etsiä:
Pystyin varmentamaan havainnon tämän kuvakaappauksen avulla, jossa Henkan Lancia on onnettomuuspäivän aamuna kuvattu kaukaa takaapäin puskien välistä:
Tämä havainto viimeistään myös vahvistaa, että kaikki jäljet tiessä todella kuuluvat Lancialle ja kuten jäljistäkin voi päätellä, lopullinen poistumiskulma on ollut auto täysin linkussa jyrkässä kulmassa, perä kohti rotkoa, keula kohti sisämutkan kalliota. Auton ollessa noin jyrkästi linkussa, vasemman eturenkaan on täytynyt piirtää jälkeä keskikaistan tienoilla, niin kuin jälkikin kertoo. Ja kun auto on lähtenyt kaatumaan on vasen eturengas viime hetkellä kaartanut oikealle ja sitten lopulta menettänyt otteensa tiehen.
Vasemman etukulman arvioitu liikerata jäljen päättymisen perusteella. Puu johon Lancia osui pohja edellä merkitty nuolella.
Tähän kuvaan myös hahmoteltu vasemman etukulman liikerata ja puu johon Lancia osui. Tämän kuvan alussa auto on ollut jo täysin linkussa. Vasemman eturenkaan jäljestä voi päätellä, että Henkka on ollut veto päällä ja saanutkin autoa nousemaan jonkin verran viime hetkellä, mutta valitettavasti ei tarpeeksi ja kohtalokas kaatumisliike kohti puuta on ollut lopulta vääjäämätön.
Nämä uudet havainnot myös selittävät massiivisen määrän soraa ilmassa. Kun otetaan huomioon, että auton perä on kaartanut pientareen puolelta täysin poikittain ja veto päällä...niin ei ihmekään, että tavaraa on ilmassa.
Auto on mennyt verrattain lyhyessä ajassa todella poikittain ja tämä kieltämättä vahvistaa epäilyjäni teknisestä viasta auton oikeassa takakulmassa. Mutta en nyt lähde keulimaan sillä aiheella enää tässä viestissä sen enempää. Eiköhän tässä ollut taas jo tarpeeksi uutta asiaa yhteen viestiin.
Viimeksi muokattu: