mikromanageri
Well-known member
OI KIITOS SANDELS!Sandels sanoi:Toinenkin addressi Minardin puolesta: www.forzaminardi.com
OI KIITOS SANDELS!Sandels sanoi:Toinenkin addressi Minardin puolesta: www.forzaminardi.com
Menee kärjistelyksi, mutta eivätkö saman periaatteen mukaan mm. Ferrari ja McLaren ole samalla tavalla nolattuja nyt kun Enzo ja Bruce ovat kilpa-autoilun taivaassa?Hannub sanoi:Luettu on *wruuum*in selvitys pääpiirteissään, mutta itse(kään) en tajua yhä, mikä Minardissa on niin ihmeellistä verrattuna esim. Lotukseen tai Tyrrelliin.
Minkä vuoksi Minardin vuoksi pitää adresseja tehdä? Kuka tekisi nyt Tyrrellin puolesta adresseja ja vaatisi B.A.R.:n häätöä sarjasta? En tietenkään halua halveerata moista, mutta en itse vain ymmärrä tuota asiaa. Toki tuo vertaukseni on hiukan hakemalla haettu, myönnän sen.
Ja kuten on sanottu jo useaan kertaan, Minardi ei ole ollut Minardi sen jälkeen, kun Paul Stoddart osti tallin. Ennemminkin voisi sanoa, että Stoddart nolasi Minardin nimen. Jos Giancarlo Minardi olisi yhä johtaja, tuntisin kyllä sympatiaa tallille.
Mutta Ferrari ja McLaren ovat menestyneet vähän eri malliin kuin Minardi "perustajiensa" siirryttyä syrjäänmaradona sanoi:Menee kärjistelyksi, mutta eivätkö saman periaatteen mukaan mm. Ferrari ja McLaren ole samalla tavalla nolattuja nyt kun Enzo ja Bruce ovat kilpa-autoilun taivaassa?
korjaan MELKEIN koko historiansa ajanmustavihannes sanoi:Täytyy todeta tähän, että aivan koko historiansa ajan ei Minardi ole ollut peränpitäjä... Silloin kun Ykkösissä kisoihin pyrki karsintojen kautta 30-40 autoa per kisa, oli Minardi toki kisaan selvinneiden joukuossa häntäpäässä, mutta silti jo kisaan selvittyään koko joukon puolivälissäTosin viime vuodet ja varsinkin Stoddartin saapumisen jälkeen on suunta ollut vain alaspäin...
Enpä mene omia vertauskuviakaan kehumaan, ne vasta onkin kaukaa haettu aikaisemmissa teksteissä (mansikka ja mustikka)Hannub sanoi:Luettu on *wruuum*in selvitys pääpiirteissään, mutta itse(kään) en tajua yhä, mikä Minardissa on niin ihmeellistä verrattuna esim. Lotukseen tai Tyrrelliin.
Minkä vuoksi Minardin vuoksi pitää adresseja tehdä? Kuka tekisi nyt Tyrrellin puolesta adresseja ja vaatisi B.A.R.:n häätöä sarjasta? En tietenkään halua halveerata moista, mutta en itse vain ymmärrä tuota asiaa. Toki tuo vertaukseni on hiukan hakemalla haettu, myönnän sen.
Ja kuten on sanottu jo useaan kertaan, Minardi ei ole ollut Minardi sen jälkeen, kun Paul Stoddart osti tallin. Ennemminkin voisi sanoa, että Stoddart nolasi Minardin nimen. Jos Giancarlo Minardi olisi yhä johtaja, tuntisin kyllä sympatiaa tallille.
Vit... helkkarin hyvin sanottu! :thumbup:*wruuum* sanoi:Minulle Minardi on aina Minardi![]()
Tämä juttu tuli vedettyä ykkösellä alas, tuossa on hyvä näkökulma jonkun toisen kannalta, juuri tuolta samalta se voi tuntua Mclaren fanilla kuin Minardi fanilla. Eli herneet pois kaikki nenistä ja nieleskelemään.hhanhi sanoi:Veikkaisin että tällä foorumilla alkaisi ihan erilainen itkumyrsky jos Microsoft ostaisi koko McLaren tallin, maalaisi autot sinisiksi ja laittaisi niihin "lahjakkaat" jenkkikuskit. Tämä siitäkin huolimatta että McLarenilla ei ole mitään tekemistä Bruce McLarenin tiimin kanssa. Ihan samahan se olisi, Ron Dennis ja Norbert Haug ovat vaan pelleilleet siellä ja itkeneet. Sama lopettaa koko talli.
Entäs Ferrari sitten? Enzo kuoli vuosia sitten ja tiimiä johtaa ranskalainen mini-Obelix! Tälläkään ei ole mitään tekemistä sen perinteisen Italian orin kanssa jolla voitettiin mestaruuksia 50-luvulla. Saisivat kaikki lopettaa saman tien.
Disclaimer: Voi sisältää sarkasmia, joka voi pureksimatta takertua kurkkuun. Voi sisältää herneitä jotka voivat takertua nenään.
![]()
Eihän ole kysymys siitä kuka tallia on johtanut/johtaa. Vaikka Minardi poistuukin sarjasta, Minardi ei tule koskaan kuolemaan.hhanhi sanoi:Veikkaisin että tällä foorumilla alkaisi ihan erilainen itkumyrsky jos Microsoft ostaisi koko McLaren tallin, maalaisi autot sinisiksi ja laittaisi niihin "lahjakkaat" jenkkikuskit. Tämä siitäkin huolimatta että McLarenilla ei ole mitään tekemistä Bruce McLarenin tiimin kanssa. Ihan samahan se olisi, Ron Dennis ja Norbert Haug ovat vaan pelleilleet siellä ja itkeneet. Sama lopettaa koko talli.
Entäs Ferrari sitten? Enzo kuoli vuosia sitten ja tiimiä johtaa ranskalainen mini-Obelix! Tälläkään ei ole mitään tekemistä sen perinteisen Italian orin kanssa jolla voitettiin mestaruuksia 50-luvulla. Saisivat kaikki lopettaa saman tien.
Disclaimer: Voi sisältää sarkasmia, joka voi pureksimatta takertua kurkkuun. Voi sisältää herneitä jotka voivat takertua nenään.
![]()
Kyllä ja näinhän se juuri on, mn97:n kommentti koski juuri tätä samaa asiaa. Stottard ei ole vaikuttanut minun käsityksiini Minardista tallina. Mitä enemmän täällä on kritisoitu Stottardin tekemisiä, sitä enemmän olen miehestä pitänyt.mn97 sanoi:Eihän ole kysymys siitä kuka tallia on johtanut/johtaa. Vaikka Minardi poistuukin sarjasta, Minardi ei tule koskaan kuolemaan.
Minardi on aina Minardi.
:ahem:Minardin poistuminen F1-tallien kartalta Kiinan GP:n jälkeen surettaa lajin huippukuskeja.
- Olen ylpeä siitä, että olin osa tallia kaudella 2001. Mielestäni Minardi on aina ollut esimerkkinä monille ihmisille. Taisteluhenki ei synny rahan voimalla, vaan ihmisten voimalla. Monien asioiden taustalta löytyy nykyään bisneksen tekeminen, mutta Minardilla kyse on yhä vain moottoriurheilusta, sanoi tällä kaudella Renault-tallissa maailmanmestaruuden voittanut Fernando Alonso, jonka F1-taival alkoi aikoinaan Minardilla.
Minardi muuttuu ensi kaudella Red Bullin junioritalliksi. Kaupasta sovittiin syyskuussa.
- Heidän poistumisensa on surullista. Ajoin ensimmäisen F1-testini ja kisani tallissa. Minun täytyy kiittää Minardia saamastani tilaisuudesta, Alonson tallikaveri Giancarlo Fisichella totesi Minardista.
- Tallin ilmapiiri oli italialaisine mekaanikkoineen fantastinen, nauroimme jatkuvasti. Se on mahtava talli ja heillä on aina paikka sydämessäni, italialaiskuski Fisichella ylisti.
Minardi-talli ehti toimia formula ykkösissä vuodesta 1985 saavuttaen 38 pisettä. Tallin tilille ei kertynyt yhtään voittoa.
(MTV3-AFP)
mikset ite tee sitä? kun kerran niin haluat sellasta! :thumbup:mn97 sanoi:MISSÄS VIIPYY KOLUMNI MINARDISTA!!![]()
![]()
:thumbdown
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tehomylly sanoi:Ei vain jaksa ymmärtää näitä, jotka pitävät amatöörimäisyyttä ja "symppistoimintaa" jotenkin Formula 1:een kuuluvana...
Ai, että eivät yritä edes pärjätä. Yrittäpä ite pyörittää tallia, jonka resurssit kaudessa ovat Michael Schumacherin kuukausipalkan tasolla. Sarjassa, jossa muilla on noin 1000 kertaiset budjetit.Mossi Superstar sanoi:Veit sanat suustani. Miksi olla mukana jos ei edes yritä pärjätä? Mistä Minardi muistetaan 20v. päästä: Ei mistään... Tai joku saattaa hämärästi muistaa luuseri sakin joka ajatti maksukuskeja, ja jolla oli varsin vittumainen team-manager...
Sopii mulleLaareni120 sanoi:mikset ite tee sitä? kun kerran niin haluat sellasta! :thumbup: