Mun mielestä tää tutkimus joka viikolla julkaistiin, oli aavistuksen omituinen. Siinähän tutkijat totesivat että veron alennuksista palautuu vain 10% valtiolle. Sitten kun kyseltiin että miten sitten kun verokertymä on kumminkin kasvanut tänä aikana, niin tutkijat totesivat että se johtuu muista seikoista. Nämä muut seikat ovat sitten talouskasvu ja talouden kehittyminen.
Minä olen aina ollut siinä luulossa, että veronalennukset juuri tuovat tuon talouskasvun kautta ne näennäisesti menetetyt rahat takaisin. Ilmeisesti tutkijat ovat sitä mieltä että talous olisi kasvanut ilman veronalennuksia. Tätä väitettä ei kuitenkaan voi millään osoittaa todeksi. Jos lasketaan että valtion tuloverorahoja on menetty niin ja niin paljon ja todetaan että hukkaan menivät, ilman että tarkastellaan muita tekijöitä, ei voida puhua mielekkäästä tutkimuksesta. Pitäisi ottaa huomioon se, paljonko esim. ALV-tulot, autovero, polttoaineverot yms. verot ovat kasvaneet, paljonko ollaan säästetty siinä että ihmiset ovat työllistyneet jne.