Juoksu on semmoista 'hikoiluliikuntaa'! Siinä yrittää enempi köpötellä energiataloudellisesti ja tasaisesti polttaen. Pyöräilyssä pitää huohottaa ja vääntää jaksoittain hapoilla jos haluaa kulkea minnekään, ja himmailla sopivissa paikoissa. Juoksua en pitkälle jaksais niin.Moe Szyslak sanoi:Jännä huomio, että kun pyöräilessä sykkeet on alemmat kuin juostessa, niin kuitenkin fillaroidessa hengitys on tiiviimpää. Ja sen verta tuli tota katseltua ja kummasteltua että, alussa pyöräilessä syke oli korkeempi ja laski joka kerta, mutta juostessa kävi päinvastoin. Ehkä sitä fillaroidessa vaistomaisesti vähän 'himmas' kun rupes hapottamaan.
:thumbup:jaska sanoi::jaskaus:
Kävi allekirjoittanutkin puntarilla varmaan puoleen vuoteen... oma arvioni olisi ollut noin 80-82kg, mutta lukemat olikin 85kg! En meinannut aluksi uskoa, mutta kai se näin sitten on.DFiaA sanoi::thumbup:
Eilen 11km hölkkä. Tällä hetkellä keskipaino on 87kg. En muista mitä se oli viimeksi mutta pudotusta on kertynyt 7kg. Vielä vois nipistää toiset 7kg.
Käytäppä T6sesi huollossa! Mylliksellä ainakin oli samaa vikaa, että vuoti patterin tyhjäksi. Ja oon kuullu muualtakin samoista oireista eri Suunnon malleissa. Mun yksilössä kesti patteri reilun puoli vuotta ja oli liki päivittäin mittauskäytössä.Juhis sanoi:Niijoo, Suunnosta oli patterit mennyt loppumaan, joten piti käyttää vanhaa sykemittaria. Joten arvot näytille vanhanaikaisesti:
Juu, kiitos. Meni vaan maanantaina Särkänniemen Trombissa selkä ihan vituralleen. :jaska:Juhis sanoi:Moelle jättiläispeukku, kun on jaksanut treenailla. Toivottavasti Triatloni sujuu ongelmitta.
Suunnon uusita T1, T3 tai T4 -malleista voisi löytyä sopiva. Varsinkin noilla Running ja Marathon -paketeilla :thumbup:Sammypiru sanoi:Heräs itellekkin mielenkiinto taas kuntoiluun kun katselin hätäseen teidän käyriänne. Kertokaas mikä olis hyvä/laadukas laite minulle, kun aikomuksenani on hölkkä, pyöräily, hiihto tms.
Tomkmoset käppyrät saa kyllä tämmösen puolinördenkin liikuntahalut heräämään.