Sammypiru
Isä
Heittäkääs t6-miehet joku datan pätkä, jota mä voin tolla training managerilla tutkailla ja testailla ennen ku oma mittari tulee.
Mikä malli sulla olikaan? Minulla on AXN300 (ostin kirpparilta uutena) eikä sen kanssa ole ihan tuollaisia ongelmia ollut. Radan yli joudun pyöräilemään työmatkalla ja noin 50-60% kerroista tulee häiriötä sen verran, että sekunnin tai pari syke pomppaa mittarin maksimiin, mutta ei tuo mitään datoja hävitä. Olen ollut varsin tyytyväinen, varsinkin hintaan nähden. Eniten jurppii, kun en saa siitä dataa siirrettyä koneelle, pitäisi olla vähintään AXN500Jacques sanoi:Mun ois pitänyt luottaa teihin treeniguruihin T6:n suhteen.. Tuo polar toimii muuten hyvin ja täyttää kaikki vaatimukseni, mutta se ottaa junaradasta ja voimalinjoista niin pahasti häiriötä, että välillä sulkee harjoitusohjelman, jolloin menetän kaikki treenidatat kyseisen harjoituksen ajalta.
CS300Sam sanoi:Mikä malli sulla olikaan? Minulla on AXN300 (ostin kirpparilta uutena) eikä sen kanssa ole ihan tuollaisia ongelmia ollut. Radan yli joudun pyöräilemään työmatkalla ja noin 50-60% kerroista tulee häiriötä sen verran, että sekunnin tai pari syke pomppaa mittarin maksimiin, mutta ei tuo mitään datoja hävitä. Olen ollut varsin tyytyväinen, varsinkin hintaan nähden. Eniten jurppii, kun en saa siitä dataa siirrettyä koneelle, pitäisi olla vähintään AXN500![]()
Ihan käyvältä kapistukselta vaikuttaa. Hankkii vaan niin tulee motivaatiota painonpudotukseen. Ja peukalosäännön mukaanhan se menee, että 1000kcal/vrk kun vähentää energiansaantia/tai lisää kulutusta niin laihtuu 1kg/vko eli oikein muistat.Matxi sanoi:Täällä kun on teitä himourheilijoita niin onko kenelläkään kokemuksia Polar WM41:sestä?
Entäs noihin kalorimääriin, muistelisin jostain joskus kuulleeni että noin 7000 poltettua kcallia vastaisi noin yhtä kiloa. Pitääkö paikkaansa vai onko tuohon edes mitään nyrkkisääntöä että paljonko pitää polttaa että kilo lähtee?
Samoin, joskaan käppyröitä tai sykkeitä ei eiliseltä ja tän päiväiseltä ole saatavilla. Hikoillut olen kuitenkin kuin pieni possuKnowHow sanoi:Kesäjuhlat on nyt juhlittu ja alkaa kovat syystreenit!
Hikoilut johtuneet public polleista?Sam sanoi:Samoin, joskaan käppyröitä tai sykkeitä ei eiliseltä ja tän päiväiseltä ole saatavilla. Hikoillut olen kuitenkin kuin pieni possuOn taas loistava fiilis :ahem:
Kävin kolmessa liikkeessä. Kaikkia muita mittareita oli muttei tuota. Käyn töiden jälkeen vielä kahdessa... ilmeisesti jotkin korkeammat tahot eivät tahdo että hankkisin tuon.Matxi sanoi:Täällä kun on teitä himourheilijoita niin onko kenelläkään kokemuksia Polar WM41:sestä?
Taitaa olla suunto T6 tahoMatxi sanoi:Kävin kolmessa liikkeessä. Kaikkia muita mittareita oli muttei tuota. Käyn töiden jälkeen vielä kahdessa... ilmeisesti jotkin korkeammat tahot eivät tahdo että hankkisin tuon.
5 liikettä takana. Ei kenelläkään ollut tuota. Enempää en enää kolua - jäi Polarilta asiakas saamatta. Onneksi todennäköisesti. Jos jälleenmyyntiverkosto on noin hyvin hallussa niin voin kuvitella mitä itse tuote silloin on. Todennäköisesti ihan puhdasta paskaa.Matxi sanoi:Kävin kolmessa liikkeessä. Kaikkia muita mittareita oli muttei tuota. Käyn töiden jälkeen vielä kahdessa... ilmeisesti jotkin korkeammat tahot eivät tahdo että hankkisin tuon.
Eikun t6:sta tilailemaan. Soita Äkkiä Vammalaan Kultaliike Merjaan tms. ja pyydä postittamaan t6:nen. Hintaakin vain 350 egen kieppeillä ku muut pyytävät 420 - 449 euroa. Ko. liikkeeseen tuli tänään kuorma, josta mullekkin laite lähti.Matxi sanoi:5 liikettä takana. Ei kenelläkään ollut tuota. Enempää en enää kolua - jäi Polarilta asiakas saamatta. Onneksi todennäköisesti. Jos jälleenmyyntiverkosto on noin hyvin hallussa niin voin kuvitella mitä itse tuote silloin on. Todennäköisesti ihan puhdasta paskaa.
Jotensakkin ymmärtäisin, jos ei jokaisessa putiikissa olis konetta myynnissä jos olisi malliston yläpään tuote mutta kun kyseessä on keskitason tuote ja kuitenkin yksi suurimmista kaupungeista Suomessa niin ei voi antaa kuin täyden nollan.
Jos joskus sykemittarin ostan niin aivan takuuvarmasti ei ole Polar. Noh, säästyipähän 170€, vois vaikka ryypätä ne rahat. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
No _pikkasen_ liian kallis siihen nähden mitä haluan moiseen investoida. Nyt kun pahin vitutus ravaamisesta on ohi niin annan paskapolarille vielä yhden zäänssin ja lauantaina käyn pari liikettä vielä tsekkaamassa keskustasta.Sammypiru sanoi:Eikun t6:sta tilailemaan. Soita Äkkiä Vammalaan Kultaliike Merjaan tms. ja pyydä postittamaan t6:nen. Hintaakin vain 350 egen kieppeillä ku muut pyytävät 420 - 449 euroa. Ko. liikkeeseen tuli tänään kuorma, josta mullekkin laite lähti.
Eikö missään oltu halukkaita tilaamaan moista sinulle?Matxi sanoi:No _pikkasen_ liian kallis siihen nähden mitä haluan moiseen investoida. Nyt kun pahin vitutus ravaamisesta on ohi niin annan paskapolarille vielä yhden zäänssin ja lauantaina käyn pari liikettä vielä tsekkaamassa keskustasta.
Ei yksikään ehdottanut tilaamista.Sam sanoi:Eikö missään oltu halukkaita tilaamaan moista sinulle?
Entäs Suunto T1 tai T3? Lienevätkä vielä myynnissä, mutta veikkaan että ovat T6sta halvempia ja sopivampia?Matxi sanoi:Ei yksikään ehdottanut tilaamista.
Joo.. kattelin Suunnon sivuilta niitä. Tuntuivat olevan aika pro-vehkeitä..KnowHow sanoi:Entäs Suunto T1 tai T3? Lienevätkä vielä myynnissä, mutta veikkaan että ovat T6sta halvempia ja sopivampia?