Sammypiru
Isä
Pieni päivitys tohon edelliseen - muutin entisen aktiivisuustasoni paremmin sitä vastaavaksi.
40min / 480kcal.. ei hassumpi. Mulla on näyttänyt menevän semmonen 600kcal/60min kun olen kävellyt reippaalla vauhdilla. Tosin pirun huono kunto ja paljon liikutettavaa (heh,) massaa....Sammypiru sanoi:Naurettavan vähän meni energiaa tolla reissulla.
Missä graafit?Matxi sanoi:1h59min / 10,495km / 1196kcal / 126hbpm
Dominic sanoi:Missä graafit?
Jotkut taitaa tosiaan lukea nuita.Dominic sanoi:Missä graafit?
Aamulenkillä lentää laatta helpommin.Juskanen sanoi:Oon yrittäny tässä lenkkeillä. Aamulenkit maanantaina ja tänään, huomenna jos kävis iltalenkillä sit. Haaveilen sykemittarista, joka näyttäisi myös kuljetun matkan ja poltetut kalorit. Ovat liian kalliita.
Mutta asiaan... Tietäsiköhän joku teistä himokuntoilijoista, jotta onko aamu- ja iltalenkillä jotain eroa kropan kannalta? Siis meinaan lähinnä kaloreiden kulutusta, mutta myös muita vaikutuksia.
Jos en ihan väärässä oo niin ainaki jos ennen aamupalaa käy niin pitäis kai olla erityisen tehokastaJuskanen sanoi:Mutta asiaan... Tietäsiköhän joku teistä himokuntoilijoista, jotta onko aamu- ja iltalenkillä jotain eroa kropan kannalta? Siis meinaan lähinnä kaloreiden kulutusta, mutta myös muita vaikutuksia.
Aamulenkit ainakin tuntuu fyysisesti rankemmilta. Itse tykkään liikkua iltaisin kun paikat on vetreät ja sitten saa yön levätä.Juskanen sanoi:onko aamu- ja iltalenkillä jotain eroa kropan kannalta? Siis meinaan lähinnä kaloreiden kulutusta, mutta myös muita vaikutuksia.
patriot sanoi::nope:
Noi "käppyrät"!Matxi sanoi: