Valde
Well-known member
- Liittynyt
- 8.4.2003
- Viestit
- 3148
Mäkinen kolumnissaan näytti sulkevan lähes kokonaan pois tahallisen vilpin mahdollisuuden ja arveli, ettei tiimit niin huolimattomia ole, että tekisivät moisen virheen. Tosin samaan hengenvetoon muistutti, että Mitsubishin taannoinen turbosählinki johtui juuri huolimattomuudesta; mitään hyötyä siitä ei saanut.
Jos Marcus diskataan, niin mm-sarjan kannalta olisi hyvä, että myös Sebastien Loeb kokisi saman. Mielestäni Loeb on isoin este Marcuksen mestaruushaaveille. Kun päästään asfaltille, niin Loeb kerää pisteitä, mutta muuten hyvin pärjäävä Solberg todennäköisesti tulee antamaan tasoitusta aika paljon. Pirelleillä ei voiteta kuivalla asvaltilla.
Itselleni on kehittynyt vakaa näkemys siitä, että Loeb tulee olemaan tuleva rallin valtias. Kaveri on soralla kokemattomampi kuin Solberg ja Märtin, mutta nähdäkseni pystyy jo nyt vähintään samaan vauhtiin kuin edellämainitut. Citroen luultavasti tulee ajan kanssa erottumaan edukseen Fordista ja Subarusta. Nyt toivon, että Marcus hoitaa uudella Peugeotilla kotiin tämän ja seuraavan kauden; sitten saa alkaa Sebastienin aikakausi.
Tulevaisuudessa Loebille saattaa tulla Märtinin ja Solbergin ohella rajuja haastajia. Olettaisin, että Peugeot satsaa moninkertaiseen maastopyöräilyn maailmanmestariin Voulliouziin, joka ajoi Montessa tosi hienosti todella pienellä kokemuksella. Jos itse olisi Peugeotin pomo, niin ottaisin yhteyttä Ruotsalaiseen Mattias Ekströmiin. Kaveri ajoi mielettömällä ammattitaidolla Ruotsin rallin kovatasoisessa N-ryhmässä, vaikka ajaa rallia vain huvikseen. Asvaltille mentäessä DTM-voittajan vauhti ei varmaan heikkene.
Jos Marcus diskataan, niin mm-sarjan kannalta olisi hyvä, että myös Sebastien Loeb kokisi saman. Mielestäni Loeb on isoin este Marcuksen mestaruushaaveille. Kun päästään asfaltille, niin Loeb kerää pisteitä, mutta muuten hyvin pärjäävä Solberg todennäköisesti tulee antamaan tasoitusta aika paljon. Pirelleillä ei voiteta kuivalla asvaltilla.
Itselleni on kehittynyt vakaa näkemys siitä, että Loeb tulee olemaan tuleva rallin valtias. Kaveri on soralla kokemattomampi kuin Solberg ja Märtin, mutta nähdäkseni pystyy jo nyt vähintään samaan vauhtiin kuin edellämainitut. Citroen luultavasti tulee ajan kanssa erottumaan edukseen Fordista ja Subarusta. Nyt toivon, että Marcus hoitaa uudella Peugeotilla kotiin tämän ja seuraavan kauden; sitten saa alkaa Sebastienin aikakausi.
Tulevaisuudessa Loebille saattaa tulla Märtinin ja Solbergin ohella rajuja haastajia. Olettaisin, että Peugeot satsaa moninkertaiseen maastopyöräilyn maailmanmestariin Voulliouziin, joka ajoi Montessa tosi hienosti todella pienellä kokemuksella. Jos itse olisi Peugeotin pomo, niin ottaisin yhteyttä Ruotsalaiseen Mattias Ekströmiin. Kaveri ajoi mielettömällä ammattitaidolla Ruotsin rallin kovatasoisessa N-ryhmässä, vaikka ajaa rallia vain huvikseen. Asvaltille mentäessä DTM-voittajan vauhti ei varmaan heikkene.