Lisää Banneja

• Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Ace17

Acenteella
Anteeksi välihuomautukseni, mutta kiinnostaisi tietää, ke(i)lle täällä ollaan vaatimassa varoitusta/bannia. Ihan jos hahmojen nimet voisitte kertoa.

Observer

Well-known member
Myllis sanoi:
Oletko yksinkertainen vai naytteletko vain? :thumbdown
Eikohan tasta ole jo usean henkilon puolesta puhuttu:

On helvetin helppoa quotata vain osaa tekstista ja jattaa muu huomiotta (samat sanat Matxille).
Lapsellista ja pelkuruutta osoittavaa hamemeininkia. :thumbdown
Hohhoijaa. Vain Noppiksen kaverit kuten sinä jaksaa itkeä asiasta siitähän tässä on kyse. :nope: Ja miten esimerkiksi sinun lapsellista nimittelyäsi pitäisi muka kommentoida? :thumbdown

Observer

Well-known member
Sam sanoi:
Otapas jakauma siitä mihin aikaan kirjoittelut on tehty. Lisäksi näissä viestimäärissä ei näy teikeläisten 24/7 sättielämää:thumbup:
Mitä sillä kirjotteluajalla on väliä? Kyllä se kommentoinnin määrä mielestäni kertoo kuinka asiat todellisuudessa on. Otapas selvää asioista ennenkuin karsinoit minun viettävän "24/7 sättielämää". Käy katsomassa olenko kannulla esimerkiksi tällä hetkellä. :rolleyes:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sam sanoi:
Pakko myöntää tuohon liittyen, että minäkin olen ihmetellyt Nomin muutosta aiemmin hillitymmästä käytöksestä huomattavasti ärhäkämmäksi. Liekö forumin sekasorrolla ollut vaikutusta sielläkin suunnalla ;)
Käythän sinäkin aika kuumana mm. tämän asian suhteen.

Olen itse huomanut, että ei täällä kannata olla mikään herrasmies tai olla enämpi asialinjalla. (jota ehkä olin jokunen vuosi sitten...) En lähde syyttelemään ketään yksittäistä henkilöä tästä muutoksesta - en edes itseäni. :)

Minä en edes kunnolla tiedä mistä Noppis rangaistuksensa sai jne., mutta epäilemättä aiheesta. Siitä en sitten ole varma onko esim. kuukausi liian pitkä rangaistus - ilman Noppista niin kauan! :eek!:

Niin kuin tuossa toisessa - jo suljetussa toikissa kävi selville Noppiksen änkyröinti modeja/voorumia vastaan on huomattu ja muutenkin kuin vain meikäläisen osalta. Jos tämä ei muuten usko, kuin tämmöisen hälyn ja rangaistusten jälkeen.....mitä vaihtoehtoja jäi jäljelle ?

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Huhhuh, onpas taas tapahtunut yhden yön aikana.

Mun mielestä se, mitä VJR äsken sanoi on aivan totta. Nopeahuoli tuntui oikein hakevan bannia useiden viikkojen ajan. Tätä bannausta enemmän mua huolestuttaisi se, jos tuollaiseen käytökseen ei puututa koska kyseessä on yksi forumin vakiokirjoittajista ja vieläpä monen korkealle arvostama.

Eilisestä tapauksesta on paha mennä mitään sanomaan, koska minä en ainakaan ollut paikalla niitä lukemassa. Todennäköisesti mukana oli joku toinenkin, mutta mistä kaikki alkoi eilen ja johti nykyiseen tilanteeseen? Tuskin moni meistä tietää, jotka emme eilen olleet osallisena selkaukseen ja sen myötä on mahdotonta arvioida lopullisia tapahumia, jotka johtivat banjoon. Tuskin myöskään kukaan muu osallisista on useita viikkoja jatkanut samaa touhua?

Ettei vain olisi älämölö noussut vähän turhasta?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ei ole vieläkään yksikään mode kommentoinut asiaa tarkemmin. Acelle tiedoksi: sen mukaan mitä olen tästä saanut irti, niin ainakin nimimerkille Jr-

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ace17 sanoi:
Anteeksi välihuomautukseni, mutta kiinnostaisi tietää, ke(i)lle täällä ollaan vaatimassa varoitusta/bannia. Ihan jos hahmojen nimet voisitte kertoa.
Itse en vaadi välttämättä kenellekään yhtään mitään, mutta huomautin jo kertaalleen, että tässä kyseisessä tapauksessa ei Jr- (oman tunnustuksensa mukaan) ole täysin syytön itsekään.

Ja jos nimiä haluat, niin enkö mä maininnu muutaman puhtaan provonickin jo tuossa tämän otsikon toisessa viestissä :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Siitä en sitten ole varma onko esim. kuukausi liian pitkä rangaistus - ilman Noppista niin kauan! :eek!:
Muistutetaan nyt vielä kertaalleen, että sä tulet ilmeisesti olemaan ilman Noppista hyvin paljon pidempään kuin vain kuukauden.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Juhis sanoi:

Ettei vain olisi älämölö noussut vähän turhasta?

Moderaattorit-palstan (ja sinne siirrettyjen keskustelujen) perusteella älämölö ei ole mielestäni noussut turhasta. Omasta mielestäni näkemieni viestien perusteella Nopeahuoli EI OLLUT eilen AINOA riman alittaja.

Nähdäkseni täällä velloo taas kaksi eri keskustelua, toiset yrittävät keskustella rangaistusten ja niiden jakamisen oikeudenmukaisuudesta (mielestäni asiallista keskustelua) ja toiset astetta hienovaraisemmalla tasolla olevista henkilökohtaisuuksista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Moderaattorit-palstan (ja sinne siirrettyjen keskustelujen) perusteella älämölö ei ole mielestäni noussut turhasta. Omasta mielestäni näkemieni viestien perusteella Nopeahuoli EI OLLUT eilen AINOA riman alittaja.

Nähdäkseni täällä velloo taas kaksi eri keskustelua, toiset yrittävät keskustella rangaistusten ja niiden jakamisen oikeudenmukaisuudesta (mielestäni asiallista keskustelua) ja toiset astetta hienovaraisemmalla tasolla olevista henkilökohtaisuuksista.
Tätähän nimenomaan on yritetty sanoa nyt useammankin toimesta, mutta turhaan :(

En sitten tiedä onko kyse siitä, että ei ymmärretä vai eikö haluta ymmärtää. Veikkaan jälkimmäistä.

Moderaattorit

Super Moderator
Monet täällä näköjään luulevat, että eilen tapahtui jotain poikkeuksellista kinastelua. Asiahan ei ole niin, vaan tätä samaa eripuran aiheuttamista provosoimalla ja rivien välistä kuittaillen on jo jatkunut kuukausitolkulla. Ja tilanne on mennyt juuri niin kuten tuossa on aiemmin mainuttu, eli partneri vaihtuu mutta toinen osapuoli on lähes aina sama nimimerkki. Näin ei voi jatkua. Tälle oli tehtävä loppu, olisi pitänyt tehdä jo aiemminkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Moderaattorit sanoi:
Monet täällä näköjään luulevat, että eilen tapahtui jotain poikkeuksellista kinastelua. Asiahan ei ole niin, vaan tätä samaa eripuran aiheuttamista provosoimalla ja rivien välistä kuittaillen on jo jatkunut kuukausitolkulla. Ja tilanne on mennyt juuri niin kuten tuossa on aiemmin mainuttu, eli partneri vaihtuu mutta toinen osapuoli on lähes aina sama nimimerkki. Näin ei voi jatkua. Tälle oli tehtävä loppu, olisi pitänyt tehdä jo aiemminkin.
Eli jos porukalla käydään vuorotellen yhden kimppuun, niin ratkaistaan ongelma rankaisemalla tätä yhtä? Yes!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Eli jos porukalla käydään vuorotellen yhden kimppuun, niin ratkaistaan ongelma rankaisemalla tätä yhtä? Yes!
Homma toimii aivan samalla tavalla kuin sätissä mm. nimimerkkien Dominic, Jr-, markoj ja Observer ja Jaska kesken:thumbup:

Kuvastaa hyvin moderoinnin tasoa.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Silti lapsellista. Jos Noppis nyt tahallaan ottaa banaania kun on muutenkin lahdossa ei pitais silti maailmaa kaataa. Lukekaa rivien valista.

markoj

Custom User
Öh... Oispa tosiaan kiva tietää mitä kamalaa Samille on tuolla sätissä oikein tapahtunut ja mitä minä olen hänelle siellä tehnyt.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Sam sanoi:

Kuvastaa hyvin moderoinnin tasoa.
Ottakaa sitten itse moderointi tehtävät vastuullenne, jos nykyinen moderointi ottaa päähän. Esimerkiksi Nopeahuolelle on tarjottu moderaattorin viittaa, mutta eipä suostunut ottamaan sitä vastaan.

Arnold,
Joo, ei ollut eilen ainoa rimanalittaja. Tosin eilen ei tainnut muutenkaan tapahtua mitään suoranaista bannia vaativaa, vaan bannaus tapahtui pidempiaikaisen toiminnan takia? Mitä olen vapaata seurannut, ei esim. Jr- ole nimitellyt muita useaan otteeseen.

Oopee,
ei taida kyseessä kuitenkaan olla sellainen tilanne, että Noppikselle oltaisiin alettu vittuilemaan joka kerta, vaan taitaa hän olla ollut useimmiten aloittava osapuoli. Kyllä koulukiusaajaakin kannattaa ennemmin rangaista kuin niitä keitä hän on kiusannut (tälläinen huono esimerkki tähän väliin).

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Tiivistettynä eilinen kaikille kiinnostuneille:

Perustin F1 hörinä toikin Vapaan puolelle. Ajatukseni oli heittää Vapaan hengessä (onko sitä?) horinaa, ilman että F1 puolelle säännöllisesti kirjoittavat aukovat siitä päätä. Toikkini siirrettiin nopeasti F1 vapaan puolelle.

Noppis tuli säestämään minua (otin herneet nenään siirrosta). Noppis kyseli provosoivasti oliko hänenkin F1 horinoiden siirto tarpeen.

Jr- tuli melko nopeasti ohjaamaan minua kirjoittamaan F1 vapaan puolelle. Hermostuin siitä Jr- :lle. Jr- perusti toikin siirtämis pollin ja minä Kuka pelkää muuttomiestä. Noppis ja Jr- provosoituivat keskenään ja piilovittuilivat toisilleen.

Tulkintani:

Jr- paimensi innokkaasti
Minä vedin herneet tästä paimentamisesta
Noube säesti minua
Jr- ja Noube vittuilivat toisilleen
Noube provosoi modeja siirtelemisestä

Mielestäni sopiva banni olisi ollut viikko Noppikselle ja varoitus Jr- keskenään sopimattomasta keskustelusta. Luuta hoitikin asiattoman keskustelun pois. Pohdintaa toikkien siirtämisestä olisi voitu säilyttää ylläpidossa, koska keskustelu asiasta käy edelleen kuumana, eikä tällä tyylillä meno rauhoitu. Jäitä hattuun kaikille, itselleni myös.

-------------------------------------------------
Itseäni ei purista ollenkaan se, jos kirjoitukseni siirretään F1 asiapuolelta vapaaseen (paitsi tietysti, jos yritykseni kirjoittaa vakavaa tekstiä katsotaan pelleilyksi;)). Sen sijaan hermostun jos selvästi vapaaseen tarkoitettu älyvapaa teksti siirretään F1 vapaaseen, jossa ei ole samaa älyvapaata meininkiä. Odotan mahdollisesti joltain vapaan pelleltä vastausta älyttömyyteeni, jota en saa F1 vapaan puolelta.

Koittakaa modet saada linja kuriin. Bannaukset pitäisi mielestäni tehdä niin, että enemmistö puoltaa bannausta ja kaikkia helposti läsnäolevia kuullaan. Yöllä ei saisi mielestäni bannata, ei myöskään tunnekuohun keskellä, ellei banni ole itsestään selvä.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kiitokset ml:lle asiallisesta referaatista:thumbup:

Muutenkin tuolla F1-puolella tunnutaan jatkuvasti rutisevan nykyisestä asusta sekä toikkien siirtelystä. Olisiko jo palautteen nieleskelyn aika?

Moderaattorit

Super Moderator
ml kertasi suunnilleen eilisen, mutta kuten todettua, se oli vain pisara meressä.

Tätä tilannetta oli tarkkailtu jo pitkään ja eilinen nyt sattui olemaan se päivä, jolloin bannaaminen toteutui. Päätökseen vaikutti 6 moderointitiimissä mukana olevaa tyyppiä ja päätös oli täysin yksimielinen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.