Tiivistettynä eilinen kaikille kiinnostuneille:
Perustin F1 hörinä toikin Vapaan puolelle. Ajatukseni oli heittää Vapaan hengessä (onko sitä?) horinaa, ilman että F1 puolelle säännöllisesti kirjoittavat aukovat siitä päätä. Toikkini siirrettiin nopeasti F1 vapaan puolelle.
Noppis tuli säestämään minua (otin herneet nenään siirrosta). Noppis kyseli provosoivasti oliko hänenkin F1 horinoiden siirto tarpeen.
Jr- tuli melko nopeasti ohjaamaan minua kirjoittamaan F1 vapaan puolelle. Hermostuin siitä Jr- :lle. Jr- perusti toikin siirtämis pollin ja minä
Kuka pelkää muuttomiestä. Noppis ja Jr- provosoituivat keskenään ja piilovittuilivat toisilleen.
Tulkintani:
Jr- paimensi innokkaasti
Minä vedin herneet tästä paimentamisesta
Noube säesti minua
Jr- ja Noube vittuilivat toisilleen
Noube provosoi modeja siirtelemisestä
Mielestäni sopiva banni olisi ollut viikko Noppikselle ja varoitus Jr- keskenään sopimattomasta keskustelusta. Luuta hoitikin asiattoman keskustelun pois. Pohdintaa toikkien siirtämisestä olisi voitu säilyttää ylläpidossa, koska keskustelu asiasta käy edelleen kuumana, eikä tällä tyylillä meno rauhoitu. Jäitä hattuun kaikille, itselleni myös.
-------------------------------------------------
Itseäni ei purista ollenkaan se, jos kirjoitukseni siirretään F1 asiapuolelta vapaaseen (paitsi tietysti, jos yritykseni kirjoittaa vakavaa tekstiä katsotaan pelleilyksi

). Sen sijaan hermostun jos selvästi vapaaseen tarkoitettu älyvapaa teksti siirretään F1 vapaaseen, jossa ei ole samaa älyvapaata meininkiä. Odotan mahdollisesti joltain vapaan pelleltä vastausta älyttömyyteeni, jota en saa F1 vapaan puolelta.
Koittakaa modet saada linja kuriin. Bannaukset pitäisi mielestäni tehdä niin, että enemmistö puoltaa bannausta ja kaikkia helposti läsnäolevia kuullaan. Yöllä ei saisi mielestäni bannata, ei myöskään tunnekuohun keskellä, ellei banni ole itsestään selvä.