kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
- Liittynyt
- 6.10.2009
- Viestit
- 18438
Renault Sportin F1 presidentti Bernard Rey, siirtyy Renaultilla toisiin tehtäviin. Uudeksi presidentiksi tulee Jean-Michel Jalinier joka aloittaa työt vuoden 2012 alussa.
Sportti.com sanoi:Ensi kaudella Caterham-talliksi muuttuva Team Lotus on pestannut uudeksi kilpailujohtajakseen Steve Nielsenin. Aiemmin tällä kaudella Nielsen työskenteli Lotus Renaultilla, mutta jätti tallin erimielisyyksien takia. Team Lotuksella hän aloittaa pestinsä 12. joulukuuta.
Hän lähti jo kesällä pois, kyseinen uutinen postattiin silloin jo.Yksi lähtijä lisää Renulta:
Ok. Yksi ruksi seinälle kuitenkin...Hän lähti jo kesällä pois, kyseinen uutinen postattiin silloin jo.
Miten tämä moottoritoimittajan ratkaisu liittyy Lotus-talliin?Renault Sportin F1 presidentti Bernard Rey, siirtyy Renaultilla toisiin tehtäviin. Uudeksi presidentiksi tulee Jean-Michel Jalinier joka aloittaa työt vuoden 2012 alussa.
En sen enempää sisältöä katsonut, kuin että presidentti vaihtuu.Miten tämä moottoritoimittajan ratkaisu liittyy Lotus-talliin?
Mutta tämä onkin ex-Renun ketju. Sikäli osu vielä sinnepäin... Ens kaudella ei sitten sovikaan...Miten tämä moottoritoimittajan ratkaisu liittyy Lotus-talliin?
Viime aikaisten uutisten perusteella alkaa Caterhamkin olla houkuttelevampi vaihtoehto huippukuskeille kuin Renault. Kaikki huippumiehet lähtee muualle Renulta ja voi olla, että kiinnostaako Kubicaa enää Renault pitkällä tähtäimellä, jos miehen kilpailukyky palanee ennalleen.Kubican mahdollinen uran lopettaminen voi olla suuri takaisku renaultinin tulevaisuudelle etenkin jos ei huippukuskeja tai hyviä kokeneita löydy.
Varmaan sen takia Räikkönen ei mene rellulle.Viime aikaisten uutisten perusteella alkaa Caterhamkin olla houkuttelevampi vaihtoehto huippukuskeille kuin Renault. Kaikki huippumiehet lähtee muualle Renulta ja voi olla, että kiinnostaako Kubicaa enää Renault pitkällä tähtäimellä, jos miehen kilpailukyky palanee ennalleen.
Surullista, miten aikoinaan mestaruuksia voittanut talli alkaa vajoamaan alas päin ja alas päin. Onneksi näyttää valonpilkahduksia uutisten perusteella tulevan Williamsille, Caterhamille ja Virginille, ettei ihan kaikki kuihdu kokoon.
Kyllähän niitä löytyy läjäpäin, mutta niistä pitäisi maksaa. Ovat jo Kubicalle maksanut yhdestä kaudesta saikkua ja Heidistä, jonka heittivät pihalle kun ei tuonutkaan kuuta taivaalta. Luulen, että tästä eteenpäin paksut lompakot täyttävät ajopaikat, koska Kubica ei pysty palaamaan.Kubican mahdollinen uran lopettaminen voi olla suuri takaisku renaultinin tulevaisuudelle etenkin jos ei huippukuskeja tai hyviä kokeneita löydy.
Eipä se ole sanottu, että Kubican paluu tapahtuisi Renaultilla, jos on tapahtuakseen. Varmaan molemminpuolista kunnioitusta osoittais jos paluu tapahtuisi samassa tallissa, mutta nyt on mennyt jo aika paljon aikaa ja pian pitäisi olla kunnossa jos meinaisi ensi kaudeksi ehtiä. Ja jos enemmän jää kausia välistä, niin se olis sama mennä jonnekin muuallekin, varsinkin kun tallikaan ei enää ole sama Renault vaan Lotus.Kubican mahdollinen uran lopettaminen voi olla suuri takaisku renaultinin tulevaisuudelle etenkin jos ei huippukuskeja tai hyviä kokeneita löydy.
Kubicalla tuskin on varaa valita talliaan. Tällä hetkellä miehestä ei varmaan ole kovinkaan kiinnostunut kukaan koska kilpailukyky on mitä on. Mitä kaueammas paluu menee, sitä alempaa saa tallin etsiä. Voi olla, että Kubica ei saa enää koskaan mahdollisuutta palata keskitason tallia korkeammalle. Esimerkiksi McLaren tai Ferrari tuskin palkkaa Kubicaa ilman näyttöä muualla.Eipä se ole sanottu, että Kubican paluu tapahtuisi Renaultilla, jos on tapahtuakseen. Varmaan molemminpuolista kunnioitusta osoittais jos paluu tapahtuisi samassa tallissa, mutta nyt on mennyt jo aika paljon aikaa ja pian pitäisi olla kunnossa jos meinaisi ensi kaudeksi ehtiä. Ja jos enemmän jää kausia välistä, niin se olis sama mennä jonnekin muuallekin, varsinkin kun tallikaan ei enää ole sama Renault vaan Lotus.
Talli on sama vaikka nimi muuttui. Eri asia olisi, jos omistajuus olisi vaihtunut myös. Ja tallipäällikkö Boullier on luvannut Kubicalle paikan, jos tämä paluuseen kykenee. Jos palaa kunnon iskussa, ei tuleva Lotus voisi parempaa toivoa - muita huippuja talli tuskin tällä hetkellä liiemmin houkuttaa. Eli tallin puolesta ei lupauksesta kannata luopua. Tuskin Kubicallakaan niin kamalasti vaihtoehtoja on, kun se taso pitäisi ensin todistaa.Eipä se ole sanottu, että Kubican paluu tapahtuisi Renaultilla, jos on tapahtuakseen. Varmaan molemminpuolista kunnioitusta osoittais jos paluu tapahtuisi samassa tallissa, mutta nyt on mennyt jo aika paljon aikaa ja pian pitäisi olla kunnossa jos meinaisi ensi kaudeksi ehtiä. Ja jos enemmän jää kausia välistä, niin se olis sama mennä jonnekin muuallekin, varsinkin kun tallikaan ei enää ole sama Renault vaan Lotus.
Joo mutta ellei Kubica näytä kuntoutuvan ajoissa ensi kauteen mennessä, tuskin hänen on järkevää kesken kauden paluuta tehdä, ja alkaa sotkemaan tallin kuskivalintoja sen vuoden osalta. Huippukuski kuitenkin kyseessä, joten paluuta voi lykätä ilman että unohdetaan.Kubicalla onkin ikävä välikäsi tässä tilanteessa ja niin myös varmasti Boullierilla.