Lotus Renault GP (Renault kaudella 2011)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18438
Kesäkuussa LRG:n uudeksi Tiimimanageriksi saapunut John Wickham on nyt eronnut tehtävistään. Talli on järjestämässä organisaatiotaan uusiksi ja Wickhamin tehtävät tulevat jatkossa Alan Permanen vastuulle. Permane nostettiin tallin pääkisainsinööriksi syyskuussa, kun tiimimanageri Steve Nielsen jätti tehtävänsä ja hänen paikalleen John Wickham nostettiin.
 

VilleH

Banned
Liittynyt
24.6.2010
Viestit
2087
Sijainti
Kuopio
Ei taida kovin lujaa mennä tällä tallilla nyt. Jengiä häviää ja auto sen ku hidastuu hidastumistaan :) Jokohan Lotus huomenna kisassa tulee ohi?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ai joo, sotkin Sauberiin...Huomenna sitten ohi :)
Starting grid:
Koodi:
14.  Bruno Senna           Renault
15.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth
16.  Vitaly Petrov         Renault
17.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari
18.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault
Hyvällä lähdöllä Heikki on parin mutkan jälkeen toisen - tai jopa molempien - Renaultien edellä. ;)
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
Starting grid:
Koodi:
14.  Bruno Senna           Renault
15.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth
16.  Vitaly Petrov         Renault
17.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari
18.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault
Hyvällä lähdöllä Heikki on parin mutkan jälkeen toisen - tai jopa molempien - Renaultien edellä. ;)
No, toisaalta Petrov oli kyllä aika hyvässä vauhdissa aika-ajoissa. Viiden ruudun pudotusrangaistus ja tasa-ajalla kympin joukosta tippuminen vähän antavat hämäävää kuvaa. Näillä ohitusalueilla ei Heikki siinä kauaa ainakaan Vitalin edessä keiku vaikka alussa ohi pääsisikin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
No, toisaalta Petrov oli kyllä aika hyvässä vauhdissa aika-ajoissa. Viiden ruudun pudotusrangaistus ja tasa-ajalla kympin joukosta tippuminen vähän antavat hämäävää kuvaa. Näillä ohitusalueilla ei Heikki siinä kauaa ainakaan Vitalin edessä keiku vaikka alussa ohi pääsisikin.
Toki näin. On Renault edelleen sen verran parempi auto, ettei Lotuksella ole niitä vastaan sanomista ilman ensinmainitun virheitä. Ja nopean radan pitäisi vielä sopia Rellulle, eikä Lotuksella ole edes KERSiä, jolla hangoitella vastaan.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Hyvin Heikki päästeli eilen kisassa. :thumbup:

Sennalla ilmeisesti oli KERS huolia siinä alkukisasta. Ilman KERSsiä Heikki saavutti Sennaa. Onko tietoa paljonko mahtoi kierrosaika ero olla ekojen stoppien jälkeen, kun Sennan KERS ilmeisesti alkoi taas toimia ja Senna katosi horisonttiin?
Tässä kiinnostaa siis kuinka paljon KERS vaikuttais kierrosaikaan...

Alkukaudesta KERSsittömyys oli kenties hyvä juttu Lotukselle, auto oli yksinkertaisempi ymmärtää ja kehittää, mutta loppukaudeksi olisivat voineet ottaa KERSsin opiskeltavaksi. Jälkiviisas on toki helppo olla. Ja ilmeisesti KERS ei autoon edes sopisi vaikka alkukaudesta oli toisenlaisiakin puheita ihan tallinkin puolesta.
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2692
Senna starttasi käytetyillä softeilla ja Heikki käyttämättömillä. Ensimmäisessä renkaanvaihdossa Senna sai alleen käyttämättömät softit, kun taas Heikki vaihtoi käytettyihin. Siitä se Sennan vauhdinparannus taisi johtua.

Harmi, että Sennalla ja Petrovilla oli Intiassa niin erilaiset rengasstrategiat, ettei KERSin vaikutusta kierrosaikoihin voi näiden tallikaverusten perusteella päätellä.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Harmi, että Sennalla ja Petrovilla oli Intiassa niin erilaiset rengasstrategiat, ettei KERSin vaikutusta kierrosaikoihin voi näiden tallikaverusten perusteella päätellä.
Mutta KERS ongelmiakin siis oli? Eikö?
Saisi siitä jotain osviittaa kuitenkin... Heikkiä ja Sennaa vertaamalla siis.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18438
Joe Saward on uutisoinut että päämekaanikko Gavin Hudson ja strategiainsinööri Mathieu du Bois ovat jättäneet Lotus Renault GP:n.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Catterham (siis se oikea nykyajan Lotus talli) muuten ohittaa ens vuonna Renun jäänteille kohonneen "Lotuksen". :thumbup:

Sekös kirpaisee Lotus Groupin pamppuja, jotka olivat mukana tuomassa Lotusta takaisin formuloihin 2010 (siis sitä tallia, jossa meitin Heikkikin ajelee), mutta käänsivät takkinsa tälle kaudelle.

:D
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18438
Lotus Renault-talli on tiedottanut nimittäneensä Paul Seabyn uudeksi tiimimanagerikseen. Hän korvaa tehtävässä John Wickhamin, joka viime viikolla erosi tallin palveluksesta.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Catterham (siis se oikea nykyajan Lotus talli) muuten ohittaa ens vuonna Renun jäänteille kohonneen "Lotuksen". :thumbup:

Sekös kirpaisee Lotus Groupin pamppuja, jotka olivat mukana tuomassa Lotusta takaisin formuloihin 2010 (siis sitä tallia, jossa meitin Heikkikin ajelee), mutta käänsivät takkinsa tälle kaudelle.

:D
Ei hitto. on tää nimisotku niin paha että minä ainakin putosin kärryiltä tänkin viestin osalta. No ei se mitään eipähän tarvi enää päätään särkeä tän kanssa.:thumbup:
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Ei hitto. on tää nimisotku niin paha että minä ainakin putosin kärryiltä tänkin viestin osalta. No ei se mitään eipähän tarvi enää päätään särkeä tän kanssa.:thumbup:
:D
Nyt kun nimenvaihdokset on vissiin hyväksytty, niin selvennetään 2012 runkojen nimillä (kun viralliset tallien nimet eivät ole vielä julki):

Caterham pyyhkii niin lattiaa Lotuksilla 2012. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
15013
Caterhamin voitosta suhteessa Lotukseen en ainakaan vielä itse ala julistaa mitään varmaa. Toki jos tiimin auto vain huonontuu ja osaajat lähtevät pois ja vastaavasti Caterham nostaa tasoaan jatkuvasti niin kaikki on mahdollista.

Tosin suuri kynnys Caterhamille on Williamsin voittaminen ja sekään ei ole kovin helppo juttu. Renault kun voi tuoda vauhtia talliin vaikka toki kausi menee vielä totutteluun.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös